Hoe weet je dat SAIN7? Spreek je uit ervaring of heb je het ergens gelezen?
Ik heb een ticket gekregen via via.
Mijn vrienden kochten allemaal IAMH merchandise omdat het kan, vinden ze leuk.wrote:Hoe weet je dat SAIN7? Spreek je uit ervaring of heb je het ergens gelezen?
Niet zo zeer saai maar er is meer afwisseling aangezien elke dj 45 min draaitwrote:Ik snap die beredenering nooit. Net of een lang setje per definitie saai is.
Een kort setje is juist per definitie hitjes. In een lang setje kun je jouw korte setje + nog wat oude werk / andere artiesten/labels verwerken. Hoe kan dat dan saai zijn
Schrijf jij voor AAN of Hardmagdj?
Meer afwisseling bij 45 minuten per dj voor deze line-up?wrote: Niet zo zeer saai maar er is meer afwisseling aangezien elke dj 45 min draaitaldus mijn mening.
De DJ's die gevarieërd draaien zullen dat blijven doen. Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.wrote:Ja, hoezo is een DJ die langer dan 45 minuten draait per definitie saai? Het werkt niet zo als met een concert hè. Het is praktisch en technisch gezien goed mogelijk om muziek die andere mensen hebben geproduceerd live ten gehore te brengen.
Wtf lul jij, dus dp zal minder lang draaien, wel dezelfde sets, maar het word minder saai?wrote: Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.
Nee. Die zullen oudere platen / platen van anderen laten vallen voor recente hitjes.wrote: De DJ's die gevarieërd draaien zullen dat blijven doen.
Ik ben bij DP en normale set afgehaakt. Geen zin in.wrote: Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.
Ik denk juist dat een DJ die langer dan 45 minuten alleen maar leuker is, vooral met Loudness als veel artiesten 1,5 uur draaien dan gaan ze juist ook wat oudere plaatjes, onverwachtse platen of platen van wat talentjes erbij pakken omdat ze alle tijd ervoor hebben want als ze zo kort draaien, draaien veel juist meer hitjes van hunzelf en van anderen die je toch al tig keer overal hoort.wrote:Ja, hoezo is een DJ die langer dan 45 minuten draait per definitie saai? Het werkt niet zo als met een concert hè. Het is praktisch en technisch gezien goed mogelijk om muziek die andere mensen hebben geproduceerd live ten gehore te brengen.
gephotosoeptwrote:Trouwens die kaartjes via merchandise zijn binnen en verkocht door die vrienden van me.
Stond wel op het ticket 'not for sale' en dat het €0,- zou kosten om hem aan te schaffen.
Dus het is wel echt dat er gratis tickets zijn uitgedeeld.
ben benieuwd.
Fake tickets ook verkocht op Ticketswap, echte oplichtingspraktijken.wrote:gephotosoeptwrote:Trouwens die kaartjes via merchandise zijn binnen en verkocht door die vrienden van me.
Stond wel op het ticket 'not for sale' en dat het €0,- zou kosten om hem aan te schaffen.
Dus het is wel echt dat er gratis tickets zijn uitgedeeld.
ben benieuwd.
Benieuwd wat daar van wordt hergebruikt vanavondwrote:https://www.facebook.com/Partyflock.nl/photos/a.10150089786917221.277728.75423607220/10153572020247221/?type=3&theater
Podium HmH tijdens Martin Garrix.