Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Q-dance and Brennan Heart proudly present: I AM HARDSTYLE

After a sold out edition of X-Qlusive in 2014, Q-dance and Brennan Heart join forces once again for a brand new event at the Heineken Music Hall in Amsterdam. On the 17th of October we will rock the HMH with “I AM HARDSTYLE”.

’'Over the past 15 years Hardstyle has been more than just a music genre for me. It’s been there for me in good and bad times. Let’s show the world Hardstyle is much more than a music genre and why it’s our passion in life!’’ – Brennan Heart

Prepare yourself for another unforgettable night and experience the best that the hardstyle scene has to offer.

Save the date: “I AM HARDSTYLE” will take place on the 17th of October, in the weekend of Amsterdam Dance Event. Ticket sales start on Saturday the 22nd of August, 13:00 (CEST), exclusively at Q-dance.com.

Join the Facebook event and invite your friends.
Use #IAMHARDSTYLE in your social media updates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kzou graag willen, maar vrees dat ik geen geld meer heb, ook al X-qlusive Holland in oktober :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo vlak achter XQ Holland zeg. Benieuwd wat hier voor line-up komt. Waarschijnlijk zal dit feest hem niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ter vervanging van het HDE vorig jaar dus. Was toch niet zo'n succes denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ter vervanging van het HDE vorig jaar dus. Was toch niet zo'n succes denk ik

Wat een vertoning was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig :$ XQ BH was vet en aangezien ik geen kaarten heb voor XQ Holland is dit de beste optie aangezien mij Unlocked totaal niet trekt.
Wel een drukke party maand oktober voor de echte die hard :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trailer is uit:



Line-up:
MC Villain
Zatox
Brennan Heart
TnT
Digital Punk
Code Black
Outbreak
The Vision
En meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk The Vision in zaal 1, dan aanwezig. :thumbup:

Artiesten die ook nog langskwamen:

- Raiden
- Dailuca
- Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 21:48 
 
Hardtraxx Newbie

Bass chaserz kwamen ook voorbij en hebben net aangekondigd op hun facebook pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Artiesten die ook nog langskwamen:
- Raiden

Dan vraag ik me af of Raiden bij het WE R label komt. Ik ken haar verder niet, dus weet niet of ze zelf produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Lenny schreef:
Artiesten die ook nog langskwamen:
- Raiden

Dan vraag ik me af of Raiden de ''Mandy'' van het WE R label wordt. Ik ken haar verder niet, dus weet niet of ze zelf produceert.

Raiden is de ex van e-force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision aanwezig? Zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Lip DJ schreef:
Lenny schreef:
Artiesten die ook nog langskwamen:
- Raiden

Dan vraag ik me af of Raiden de ''Mandy'' van het WE R label wordt. Ik ken haar verder niet, dus weet niet of ze zelf produceert.

Raiden is de ex van e-force.

Dat is toch geen antwoord op mijn vraag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is studente bij Deetox. algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-52875.html#p1366907
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die heeft het wel goed voor elkaar. Daten met e-force, bookings krijgen en vervolgens als het uitgaat verder gaan zonder skills want boeie/tieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer is het de ex dan? Op Defqon nog met d'r staan praten en toen was ze nog de vriendin van E-Force. ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dat The Vision er staat. Die man verdient zoveel meer erkenning :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/netherlands/en/t ... hardstyle/

Ik zit er al voor met 3 tabjes. :thumbup:

- Ben er al door en gekocht binnen 2 minuten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Heel erg vet dat The Vision er staat. Die man verdient zoveel meer erkenning :D

Brennan heart support The Vision ook aardig, dit is dus de waardering die hij verdient
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... =1&theater

Line-up:

Blackbox:
Brennan Heart
Audiotricz
Code Black
Digital Punk
Endymion
Luna
Outbreak
Ran-D
Sound Rush
TNT
Zatox
MC Villain

Beatbox:
Aztech
Bass Chaserz
Dailucia
Focuz
Sub Sonik
The Vision
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk standaard line up, met een aantal kleine verrassingen. Jammer dat The Vision toch weer veroordeeld wordt tot de kleinere stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit gaat toch never nooit uitverkopen zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit gaat toch never nooit uitverkopen zo?


Ik hoop het, lekker veel ruimte :thumbsup:

Wat betreft The Vision op de kleinere stage, ik denk dat er dan alleen maar meer kans is dat hij voornamelijk eigen tracks gaat draaien. Als hij op de main staat moest hij waarschijnlijk openen, dan draai je toch net iets anders dan dat je wat later op de avond staat.

Ik ben hopelijk aanwezig als me maten mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Redelijk standaard line up, met een aantal kleine verrassingen. Jammer dat The Vision toch weer veroordeeld wordt tot de kleinere stage..

Ik vind t zaaltje wel een prima zaaltje om te dansen :D en idd mss wat meer vrijheid om een eigen setje neer te zetten :thumbup:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten