Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit gaat toch never nooit uitverkopen zo?

Wordt weer een ticket scoren voor 30 euro de middag van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijken of er een bus naar toe gaat anders wordt het em niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon naar station Amsterdam Bijlmer Arena, dat is toch goed te bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gewoon naar station Amsterdam Bijlmer Arena, dat is toch goed te bereiken?

yup

stapt trein uit en je staat al bijna in de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ov terug hier is altijd kut maar event travel gaat ook vanaf Katwijk :thumbsup: dus afwachten of het weekend weg met vrienden dan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ov terug hier is altijd kut maar event travel gaat ook vanaf Katwijk :thumbsup: dus afwachten of het weekend weg met vrienden dan is.

Je hebt keuze uit 3 bussen als je van Leiden naar Katwijk moet dus dat zal wel meevallen toch? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Lennard95 schreef:
Ov terug hier is altijd kut maar event travel gaat ook vanaf Katwijk :thumbsup: dus afwachten of het weekend weg met vrienden dan is.

Je hebt keuze uit 3 bussen als je van Leiden naar Katwijk moet dus dat zal wel meevallen toch? :')


Weet ik maar sinds arriva hier zit is de busverbinding kut hoor vooral op zondagmorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 01:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Yes, wij zijn er ook bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kaart gekregen bij Slam! dus aanwezig, ben benieuwd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
‪#‎IAMHARDSTYLE‬ staat in het teken van een van de grondleggers van de hardstyle scene: Brennan Heart. Hij heeft al vele hits uitgebracht en nu zijn wij benieuwd naar jouw mening.
Laat ons voor 2 oktober jouw 5 favoriete Brennan Heart tracks weten, zodat wij de ultieme top 5 samen kunnen stellen.

http://poll.q-dance.nl/IAMHARDSTYLE-top5


Staat ook al in het WJD topic zie ik nu.
Mijn top 5:
• Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
• Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
• Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
• Brennan Heart - Revival X (Original & Showtek Remix Mashup)
• Brennan Heart - Rockstar DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Q-dance schreef:
‪#‎IAMHARDSTYLE‬ staat in het teken van een van de grondleggers van de hardstyle scene: Brennan Heart. Hij heeft al vele hits uitgebracht en nu zijn wij benieuwd naar jouw mening.
Laat ons voor 2 oktober jouw 5 favoriete Brennan Heart tracks weten, zodat wij de ultieme top 5 samen kunnen stellen.

http://poll.q-dance.nl/IAMHARDSTYLE-top5


Staat ook al in het WJD topic zie ik nu.


Misschien wel leuk om hier door te gaan op wat je hebt gestemd?

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
• Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010)
• Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
• Brennan Heart aka Blademasterz - Still Here
• Brennan Heart - Hardbass Junkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
• Brennan Heart - We Are Possessed
• Brennan Heart aka Blademasterz - Still Here
• Brennan Heart - Revival X (Original & Showtek Remix Mashup)
• Zany & Brennan Heart - Bang The Bass



SAIN7 schreef:

Misschien wel leuk om hier door te gaan op wat je hebt gestemd?

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
• Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010)


• Brennan Heart - Hardbass Junkie


:huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Till u believe it
-We come and we go
-Search for more
-City of intensity
-MF point of perfection

Al denk ik dat de oudere nrs helaas ondergesneeuwd worden door Lose my mind, Wake up , Imaginary en FiFo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mis al meteen 2 tracks waar ik op wil stemmen dus dan maar niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 17:00 
 

Fluxion schreef:
Mis al meteen 2 tracks waar ik op wil stemmen dus dan maar niet. :P


Wooloomoolo en Faith In Your DJ hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 17:25 
 

:) :)
• Wildstylez & Brennan Heart - Lies or truth
• Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
• Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
• Brennan Heart - Never Break Me
• Brennan Heart - We Can Escape (Intents Anthem 2012)

Beetje jammer van de line-up. Pak en weg 50% leuk maar dat is toch net iets te weinig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ik verkoop een kaartje van ong 50 euro.
Wie wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net kaartje gekocht op ticketswap voor 30 euro :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg veel zin in :yay: vooral benieuwd of Brennan Heart met iets speciaals komt :) sowieso The Vision en Sound Rush checken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tyfus Event travel ook zijn er geen opstapplaatsen in de buurt beschikbaar :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, hier maar ADE afsluiten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar even kijken of ik hier nog vrijkaarten voor kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan the Vision, je nieuwste aanwinst voor je label, wegstoppen in de Beatbox... Had hem echt plekje op de main gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten