HoekatSea schreef:
wat leuk dat ons feest dit forum heeft bereikt! door de reacties te lezen zie ik dat jullie benieuwd zijn hoe wij bijvoorbeeld de 1,5 m gaan aanpakken ? hier gaan wij beveiligers op zetten en er zal zeker op het begin streng op gecontroleerd worden er vaart namelijk ook gewoon politie rond dus er zal streng gecontroleerd worden en als iedereen zich er aan houd is er niks aan de hand! verder zijn we bezig met een eigen licht show etc het beloofd een top feest te worden mits dat er niet aan de regels wordt gehouden!
Tof dat jullie het aandurven om op deze manier een feest te organiseren!
Misschien een tip: jullie aankondigingen (ook jullie reactie hierboven) zijn nogal rommelig in opbouw en vol met spelfouten, dit staat niet echt netjes tbh. Misschien handig om het in het vervolg door iemand te laten controleren!
Succes met de voorbereidingen en hopelijk kan het doorgaan!