Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 17:33 
 
Hardtraxxer



Ticketssale starts at:

9 augustus om 1 uur s'middags

Line-up:

TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion schreef:
We're happy to be part of this! 18th of October 2014 Heineken Music Hall. https://www.facebook.com/events/733142443423653/
HDE LIVE
ONE EPIC VENUE - TWELVE LEADING LABELS - FORTY DEDICATED ARTISTS

On the 18th of October, the Hard Dance family will add some extra BPMs to the Amsterdam Dance Event.
Celebrating the fifth anniversary of Hard Dance Event, major players in the Hard Dance industry will join forces to bring you one unique night: HDE LIVE.

Art of Dance, b2s, Bass Events, Buma Cultuur, Headliner Entertainment, Most Wanted Bookings, Q-dance and XXlerator will host an event with twelve leading labels and pioneering movements:

A² Records
Dirty Workz
Dirty Workz Anarchy
Fusion
Masters of Hardcore
Minus is More
NEXT
QULT
Scantraxx
Theracords
This Is Hardcore
We R

With a stunning line-up of no less than 40 DJs the Heineken Music Hall will be the epicenter of Hard Dance.
Tickets are available from this Saturday, the 9th of August, 13:00h (CEST) at http://www.hde-live.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeie op. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie nergens de prijs v/d kaarten? Zal wel schandalig duur zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik zie nergens de prijs v/d kaarten? Zal wel schandalig duur zijn >.<


Ik gok rond de 55-60 euro waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awake Electric Deluxe op die datum, welke duidelijk de voorkeur krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:14 
 
Hardtraxxer

Hardwell & Awake of dit, kan zomaar eens een mooi weekendje gaan worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Wat meer info zou wel op zijn plaats zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prijs zal naar waarschijnlijk 52,50 ex fee worden. Het worden allemaal showcases van de labels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 21:01 
 
Hardtraxxer

Misschien is dit een stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij een showcase?

Wordt het wel gewoon een feest ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
Misschien is dit een stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij een showcase?

Wordt het wel gewoon een feest ofniet?


Een showcase is gewoon een set met artiesten van een label die laten zien waar het label voor staat en wat het stijltje daarvan is, als ik het goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een vet idee, al die verschillende showcases van labels. Maar wel echt doodzonde dat This is Hardcore hier staat, wat blijft het jammer dat die eens zo goede labels zijn opgeslokt door dat waardeloze concept...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Awake Electric Deluxe op die datum, welke duidelijk de voorkeur krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso Awakenings :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als t kan wel ff aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 20:41 
 

Lijkt me heeeeel vet! Hoop hier aanwezig te kunnen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 01:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A² Records Ja
Dirty Workz Nee
Dirty Workz Anarchy Alleen om Phuture Noize
Fusion Ja als ze de goeie er neer zetten en niet Faizar, Omegatypez e.d.
Masters of Hardcore Alleen Day-Mar en Angerfist zijn interessant
Minus is More Ja
NEXT Nee
QULT Ja
Scantraxx Nee
Theracords Ja
This Is Hardcore Grote nee
We R meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Awake Electric Deluxe op die datum, welke duidelijk de voorkeur krijgt.


Dat wordt me toch een leipe fissa :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket Prijs:
HDE LIVE €48,50
Regular

HDE LIVE €58,50
VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wacht even af tot de lineup en wat het nou precies is (aangezien het al om 1 uur begint).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Wacht even af tot de lineup en wat het nou precies is (aangezien het al om 1 uur begint).


Ja, en vandaag al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 16:21 
 

Broken Balance schreef:
This Is Hardcore Grote nee

Goh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
This Is Hardcore Grote nee

Goh :lol:

Ik geef hem geen ongelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:54 
 

Ik ook niet, maar ik zag deze reactie al van mijlenver aankomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het voordeel van VIP bij de HMH?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten