Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees net op Facebook dat ze het feest verplaatst hebben naar een nog nader te bepalen datum... >.<

De booteigenaar durft het niet aan wegens de vele controles. Sluit me wel bij de eigenaar aan, kans is groot dat niet iedereen in zijn vak blijft staan, en de boetes zijn fors :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus, nu 4 keer een poging gedaan om aan een bootfeest deel te nemen zonder succes... Ik wil gvd varen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 20:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dan een andere boot zou ik zeggen?

Vind het ook wat raar dat ze (of de eigenaar van de boot) er nu mee komten, de maatregelen zijn al even bekend en ze gingen vrolijk door met verkoop terwijl de maatregelen bekend waren. Gisteren boden ze nog de resterende kaarten aan.

Wel lekker, we hadden een appartement alleen als slaapplek geboekt en nu moeten we dus lekker de helft van de som inleveren. We kunnen het nog verplaatsen maar ze geven ook geen datum.

Als er binnen een paar dagen niks komt over een nieuwe datum dan wil ik wel het geld van mijn ticket terug want als ze gaan wachten op versoepelingen mogen andere feesten tegen die tijd ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens met BB, beetje vreemd dit. Je weet toch inmiddels onder welke omstandigheden je een feest organiseert? Vooral dat ze vervolgens wel extra kaarten in de verkoop doen en druk promoten is dan ook nogal raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 20:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu staat er weer op hun Facebook dat ze naar een nieuwe locatie zoeken in de comments van het eerdere bericht. EDIT: Hebben het hele bericht nu gewijzigd.

Beetje vreemd om dit te annuleren voor je alle alternatieven bent afgegaan. Maar goed, als er een andere datum in de korte toekomst komt zou het gustig zijn, nog beter op de zelfde dag, maar als het wachten wordt op een datum dan ga ik wel voor geld terug om de kosten van de overnachting op te vangen.

Moet het wel in Rotterdam en omgeving blijven anders heb ik er nog niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het op dezelfde dag door kan gaan op een andere locatie ben ik er ook zeker nog bij. Als het verplaatst gaat worden zonder nieuwe datum (of pas in Januari) dan lijkt geld terug mij ook de enige wenselijke optie. In Januari zullen er ook wel andere alternatieven zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 23:25 
 
Hardtraxxer

Regel gewoon een VIP-ticket voor Grapperhaus, en doneer na het feestje allemaal een euro'tje aan het Rode Kruis, probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al niet zo'n hoge pet op van de organisatie en dit bewijst misschien m'n gelijk. Ik vond ze al niet zo professioneel overkomen... Er zijn, in overleg met de organisatie (?), extra tickets bijgekomen (volgens mij tweemaal?) en zodra die uitverkocht zijn komt deze melding. Ook kwam er deze week een interview met Hard News uit. Ik neem aan dat deze issues niet van gisteren zijn.

Ik ben benieuwd hoe ze hier op reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had al niet zo'n hoge pet op van de organisatie en dit bewijst misschien m'n gelijk. Ik vond ze al niet zo professioneel overkomen... Er zijn, in overleg met de organisatie (?), extra tickets bijgekomen (volgens mij tweemaal?) en zodra die uitverkocht zijn komt deze melding. Ook kwam er deze week een interview met Hard News uit. Ik neem aan dat deze issues niet van gisteren zijn.

Ik ben benieuwd hoe ze hier op reageren.


Het is het eerste feest wat ze organiseren en in deze tijd is dat alleen maar moeilijker. Zeker met zo weinig ervaring maak je deze fouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker, het is allemaal niet makkelijk. Ik vind het alleen vreemd en niet professioneel hoe het nu loopt: steeds meer en meer kaarten verkopen (en dus geld binnenhalen) en vervolgens melden dat de eigenaar van de boot het niet ziet zitten. Terwijl die extra kaarten in overleg met de eigenaar verkocht zijn. Vervolgens is het event geannuleerd, gaan ze toch een andere locatie terwijl je al op je klompen voelt aankomen dat ze binnen nu en 3 weken geen andere locatie gaan vinden.

Begrijp me niet verkeerd: ik hoop uiteraard van wel want ik was al hyped. Maar ik zie het zo 1,2,3 niet gebeuren. En voor iedereen die roept: "doe het dan zelf als je het beter denkt te kunnen". We hebben een tijdje terug zelf een feestje gegeven en dat verliep vlekkeloos. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht precies wat Remi hierboven zei;

Nieuwe organisatie > inspringen op behoefte > geld harken > dikke doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
We hebben een tijdje terug zelf een feestje gegeven en dat verliep vlekkeloos. :corn:

Waarom konden wij geen kaartje kopen dan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Insiders only, jwt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier komt ook bij dat veel mensen ook een ticket gekocht hebben juist onder deze speciale omstandigheden. Als alles 'normaal' geweest was had ik nooit €31 of nu zelfs €41 neergelegd voor een bootfeest met deze namen, juist omdat het aanbod nu beperkt is die keuze uiteindelijk wel gemaakt. Als dan het feest verplaatst gaat worden naar een datum waar veel meer weer kan, schiet het feest voor mij zijn doel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Insiders only, jwt. :cool:

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aldus Facebook:

Wij kunnen op dit moment geen poll maken dus dan maar zo.
Wat willen jullie?
Een zit evenement?
Of verplaatsen?

Als het een zit evenement wordt ala PKHS met van die eenden, mag het van mij verplaatst worden naar een nieuwe datum. Voor mij is het geen doen om met deze namen te blijven zitten :thumbdown: Juist omdat ik de kaartjes voor een STA event gekocht heb :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 23:41 
 
Hardtraxx Newbie

Zo hier eens door de reacties te lezen denk ik dat veel mensen het beter weten...

Laat ik maar beginnen dan.
1. Van onze vorige boot is vanaf begin af aan gezegd dat wij het door konden laten gaan zonder maatregelen. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de wel bekende datum 1 september.. versoepelingen of niet. We weten allemaal dat deze er niet zijn gekomen. En is het ons nu ontzettend moeilijk gemaakt.
2. Wij zijn net nieuw en maken uiteraard fouten. Maar wij zijn niet verantwoordelijk dat de boot nu opeens abrupt afzegt.. al die regels die wij hebben opgelegd kwamen uit ons. En dat was allemaal prima. Tot gisteren avond... dan krijgen wij opeens te horen dat het niet door kan gaan. Kan jullie vertellen er zijn wat scheldwoorden gevallen. Want ook wij hebben 5 weken aan gehoord dat alles kon doorgaan.
3. En iedereen kan nu zeggen over ons wat je wilt dikke prima ! Maar wij zijn vanaf minuut 1 gelijk gaan schakelen we hebben zelfs nu een andere boot gevonden voor in Rotterdam. Maar nu de vraag willen jullie 7 uur lang zitten wat echt MOET ! anders is de boete voor ons ! Wij willen best het evenement door laten gaan want wij hebben een boot geregeld. Nu is alleen de vraag gaat iedereen zich netjes aan de regels houden? Zo niet dan kunnen wij het gaan verplaatsten.

En begrijp mij niet verkeerd ik snap jullie kritiek en kritiek is goed maar begrijp alstublieft dat wij het goed willen doen en jullie een mooi feest te geven. Helaas is dat alleen niet zo makkelijk. Nogmaals wij zoeken deze dagen de beste oplossing! We kunnen alleen niet iedereen tevreden houden maar goed dat houd je altijd.

Hard Dance Hoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor jullie reactie.

Hardcore Goes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar goed. Ik ben op het moment toch half lam. Ik lees wel wat 't wordt. Heb wel behoefte aan een verzetje maar zitten blijft kut.
Misschien wel handig om jullie reactie op de Facebook te delen mocht dat nog niet gedaan zijn.
Oprecht wens ik jullie het beste hoor maar e.e.a. viel een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 21:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Zo hier eens door de reacties te lezen denk ik dat veel mensen het beter weten...

Laat ik maar beginnen dan.
1. Van onze vorige boot is vanaf begin af aan gezegd dat wij het door konden laten gaan zonder maatregelen. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de wel bekende datum 1 september.. versoepelingen of niet. We weten allemaal dat deze er niet zijn gekomen. En is het ons nu ontzettend moeilijk gemaakt.
2. Wij zijn net nieuw en maken uiteraard fouten. Maar wij zijn niet verantwoordelijk dat de boot nu opeens abrupt afzegt.. al die regels die wij hebben opgelegd kwamen uit ons. En dat was allemaal prima. Tot gisteren avond... dan krijgen wij opeens te horen dat het niet door kan gaan. Kan jullie vertellen er zijn wat scheldwoorden gevallen. Want ook wij hebben 5 weken aan gehoord dat alles kon doorgaan.
3. En iedereen kan nu zeggen over ons wat je wilt dikke prima ! Maar wij zijn vanaf minuut 1 gelijk gaan schakelen we hebben zelfs nu een andere boot gevonden voor in Rotterdam. Maar nu de vraag willen jullie 7 uur lang zitten wat echt MOET ! anders is de boete voor ons ! Wij willen best het evenement door laten gaan want wij hebben een boot geregeld. Nu is alleen de vraag gaat iedereen zich netjes aan de regels houden? Zo niet dan kunnen wij het gaan verplaatsten.

En begrijp mij niet verkeerd ik snap jullie kritiek en kritiek is goed maar begrijp alstublieft dat wij het goed willen doen en jullie een mooi feest te geven. Helaas is dat alleen niet zo makkelijk. Nogmaals wij zoeken deze dagen de beste oplossing! We kunnen alleen niet iedereen tevreden houden maar goed dat houd je altijd.

Hard Dance Hoek


Ik vraag me dan af waarom statafels met barkruk geen optie is. Andere venues en feesten doen dit wel zonder gevolgen. Als het zitten op gewone stoelen of eenden oid wordt, dan heb ik liever mijn geld terug vanwege accomodatie die we hadden geboekt met meerdere mensen, daar krijgen we ons geld namelijk niet volledig van terug en dan vang ik dat daar wel mee op. Dit omdat jullie in het geval van doorgaan en verplaatsen dan gewoon niet kunnen bieden wat jullie hebben geadverteerd (een redelijk vrij maar strict aan de regels staand evenement in deze tijd waar het bijna niet kan).

Dat geld spendeer ik op dit moment liever aan iets anders op die datum gezien tegen de tijd dat de maatregelen versoepelen we waarschijnlijk al meer mogen en er ook zat andere opties zijn. Op dit moment vertrouw ik het niet meer om er de accomodatie dan naar die datum voor te verplaatsen. Ik zie dan wel of er nog een ticket te koop is.

Hoop ook snel complete duidelijkheid te hebben dan hoe het gaat worden. Want je kan zelf op je Facebook evenement al lezen dat zitten er niet in gaat. Men wil of barkrukken/tafels of compleet verplaatsen. En bij verplaatsen gaan waarschijnlijk mensen hun geld terug vragen.

Ik snap dat het uit onmacht natuurlijk niet anders kon. Maar een tip, ga de volgende keer eerst direct kijken naar alternatieven of back-ups. Zeker in deze tijden kan je dat beter vooraf al doen. Is nu niet gebeurt, dan nog kan je beter eerst naar je overige opties gaat kijken voor je berichten gaat plaatsen over dat het niet door gaat en dan weer misschien, en dan weer andere locatie maar willen we zitten of willen we staan.

Je moet die beslissing voor je publiek nemen, je moet gewoon kijken naar alternatieven die een zo gelijk mogelijke beleving bieden (in dit geval statafels minimum gezien er meerdere feesten zijn geweest waar je achteraf moest zitten waar men tickets meteen verkocht omdat dat moest en pas laat duidelijk werd). Kan je die beleving niet bieden, dan zet je in een keer duidelijk online wat er is gebeurt, wat de opties waren en dat jullie voor deze optie hebben gekozen want deze optie wou niet omdat zus en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 17:17 
 
Hardtraxxer

Denk dat statafels en barkrukken niet zo lekker gaan op een boot, een golfje en alles verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een partyflockpagina voor dit feest aangemaakt. En heb het evenement op 'uitgesteld' gezet. Is dat correct? Of gaan jullie toch nog door met alternatieven voor 26 september? Kwestie van geen verkeerde info te verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Denk dat statafels en barkrukken niet zo lekker gaan op een boot, een golfje en alles verplaatst.


Die statafels zie ik vanzelf wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Denk dat statafels en barkrukken niet zo lekker gaan op een boot, een golfje en alles verplaatst.

Gewoon normale stoelen blijven toch wel gewoon staan op zo’n boot? Zijn meestal wel van die grote, zware boten. Het moet wel heel hard stormen wil de boel binnenin gaan schuiven of vallen volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
joostmakaay schreef:
Denk dat statafels en barkrukken niet zo lekker gaan op een boot, een golfje en alles verplaatst.


Die statafels zie ik vanzelf wel


:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten