Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Iemand heeft ook nog Born to Die gedraaid maar ik weet niet meer of dit Ran-D was of Digital Punk.

Zatox, volgens mij. Hopelijk heeft hij t wel even overlegd met Ran-D, aangezien hij voor hem draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Chroman schreef:
Heb die op Qapital al gehoord bij RR, maar ik wist niet zeker of het een remix was, ben niet zo bekend met de originele Masterblade

Dat is geen remix, maar een LIVE tool. Dat had hij een keer gezegd ooit op FB of Insta.

Afbeelding
CD3. Track 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Endymion draaide toch solo? Zag die andere vent er niet bij staan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Endymion draaide toch solo? Zag die andere vent er niet bij staan namelijk.


Ow ik dacht 2, maar zou eigenlijk nog best kunnen dat hij solo stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?

Tot de tent dicht gaat. Nee geen idee, maar ze gebruiken die munten echt al heel lang lang en dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Lennard95 schreef:
Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?

Tot de tent dicht gaat. Nee geen idee, maar ze gebruiken die munten echt al heel lang lang en dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik.


Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Richardd schreef:
Lennard95 schreef:
Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?

Tot de tent dicht gaat. Nee geen idee, maar ze gebruiken die munten echt al heel lang lang en dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik.


Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)


:huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
ThaBomba. schreef:
Ook grappig dat het meeste wat ik lees over The Vision gaat. Verkeerde inschatting zaal 2? :P

Wat valt er over zaal 1 te zeggen dan, met setjes van 30-45 minuten? De te verwachten hitjes/eigen platen zullen wel steeds gedraaid zijn, met uitzondering van het setje van Sound Rush.

En Luna draaide tijdmachine hitjes. Wel lekker trouwens. Oh en geen Unlocked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Patjee410 schreef:
Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)


:huh: :huh: :huh:


XQ Legends, excuus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten