Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het beste met het organiseren!

Dit heb ik ze ook gewenst en dat meen ik ook. Mocht het event (ooit) nog doorgaan dan zou ik er best nog een kaart voor kopen indien ik er een goed gevoel bij heb. En mocht ik ze ooit eens op een event in de toekomst tegenkomen dan no hard feelings, hooguit een beetje in de zeik nemen maar soit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
simon10pont schreef:
Het beste met het organiseren!

Dit heb ik ze ook gewenst en dat meen ik ook. Mocht het event (ooit) nog doorgaan dan zou ik er best nog een kaart voor kopen indien ik er een goed gevoel bij heb. En mocht ik ze ooit eens op een event in de toekomst tegenkomen dan no hard feelings, hooguit een beetje in de zeik nemen maar soit.


Mocht het de regels weer een beetje toe laten dan zullen wij gelijk een nieuwe datum prikken. Eerst hadden wij april in gedachten maar als je een beetje reël naar de huidige situatie kijkt dan gaan wij april niet halen denk ik. Wij zijn in iedergeval aan onze stand verplicht dat het feest als nog doorgaat en geweldig wordt! Net zo goed dat wij aan onze stand verplicht zijn mensen terug te betalen en dat weten wij zelf maar al te goed! Wij zijn daarom dan nu ook begonnen met een andere aanpak zodat het terug betalen sneller gaat. Wij kunnen nu eenmaal niet iedereen tegelijk terug betalen. Wij hebben nu ook geen inkomsten waar wij natuurlijk wel op gehoopt hadden maar soms loopt het leven net even wat anders. Ook gaven wij op fb aan dat het prive bij 1 van ons niet lekker loopt dit gaat nu wat beter en daarom pakken wij nu deze kans met een andere aanpak om de kaartjes terug te betalen. Zodra jullie je geld terug hebben zorgen wij ervoor dat jullie tickets geblokkeerd worden. Tot slot ik snap alle frustratie haat etc etc naar ons toe en dat is ook volkomen terecht. En mocht je ons ooit tegen komen op een festival spreek mij gerust aan. Want ik weet echt wel dat wij fout zijn geweest!.
Mocht het eindelijk eens doorgaan dan hoop ik toch tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Remi schreef:
simon10pont schreef:
Het beste met het organiseren!

Dit heb ik ze ook gewenst en dat meen ik ook. Mocht het event (ooit) nog doorgaan dan zou ik er best nog een kaart voor kopen indien ik er een goed gevoel bij heb. En mocht ik ze ooit eens op een event in de toekomst tegenkomen dan no hard feelings, hooguit een beetje in de zeik nemen maar soit.


Mocht het de regels weer een beetje toe laten dan zullen wij gelijk een nieuwe datum prikken. Eerst hadden wij april in gedachten maar als je een beetje reël naar de huidige situatie kijkt dan gaan wij april niet halen denk ik. Wij zijn in iedergeval aan onze stand verplicht dat het feest als nog doorgaat en geweldig wordt! Net zo goed dat wij aan onze stand verplicht zijn mensen terug te betalen en dat weten wij zelf maar al te goed! Wij zijn daarom dan nu ook begonnen met een andere aanpak zodat het terug betalen sneller gaat. Wij kunnen nu eenmaal niet iedereen tegelijk terug betalen. Wij hebben nu ook geen inkomsten waar wij natuurlijk wel op gehoopt hadden maar soms loopt het leven net even wat anders. Ook gaven wij op fb aan dat het prive bij 1 van ons niet lekker loopt dit gaat nu wat beter en daarom pakken wij nu deze kans met een andere aanpak om de kaartjes terug te betalen. Zodra jullie je geld terug hebben zorgen wij ervoor dat jullie tickets geblokkeerd worden. Tot slot ik snap alle frustratie haat etc etc naar ons toe en dat is ook volkomen terecht. En mocht je ons ooit tegen komen op een festival spreek mij gerust aan. Want ik weet echt wel dat wij fout zijn geweest!.
Mocht het eindelijk eens doorgaan dan hoop ik toch tot dan!


Goed dat jullie weer wat van jezelf laten horen. Dit is een volwassen reactie en dan weet iedereen ook wat er speelt bij jullie en waar iedereen die nog op geld wacht aan toe is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Goed dat jullie weer wat van jezelf laten horen. Dit is een volwassen reactie en dan weet iedereen ook wat er speelt bij jullie en waar iedereen die nog op geld wacht aan toe is :)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 tientjes op de bank :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

simon10pont schreef:
3 tientjes op de bank :thumbup:


Fijn om te lezen dat je de betaling in goede orde hebt ontvangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook mijn tickets terugbetaald gekregen. Fijn dat het geregeld is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 05:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er toch ook een aantal keer naar gevraagd maar voor mij nog steeds geen terugbetaling helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 21:04 
 
Hardtraxx Newbie

LucG schreef:
Ik heb er toch ook een aantal keer naar gevraagd maar voor mij nog steeds geen terugbetaling helaas.


Wij hebben ook aangegeven dat we niet iedereen tegelijk kunnen terug betalen. Wij vinden het ook vervelend voor degene die het nog niet terug hebben. Maar wij lossen het stap voor stap op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Remi schreef:
simon10pont schreef:
Het beste met het organiseren!

Dit heb ik ze ook gewenst en dat meen ik ook. Mocht het event (ooit) nog doorgaan dan zou ik er best nog een kaart voor kopen indien ik er een goed gevoel bij heb. En mocht ik ze ooit eens op een event in de toekomst tegenkomen dan no hard feelings, hooguit een beetje in de zeik nemen maar soit.


Mocht het de regels weer een beetje toe laten dan zullen wij gelijk een nieuwe datum prikken. Eerst hadden wij april in gedachten maar als je een beetje reël naar de huidige situatie kijkt dan gaan wij april niet halen denk ik. Wij zijn in iedergeval aan onze stand verplicht dat het feest als nog doorgaat en geweldig wordt! Net zo goed dat wij aan onze stand verplicht zijn mensen terug te betalen en dat weten wij zelf maar al te goed! Wij zijn daarom dan nu ook begonnen met een andere aanpak zodat het terug betalen sneller gaat. Wij kunnen nu eenmaal niet iedereen tegelijk terug betalen. Wij hebben nu ook geen inkomsten waar wij natuurlijk wel op gehoopt hadden maar soms loopt het leven net even wat anders. Ook gaven wij op fb aan dat het prive bij 1 van ons niet lekker loopt dit gaat nu wat beter en daarom pakken wij nu deze kans met een andere aanpak om de kaartjes terug te betalen. Zodra jullie je geld terug hebben zorgen wij ervoor dat jullie tickets geblokkeerd worden. Tot slot ik snap alle frustratie haat etc etc naar ons toe en dat is ook volkomen terecht. En mocht je ons ooit tegen komen op een festival spreek mij gerust aan. Want ik weet echt wel dat wij fout zijn geweest!.
Mocht het eindelijk eens doorgaan dan hoop ik toch tot dan!


Misschien is het zeuren hoor, maar probeer aub als 'professionele organisatie' een beetje te letten op interpunctie en dergelijke. Dit ziet er niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend over de volgende ronde van de terugbetaling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Is er al iets bekend over de volgende ronde van de terugbetaling?


Zit hier ook al een tijdje op te wachten. Ben altijd redelijk optimistisch gebleven over de feesten van deze heren en een lange tijd mijn kaart bewaard en zelfs omgezet naar een van de nieuwe feesten om ze te steunen. Maar nu zitten we onderhand op de 7e onbetaalde tikkie. Ook geen indicatie gekregen wanneer ik het dan wel kan verwachten.

Snap heel goed dat het lastig is, al helemaal als steeds meer mensen hun geld terugvragen maar dit is niet heel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 20:58 
 
Hardtraxx Newbie

Hee hee!

Het geld probleem is opgelost en iedereen is nagenoeg terug betaald ! Heb jij je geld nog niet terug stuur ons dan een nieuwe tikkie!

Wij hopen natuurlijk dat wij jullie allemaal zien op 16 september bij Hoek At Sea!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi hoi, na deze horror berichten zou ik nooit een feestje van jullie bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ziek geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 15:54 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
Hoi hoi, na deze horror berichten zou ik nooit een feestje van jullie bezoeken


Dat is natuurlijk helemaal aan jou of je wel of niet een feestje van ons wilt bezoeken :)

Voor ons is het probleem opgelost dus een nieuwe start. En wat iedereen daar van denkt of vind moet iedereen zelf weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Het geld probleem is opgelost en iedereen is nagenoeg terug betaald ! Heb jij je geld nog niet terug stuur ons dan een nieuwe tikkie!


Hoi, hoe zit het met de allerlaatste terugbetalingen?
De aankoop en alle communicatie achteraf is gedaan door Yannick Lambrechts.
Zoals eerder aangehaald (door Yannick) kunnen wij geen tikkie sturen omdat wij uit België komen. Rekening nr. werd alvast eerder gedeeld.
Het zou mooi zijn dat, ook voor ons, dit eindelijk afgesloten kan worden door een terugbetaling.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten