Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En dan the Vision, je nieuwste aanwinst voor je label, wegstoppen in de Beatbox... Had hem echt plekje op de main gegund.

Nu krijgt ie wel 1,5 uur. Op de main sets van 30 tot 45 minuten :lol:
Digital Punk en Outbreak gaan vast diep in de catalogus graven voor hun 22,5 minuut draaitijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een kut timetable hey jezus. TNT een half uur, hopen dat ze net die 4 platen draaien die je vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush voor 45 min zal toch vast wel leuk worden met hun heerlijke platenkeuze,
maar wat moet je met setjes van Luna & TNT van 30 min?? :/

Zatox krijgt dan weer wel een uur, waarom is me ook totaal niet duidelijk maar goed..

En Digital Punk vs Outbreak inderdaad wat al gezegd is, 22,5 minuut draaitijd per persoon, wordt vast een verrassend setje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dat met die setjes van 45 minuten allemaal tegenwoordig. En tja die line up :lol: Zou hier nog niet eens gratis heen gaan als ik de kans kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo heb ik hier 52,50 voor betaald?
Anyway, vermaken bij Sub Sonik en The Vision. Zal wel druk worden bij SS omdat Zatox op de main draait op dat tijdstip.
Is het moeilijk om bij de tweede area te komen ala Ziggo Dome?
Voor de rest gewoon een leuk avondje beleven bij de main, wel jammer dat er nu kaarten worden weggegeven dmv IAMH Merchandise die te laat is aangekomen o.a.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Is het moeilijk om bij de tweede area te komen ala Ziggo Dome?

Nee, gewoon 1 trap omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Hoezo heb ik hier 52,50 voor betaald?
Anyway, vermaken bij Sub Sonik en The Vision. Zal wel druk worden bij SS omdat Zatox op de main draait op dat tijdstip.
Is het moeilijk om bij de tweede area te komen ala Ziggo Dome?
Voor de rest gewoon een leuk avondje beleven bij de main, wel jammer dat er nu kaarten worden weggegeven dmv IAMH Merchandise die te laat is aangekomen o.a.


Dus ze geven tickets van 52,50 weg omdat merchandise te laat is aangekomen :x
Dan zal het mij benieuwen hoe druk het wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit feest is wel een dikke aanfluiting zeg :lol: sterkte aan de mensen die gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is gewoon een lulsmoes, de kaartverkoop loopt niet en ze proberen die zaal nog enigszins te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
Hoezo heb ik hier 52,50 voor betaald?
Anyway, vermaken bij Sub Sonik en The Vision. Zal wel druk worden bij SS omdat Zatox op de main draait op dat tijdstip.
Is het moeilijk om bij de tweede area te komen ala Ziggo Dome?
Voor de rest gewoon een leuk avondje beleven bij de main, wel jammer dat er nu kaarten worden weggegeven dmv IAMH Merchandise die te laat is aangekomen o.a.


Dus ze geven tickets van 52,50 weg omdat merchandise te laat is aangekomen :x
Dan zal het mij benieuwen hoe druk het wordt xd


Zelf twee per bestelling soms. Dus 105 euro voor een petje van 15 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daniel schreef:
dit feest is wel een dikke aanfluiting zeg :lol: sterkte aan de mensen die gaan.

Lekker overdrijven. De line up en time table zijn misschien minder maar het blijft gewoon een feest van Q in de hmh. Iedereen die zegt hier nog niet gratis heen te gaan lult zwaar uit zijn nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al zou ik een ticket krijgen zou ik nog niet gaan,
Line-up valt tegen, timetable wtf iedereen 30-45min, en bh 1,5 uur? Wees sportief en pak zelf ook maar 45 min of een uur max.. Ik snap dat dit feest wat meer over hem gaat, maar alsnog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Wat is dat met die setjes van 45 minuten allemaal tegenwoordig.


Gaat dit nou een trend worden inderdaad, mag toch hopen van niet. Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Al zou ik een ticket krijgen zou ik nog niet gaan,
Line-up valt tegen, timetable wtf iedereen 30-45min, en bh 1,5 uur? Wees sportief en pak zelf ook maar 45 min of een uur max.. Ik snap dat dit feest wat meer over hem gaat, maar alsnog..


Alles beter dan niks toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
NickDB schreef:
Wat is dat met die setjes van 45 minuten allemaal tegenwoordig.


Gaat dit nou een trend worden inderdaad, mag toch hopen van niet. Vreselijk.

Jup, maar er is ook gewoon publiek dat dat chill vindt schijnbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush die weer helemaal aan het begin wordt gezet, daar wordt ik echt niet goed van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

45 minuten setjes ken ik wel mee leven.
Liever dat dan b2b setjes die niet goed bij mekaar passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe maar langere setjes dan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Doe maar langere setjes dan. :cool:


Ja oke, organisatoren hebben nu eigenlijk 4 basis keuzes:

B2B setjes van 1 uur. Nadeel is dat je een standaard setje krijgt van beide DJ's omdat ze 30 minuten per krijgen.
Normale setjes van 1 uur. Geen nadeel of voordeel, misschien dat bezoekers dit vaak al te lang vinden.
Langere setjes van 1.5 uur of langer. Voordeel is nieuwe/oude tracks veelal combineren en de DJ's graven meer in hun muziekcollectie.
45 minuut setjes. Door de bezoekers die minder langere setjes willen is dit een goede settijd.

Gewoon weer zo'n typische reactie van mij, maar misschien ziet iemand hier wel een waarheid in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon niet zo fuking veel artiesten boeken, dan kan je gewoon normale setjes horen.

Wat is dit een schijtline-up trouwens, waarom wilt iedereen hier heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe vervelend ik het ook vind, je hebt gelijk. Op zich ook wel een logisch gevolg als iedereen een uur lang eigen plaatjes draait. Dan gewoon 45 minuten lang iedereen plaatjes en meer verschillende artiesten. Zelf naar gemaakt, en blijkbaar publiek voor. Joepie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Gewoon niet zo fuking veel artiesten boeken, dan kan je gewoon normale setjes horen.

Wat is dit een schijtline-up trouwens, waarom wilt iedereen hier heen?


Minder artiesten is dus gelijk aan minder bezoekers die voor die ene speciale artiest komen.
Daarom zijn er vaak bij kleinere evenementen b2b setjes en door de dj's 45 minuten te zetten is het gewoon de oplossing om meer bezoekers te laten komen die speciaal voor die ene dj komen. Daarom ook vaker een 'live' act, helemaal geweldig want alleen maar tracks van die ene leuke dj waar je speciaal dat ticket van €40+ heb gekocht.

Ieder zo zijn ding, ik erger me maar niet te veel aan set-tijden maar meer aan degene wie er zal draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Gewoon niet zo fuking veel artiesten boeken, dan kan je gewoon normale setjes horen.

Wat is dit een schijtline-up trouwens, waarom wilt iedereen hier heen?

Omdat gratis en Nederlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gratis??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
gratis??


Door IAMH merchandise besteld te hebben een van de eerste dagen kon je deze week een email krijgen waarin je twee gratis tickets aangeboden kreeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten