Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe weet je dat SAIN7? Spreek je uit ervaring of heb je het ergens gelezen?
Ik heb een ticket gekregen via via.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Hoe weet je dat SAIN7? Spreek je uit ervaring of heb je het ergens gelezen?
Ik heb een ticket gekregen via via.


Mijn vrienden kochten allemaal IAMH merchandise omdat het kan, vinden ze leuk.
Kreeg een persoon zondag een email dat als die voor 13 oktober een email stuurde twee gratis tickets kreeg via email. Alleen ordernummer doorgeven aan een bepaalde email van IAMH. Krijgt vrijdag dus twee tickets extra als ik hem mag geloven, zag een screenshot voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 23:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geloof er niks van hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision een anderhalf uur?! Deze avond kan niet meer stuk voor mij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel een trend: stop zo veel mogelijk mensen in de line-up, maar vervolgens een hoop maar een half uur of drie kwartier laten draaien. Zonde als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 45 min per dj alleen maar beter = minder saai ^^ The Vision 1,5 uur :drool: sowieso op tijd aanwezig voor Sound Rush :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap die beredenering nooit. Net of een lang setje per definitie saai is.

Een kort setje is juist per definitie hitjes. In een lang setje kun je jouw korte setje + nog wat oude werk / andere artiesten/labels verwerken. Hoe kan dat dan saai zijn :lol:

Schrijf jij voor AAN of Hardmagdj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik snap die beredenering nooit. Net of een lang setje per definitie saai is.

Een kort setje is juist per definitie hitjes. In een lang setje kun je jouw korte setje + nog wat oude werk / andere artiesten/labels verwerken. Hoe kan dat dan saai zijn :lol:

Schrijf jij voor AAN of Hardmagdj?


Niet zo zeer saai maar er is meer afwisseling aangezien elke dj 45 min draait ;) aldus mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, hoezo is een DJ die langer dan 45 minuten draait per definitie saai? Het werkt niet zo als met een concert hè. Het is praktisch en technisch gezien goed mogelijk om muziek die andere mensen hebben geproduceerd live ten gehore te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Niet zo zeer saai maar er is meer afwisseling aangezien elke dj 45 min draait ;) aldus mijn mening.

Meer afwisseling bij 45 minuten per dj voor deze line-up?
- Digital Punk draait normaal gesproken ook Ran-D platen
- Ran-D draait normaal gesproken ook Digital Punk platen

En Code Black, Brennan Heart, Audiotricz geldt hetzelfde verhaal voor

Enige verschil wat je nu krijgt is dat ze alleen hun eigen platen draaien en niet meer die van de anderen op de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, hoezo is een DJ die langer dan 45 minuten draait per definitie saai? Het werkt niet zo als met een concert hè. Het is praktisch en technisch gezien goed mogelijk om muziek die andere mensen hebben geproduceerd live ten gehore te brengen.


De DJ's die gevarieërd draaien zullen dat blijven doen. Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.


Wtf lul jij, dus dp zal minder lang draaien, wel dezelfde sets, maar het word minder saai?
Volgens mij blijft een set van hem saai al draait ie 30min
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
De DJ's die gevarieërd draaien zullen dat blijven doen.

Nee. Die zullen oudere platen / platen van anderen laten vallen voor recente hitjes.

en buiten dat: wie?? :lol:

SAIN7 schreef:
Een DP zal zijn normale set proberen te draaien, alleen dan 45 minuten ipv een uur. Dus minder saai omdat er meer afwisseling zal zijn.

Ik ben bij DP en normale set afgehaakt. Geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

'Vroeger' waren sets van 1,5 uur doodnormaal. Das tegenwoordig helaas niet meer het geval. Toch schandalig om TNT over te laten komen voor 30 minuten vanuit Italië zodat ze allebei met hun mixwerk 3 platen kunnen draaien? :/

Denk dat je met 1,5 uur sets veel meer variatie zou krijgen. Kleine uitzondering is dan wel Digital Punk inderdaad, die zou Born to Die dan gewoon doodleuk driemaal draaien in een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, hoezo is een DJ die langer dan 45 minuten draait per definitie saai? Het werkt niet zo als met een concert hè. Het is praktisch en technisch gezien goed mogelijk om muziek die andere mensen hebben geproduceerd live ten gehore te brengen.

Ik denk juist dat een DJ die langer dan 45 minuten alleen maar leuker is, vooral met Loudness als veel artiesten 1,5 uur draaien dan gaan ze juist ook wat oudere plaatjes, onverwachtse platen of platen van wat talentjes erbij pakken omdat ze alle tijd ervoor hebben want als ze zo kort draaien, draaien veel juist meer hitjes van hunzelf en van anderen die je toch al tig keer overal hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh god ik hoop echt niet dat dit de nieuwe trend gaat worden, setjes van 45 minuten. Ik vind een uur soms al aan de korte kant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/gallery/6031:Hardw ... s-Revealed

Zoiets zal het podium wel worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor 20€ kaartje weten te scoren toch even aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trouwens die kaartjes via merchandise zijn binnen en verkocht door die vrienden van me.
Stond wel op het ticket 'not for sale' en dat het €0,- zou kosten om hem aan te schaffen.

Dus het is wel echt dat er gratis tickets zijn uitgedeeld.
ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Trouwens die kaartjes via merchandise zijn binnen en verkocht door die vrienden van me.
Stond wel op het ticket 'not for sale' en dat het €0,- zou kosten om hem aan te schaffen.

Dus het is wel echt dat er gratis tickets zijn uitgedeeld.
ben benieuwd.


gephotosoept
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
SAIN7 schreef:
Trouwens die kaartjes via merchandise zijn binnen en verkocht door die vrienden van me.
Stond wel op het ticket 'not for sale' en dat het €0,- zou kosten om hem aan te schaffen.

Dus het is wel echt dat er gratis tickets zijn uitgedeeld.
ben benieuwd.


gephotosoept


Fake tickets ook verkocht op Ticketswap, echte oplichtingspraktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Partyflock.nl/ ... =3&theater

Podium HmH tijdens Martin Garrix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
https://www.facebook.com/Partyflock.nl/photos/a.10150089786917221.277728.75423607220/10153572020247221/?type=3&theater

Podium HmH tijdens Martin Garrix.

Benieuwd wat daar van wordt hergebruikt vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische volgorde in dit filmpje qua tracks..en lekker gemixt ook xd

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1131732995
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten