Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 10:02 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Logische volgorde in dit filmpje qua tracks..en lekker gemixt ook xd

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1131732995

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 10:03 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 11:08 

Hardtraxx Veteran

Was op zich een mooi feest. Begonnen met een heerlijk setje van Sound Rush :loving: helaas stond t volume nog vrij laag voor HMH begrippen :/ De Kaskade remix blijft echt zo lekker (L) ook heerlijke oude HHZ tracks gehoord
Daarna snel naar The Vision, man wat draait die toch lekker zeg :loving: hij moet echt vaker geboekt worden!
Heerlijke afwisseling van ouder en nieuwer. En Relax live gehoord (L)
Daarna BH, helaas niet echt uitgekomen wat ik verwacht had. Slechts enkele oudere platen -.-
Mss was het gewoon te kort qua tijd, maar skip dan Zatox ofzo
TNT is echt niet relaxed om dat aan te horen, 1 grote lange track met drops :thumbdown: Wat een verschil zeg met hun setjes tijdens Qbase back in time! :oh: dan is dit gewoon troep!
Daarna Codeblack gehoord, blijft altijd lekker! :clap: Lighthouse live gehoord (L)
Tijdens Zatox was de motivatie in de groep tot een dieptepunt gedaald dus daarna lekker vroeg naar huis. Nog wel ff genoten van een heerlijke hamburger buiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 13:36 

Artiest

Was gezellig!

Tracklist I AM HARDSTYLE:
01. Blutonium Boy – Make It Loud (Headhunterz Remix)
02. Brennan Heart – Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
03. Wildstylez – Back 2 Basics
04. Omegatypez feat. The Vision – Calling (Live Edit)
05. Max Enforcer – Lost In Paradise
06. Jinxed – Rush On
07. The Vision & Zentiments – Relax
08. Headhunterz – From Within
09. Bass Modulators – Let Me See Ya (Live Edit)
10. D-Block & S-te-Fan – Takin’ Off (2014 Edit)
11. The Vision feat. Melissa Pixel – WE R ONE
12. D-Block & S-te-Fan ft. Wildstylez – The Human Soul
13. Max Enforcer – Gold (Bioweapon Remix)
14. Ferry Corsten feat. Haris – Back To Paradise (Demi Kanon Bootleg)
15. Headhunterz – Reloaded Part 2
16. The Vision – Visions Of Hardstyle
17. Sylence & Cyber – Each Other
18. Noisecontrollers – Break The Show
19. JDX ft. Sarah Maria – Live The Moment
20. Noisecontrollers – Crump (Ran-D Remix)
21. In-Phase – Euphoria
22. Project One – The Art Of Creation
23. The Vision & X-Pander – Beyond Dreams
24. Prefix & Density – Just A Memory
25. Pavo – Communicate
26. Frequencerz & Titan – Getting Off
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 13:41 

Hardtraxx Elite

Wat een tracklist :woot:. Echt nog nooit teleurgesteld door deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 14:08 

Wat een fantastische lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 14:09 

Hardtraxx Veteran

The Vision :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 16:03 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Tijdens Zatox was de motivatie in de groep tot een dieptepunt gedaald dus daarna lekker vroeg naar huis. Nog wel ff genoten van een heerlijke hamburger buiten :D

Tijdens Zatox naar area 2 gegaan, na Sub Sonik weer Ran-D gezien.
Met Ran-D nog op de foto gegaan rond 2u (stond links-midden) en jammer dat bij The Vision de CDJ's niet meewerkte en bij sommige nummers het geluid echt brak stond afgesteld.
Voor de rest prima avond gehad, misschien nog wat plusjes en minnetjes doen zometeen maar was een enorm gezellig feest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 16:06 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Logische volgorde in dit filmpje qua tracks..en lekker gemixt ook xd

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1131732995

Zo raar altijd die BH... Begrijpt hij dan serieus niet dat hij zoiets niet kan flikken :/ Volgens mij bij HB 2014 en op zijn eigen X-Qlusive zat ie ook allemaal gare tracks erdoor heen te draaien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 16:10 

Hardtraxxer

Wat een lijst van The Vision! :clap: :clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 16:32 

Hardtraxx Elite

The Vision wat een held :worship: Die opkomst van BH trouwens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 18:18 

Hardtraxx Addict

@The Vision, meesterlijk gedaan dat je volgens mij Crump zo snel had doorgedraaid, de break weggemixd :worship: :clap:

Daarnaast, drukte was overal enorm goed te doen, na 3/4 uur zoals gewoonlijk meer ruimte dan er al was waardoor iedereen in de zaal meer dan genoeg ruimte had. Geen last gehad van mensen die door ons heen wilde lopen of hun weg door het publiek heen beukte. Muntjes waren wel vervelend.

Rond half 5 bij Sub Sonik naar de wc gegaan bij area 2. Ben je net klaar, gaat die deur ineens open door een medewerker omdat het ding waarmee je de wc kan doortrekken er af was getrokken al voordat ik in die wc was. Hij helemaal overtuigd dat ik dat had gedaan zonder enig bewijs behalve dat ik in die wc was terwijl die kapot was :x

Parkeren ging redelijk vlot en dat tijdens ADE. Binnenkomst was ook vlot en de setjes waren voor mij prima te doen. Ran-D nog tegenkomen zoals ik al boven had gezegd, toffe vent. :D

+++ Sfeer
++ The Vision
++ De setjes
+ Podium, licht en geluid
+ Weinig gewacht bij de bar
+ Brennan Heart
+ HmH, goede locatie
- Geluid bij area 2 vaak slecht
- Muntprijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 19:54 

Hardtraxx Veteran

Hoe zat het met de drukte? Leek me een redelijke flop te worden dit.
Ook grappig dat het meeste wat ik lees over The Vision gaat. Verkeerde inschatting zaal 2? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 20:00 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Ook grappig dat het meeste wat ik lees over The Vision gaat. Verkeerde inschatting zaal 2? :P

Wat valt er over zaal 1 te zeggen dan, met setjes van 30-45 minuten? De te verwachten hitjes/eigen platen zullen wel steeds gedraaid zijn, met uitzondering van het setje van Sound Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 20:07 

Hardtraxx Veteran

Heeft DP Rebel to the Grave nog gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:16 

Artiest

Bij deze ook onze tracklist ^^

01. D-Block & S-Te-Fan ft. Isaac - Music Is Why
02. Showtek - Freak
03. Sound Rush - Take Me Back
04. Sound Rush - Worlds of Space
05. Noisecontrollers - Pillars of Astral Rush (Vocal Edit)
06. Sound Rush - I Cant Stay
07. SpaceFrog - Follow me (Max Enforcer's mixup)
w/ Summer of Hardstyle Mashup
08. Headhunterz - Hate It Or Love It
09. Sound Rush - Magical (Euphoria OST)
10. Sound Rush - Froz3n
11. Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-amp)
w/ Brennan Heart ft. Shanokee - Home
12. S-Dee - Music Is (Sound Rush Remix)
13. Wildstylez - I See Stars
14. Kaskade - Disarm You (Sound Rush Remix)
15. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
16. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain - The Magical Mystery
17. Blademasterz - Secret of the Blade (Sound Rush Remix)
18. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk lijstje :clap: :yay:
Van de classics vond ik Hate it or love it en Yellow minute erg lekker :loving:
Dit soort setjes vind ik echt super lekker om te feesten, classics met eigen producties :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:30 

Hardtraxx Veteran

Verslagje van mijn kant:

We kwamen rond half 11 binnen gelopen, lekker rustig uiteraard en zijn gelijk naar Focuz gelopen. Hier was het reuze gezellig omdat zaal 1 nog dicht was. Het stond lekker vol, wat me heel erg leuk lijkt als openings DJ. Bij Focuz verder geen bijzondere nummers gehoord.

Om 11 uur snel naar beneden gegaan voor Sound Rush en voor het eerst Showtek - Freak live gehoord, ja das natuurlijk even genieten :) Verder was ik heel erg benieuwd naar de Disarm You remix en de Music Is remix. Beide erg geslaagd naar mijn mening, al vind ik de Disarm You remix wel een stukkie beter. Ook veel mazzel dat ze beide niet als laatste gedraaid werden zodat ik optijd naar The Vision kon gaan.

Om 5 over half 12 snel naar boven gegaan voor de set waar ik echt een week lang naar heb uitgekeken. Kwam binnen lopen bij de Make It Loud remix, wat dus gelukkig het eerste nummer bleek te zijn :) toen vervolgens Musical Impressions Toneshifterz remix erachteraan kwam, wist ik al weer dat dit heel vet ging worden. Uiteindelijk heel erg genoten van de hele set, waarbij ik eigenlijk 1 kritiek puntje heb. Ik had namelijk toch echt liever wat meer The Vision spul willen horen. De Demi Kanon collab, Forever met Zentiments, de andere nieuwe solo's en de tracks van het laatste album had ik graag nog een keer live willen horen. Ook vond ik het heel erg jammer dat er iets mis ging tijdens Visions of Hardstyle waarna die als geheel vervolgens werd overgeslagen. Ook tijdens Just a A Memory ging er iets fout, maar die werd wel weer opgepakt bij het stuk waar het mis ging. Al met al mocht het echt de pret niet drukken en ben ik heerlijk los gegaan!

Nou toen op me gemak naar beneden gegaan waar Brennan Heart werd aangekondigd als grondlegger van de hardstyle ( :lol: ) maar verder wel opzich een paar leuke tracks draaide. De chemicals remix is echt heerlijk en verder draaide hij een nieuwe Blademasterz track waarvan ik nu nog kippenvel heb, allejezus wat was dat vet. Uiteraard kwam Jonathan Mendelsohn weer follow the lights en Imaginary zingen, hartstikke leuk enzo. Wat verder nog wel vreemd was, was dat de intro werd gedaan met de climax van It's My Style en dat BH hem later in z'n set nog een keer draait, maar dan alleen de intro en de outro :lol: Het grote gemis in de set van BH waren wel de oude parels hoor. Ik heb er denk ik maar 2 of 3 gehoord. Afsluiten met Blademasterz - Masterblade (Radical Redemption remix) was dan wel weer heel erg vet.

Tijdens TNT zijn we lekker een patatje gaan eten en aan de zijkant lekker gaan staan. Het draaien van Countdown was wel een heel vet moment uiteraard. Verder weinig opmerkelijks gehoord behalve een paar nieuwe tracks.

Met Code Black was ik vooral heel erg benieuwd of hij al nieuw Bioweapon spul zou gaan draaien, uiteraard kwamen de gedraaide platen niet eens in de buurt van een Bioweapon track :lol: Wel de Lighthouse remix gehoord wat toch wel een erg leuk moment was. Verder kwam BH het laatste stuk B2B draaien en gooide die de Higher Place remix erop.

Nou toen kwam Zatox hoor.... jezus wat was dat weer beschamend. Ik had hem sinds een jaar ofzo niet meer gezien dus ik gaf het een kans. Nou hij kwam met de meest slechtste tracks die er momenteel gemaakt worden >.< Gelukkig voor Villain kwam Dave Revan nog even een half uurtje schreeuwen waardoor die even pauze kon nemen. Hij kwam nog wel aanzetten met Fatality wat echt het enige lichtpuntje in de hele set was.

Ran-D deed het een stuk beter en draaide onder andere G4H - Im a Criminal en This is LA. Ook kwamen uiteraard Firestarter en FCK EDM langs waarbij ik bij de laatst genoemde nog nooit zo weinig mensen heb horen mee schreeuwen toen het geluid uit werd gezet. Sfeer was hier dus wel al vrij dood. Ook draaide hij nog Overdose en de Uber Mash-up van Freqz en warface.

Toen kwam Endymion waarbij ik eigenlijk geen enkele verwachtingen had. Mede hierdoor verraste me deze set echt enorm. Die gasten zijn heerlijk energiek achter de draaitafels en maken er echt een feest van. Heerlijk is dat altijd als de DJ('s) veel energie geven. Tijdens de set kwamen Break Zero langs om hun nieuwe track Wreckingball te draaien en later kwamen ook nog Bass Chaserz langs om In Control te draaien. Al met al gewoon heel erg vermaakt op deze set.

Nou op het laatst ging het gebeuren hoor... de afsluiting van Digital Punk en Outbreak. Wat ik nog weet van wat ze hebben gedraaid:
RR - Piece of Shit
RR - Brutal 5.0
RR & Outbreak - You With Me
Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
Digital Punk - Supreme
Outbreak - Rebel Territory
Outbreak - Raw from the heart
Outbreak & Kronos - Wake Up
Digital Punk & Outbreak Ft. Sabacca - Break Your Face
Adaro & Digital Punk - Whiplash
Mad Dog - Agony
Tha Playah & Promo - Down Below
Iemand heeft ook nog Born to Die gedraaid maar ik weet niet meer of dit Ran-D was of Digital Punk.
Set viel me nog mee eigenlijk, heb me alleen verschrikkelijk geërgerd aan de lyrics van Rebel Territory.

Verder waren er weer de bekende handicaps van de HMH aanwezig zoals het gezeik met de muntjes en de gladde vloer op het eind.

Nou al met al een leuke avond gehad. Set van de avond uiteraard naar The Vision. Endymion en Sound Rush zaten daar wel net achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:39 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Brennan Heart - FIYD (Radical Redemption remix)

Watte? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ow Foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:46 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Blademasterz - Masterblade (Radical Redemption remix)

Nogmaals: watte? :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Paultheone schreef:
Blademasterz - Masterblade (Radical Redemption remix)

Nogmaals: watte? :huh: xd

7:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Heb die op Qapital al gehoord bij RR, maar ik wist niet zeker of het een remix was, ben niet zo bekend met de originele Masterblade
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 23:01 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Heb die op Qapital al gehoord bij RR, maar ik wist niet zeker of het een remix was, ben niet zo bekend met de originele Masterblade

Dat is geen remix, maar een LIVE tool. Dat had hij een keer gezegd ooit op FB of Insta.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten