Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En het is uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand kaartje kopen? 50 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Iemand kaartje kopen? 50 euro!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste feest sinds Karnaval festival. Zin in! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 15:48 
 
Hardtraxxer

HoekatSea schreef:
hier gaan wij beveiligers op zetten en er zal zeker op het begin streng op gecontroleerd worden er vaart namelijk ook gewoon politie rond dus er zal streng gecontroleerd


Klinkt nu al leuk........... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
HoekatSea schreef:
hier gaan wij beveiligers op zetten en er zal zeker op het begin streng op gecontroleerd worden er vaart namelijk ook gewoon politie rond dus er zal streng gecontroleerd


Klinkt nu al leuk........... :whistle:

Hoezo? Als iedereen zich gewoon netjes gedraagt en aan de regels houdt, hoef je totaal geen last te hebben van de beveiliging. Mocht de beveiliging op moeten treden, dan kun je de feestgangers er op aankijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Die anderhalf meter is toch juist goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Die anderhalf meter is toch juist goed

Idd normaal klagen mensen over geen ruimte, hebben ze nu 1.5 meter voor zichzelf is t nog niet goed!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Spobbertiet schreef:
Die anderhalf meter is toch juist goed

Idd normaal klagen mensen over geen ruimte, hebben ze nu 1.5 meter voor zichzelf is t nog niet goed!!!

Wou zegge kom nie in me aura bitch :evil:

Heb er wel zin in trouwens, sinds Spectrum geen feestje gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd of / hoe die 1,5 meter daadwerkelijk gewaarborgd kan worden (hoeft niet voor mij) of dat het meer een teken voor de bühne is en dat op de boot zelf totale anarchie telt. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
of dat het meer een teken voor de bühne is en dat op de boot zelf totale anarchie telt. :evil:


Sowieso dit.

Het zijn niet voor niets bootfeesten. Veel moeilijker te controleren als je eenmaal aan het varen bent en benedendeks alles afgeplakt is. Mocht er ooit controle komen van politie te boot, tegen de tijd dat die aan boord kan komen, is iedereen binnen natuurlijk allang gewaarschuwd. Er wordt niet voor niets vaak ook opgeroepen niet zoveel op de socials te delen.

Maar geen organisatie die dat ooit zal toegeven natuurlijk. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Boot gaat opgedeeld worden in 1,5 meter vakken. 2 man per vak. Je mag het vak alleen verlaten als je naar de WC moet. Er mogen maximaal 10 personen naar de bar en er worden looproutes opgezet.

Ze gaan streng op de regels controleren en hebben daar bewaking voor. Logisch, want ze beginnen net als organisatie en willen graag meerdere feesten doen. Ze controleren de laatste tijd namelijk enorm streng op alles Corona gerelateerd in Rotterdam.

In Rotterdam heb je nogal veel havenpolitie die ook regelmatig gaan controleren. Je kan er bijna zeker van zijn dat ze wel een paar keer aan boord gaan komen. Er zijn laatst al 2 feestboten daar voor langere tijd stop gezet + boete voor eigenaren en organisatie omdat ze (of de bezoekers) de regels niet hanteerden en dit is door video en politiecontrole bewezen.

Dus het lijkt me logisch dat ze dit goed willen doen. En ook pls, als je je niet aan de regels kan of wilt houden, blijf dan weg. Ik wil wel een heel feest meemaken en heb geen zin in die "anti-regering en corona is helemaal niet erg en kom niet aan mijn vrijheid" gekkies die het voor de rest gaan verpesten waardoor het vervroegd gestopt wordt. Heb oprecht liever dat bewaking goed controleert en mensen die zich herhaaldelijk er niet aan houden van de boot af janken dan dat we lekker laks doen en het hele feest platgelegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Boot gaat opgedeeld worden in 1,5 meter vakken. 2 man per vak. Je mag het vak alleen verlaten als je naar de WC moet. Er mogen maximaal 10 personen naar de bar en er worden looproutes opgezet.

Ze gaan streng op de regels controleren en hebben daar bewaking voor. Logisch, want ze beginnen net als organisatie en willen graag meerdere feesten doen. Ze controleren de laatste tijd namelijk enorm streng op alles Corona gerelateerd in Rotterdam.

In Rotterdam heb je nogal veel havenpolitie die ook regelmatig gaan controleren. Je kan er bijna zeker van zijn dat ze wel een paar keer aan boord gaan komen. Er zijn laatst al 2 feestboten daar voor langere tijd stop gezet + boete voor eigenaren en organisatie omdat ze (of de bezoekers) de regels niet hanteerden en dit is door video en politiecontrole bewezen.

Dus het lijkt me logisch dat ze dit goed willen doen. En ook pls, als je je niet aan de regels kan of wilt houden, blijf dan weg. Ik wil wel een heel feest meemaken en heb geen zin in die "anti-regering en corona is helemaal niet erg en kom niet aan mijn vrijheid" gekkies die het voor de rest gaan verpesten waardoor het vervroegd gestopt wordt. Heb oprecht liever dat bewaking goed controleert en mensen die zich herhaaldelijk er niet aan houden van de boot af janken dan dat we lekker laks doen en het hele feest platgelegd wordt.


Kunnen ze het beste beginnen met geen alcohol te gaan schenken. Je gaat toch zien dat na 2 uurtjes iedereen losser gaat worden. Twee feestjes gepakt in coronatijd en na een tijdje zie je het toch verslappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 08:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe broken balance het beeld schetst gaat dus echt niet gebeuren he.
Ik heb ondertussen al genoeg feestjes weer in verschillende opzetjes mogen meemaken (bus/boot/sta-feesten) en bij geen enkel feest is het gelopen zoals broken balance het schetst. Streng handhaven? Reken maar dat je vervelend publiek krijgt. En dan zit op zee en dan is even van het feest afgooien geen optie. Precies wat norther zegt, geen organisatie gaat dit online toegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Kom niet aan mijn vrijheid gekkies"... Jezus man, want als je je vrijheid van weleer koestert ben je een gekkie? Er bestaan ook genoeg mensen die deze situatie verafschuwen maar zich wel aan de regels houden hoor. Lekker veralgemenend weer. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi te zien dat jij je weer aangesproken voelt Simon xd Zegt zoveel meer over jou dan over BB aangezien hij schreef: "anti-regering en corona is helemaal niet erg en kom niet aan mijn vrijheid" gekkies

Jou lukt het weer om er 1 ding uit te pakken en je op je pik getrapt te voelen

Ik snap BB wel als Remi al zegt: 1,5 meter daadwerkelijk gewaarborgd kan worden (hoeft niet voor mij) of dat het meer een teken voor de bühne is en dat op de boot zelf totale anarchie telt. :evil:

Dat het niet hoeft van hem wil niet zeggen dat het op het moment wettelijk mag, ik wil ook gewoon nog 130 rijden op de snelweg overdag maar moet niet gaan zeiken als ik een boete ervoor krijg als ik het doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
"Kom niet aan mijn vrijheid gekkies"... Jezus man, want als je je vrijheid van weleer koestert ben je een gekkie?

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Die post van mij was ook voor die aanpassingen met de vakken van 1,5 meter ;)

Ik weet oprecht niet wat ik er van vind. Ik zei ook al tegen Job dat ik het wel begrijp maar nog maar moet zien hoe dit geborgd gaat worden. Stel, er staan 9 mensen aan de bar en je denkt: "Ha, ik ben nummer 10". En vervolgens gaat er net nóg 1 iemand er naar toe zodat er 11 man staan, dan stuurt meneer beveiliging je terug. Of je wilt een bekende in een paar vakken verderop groeten, dat mag dus niet. Zie je dat al voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoe broken balance het beeld schetst gaat dus echt niet gebeuren he.
Ik heb ondertussen al genoeg feestjes weer in verschillende opzetjes mogen meemaken (bus/boot/sta-feesten) en bij geen enkel feest is het gelopen zoals broken balance het schetst. Streng handhaven? Reken maar dat je vervelend publiek krijgt. En dan zit op zee en dan is even van het feest afgooien geen optie. Precies wat norther zegt, geen organisatie gaat dit online toegeven.


Ik snap wat je zegt, en het verleden heeft inderdaad bewezen dat er niet aan gehouden wordt. Echter, die paar feesten die je de laatste tijd zag op boten hebben er voor gezorgd dat twee feestboten en organisaties fikse boetes kregen, een verbod op uitvaren gekregen hebben en gesloten zijn. Dit wordt door de organisatie ook aangegeven en ik heb geen idee hoe ver we op zee gaan, als we dat al gaan, maar de havenpolitie komt daar ook gewoon. Ze weten dat je daar bent en ze hebbeb instructies voor meer controles.

Dit is pas de laatste maand gebeurd sinds de aanscherping van de regels en de nieuwe besmettingen, dit geeft de organisatie ook aan in het bericht over de handhaving van de 1,5 meter. Ik heb het dan ook specifiek over Rotterdam, daar controleren ze echt enorm streng en vaak. Voor andere feesten daar buitenom die je bedoelt kan ik niet voor spreken.

Het is een jonge organisatie en ze geven duidelijk aan dat ze het niet willen en er gecontroleerd wordt. Gepakt worden en je kan ze opdoeken. Natuurlijk kan je niet iedereen houden maar men gewoon schappelijk op afstand houden zou toch moeten. Zou mooi zijn dat mensen dan ook zo veel mogelijk meewerken. Daarom de opmerking dat de mensen die te dom/tokkie zijn zich er aan te houden ook gewoon graag de boot af of wegblijven.

simon10pont schreef:
"Kom niet aan mijn vrijheid gekkies"... Jezus man, want als je je vrijheid van weleer koestert ben je een gekkie? Er bestaan ook genoeg mensen die deze situatie verafschuwen maar zich wel aan de regels houden hoor. Lekker veralgemenend weer. :bomb:


Je snapt het duidelijk niet he. Want weet je wie de groep is die de situatie kut vinden, weer terug naar het oude willen en zich aan de regels houden?

IEDEREEN!

Denk na man, ik bedoel toch duidelijk dat soort simpelen die actief tegenwerken en niet luisteren naar de regels en alles wat hun persoonlijke leventje of comfort beinvloedt gelijk een complot van de overheid is en fout is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Die post van mij was ook voor die aanpassingen met de vakken van 1,5 meter ;)

Ik weet oprecht niet wat ik er van vind. Ik zei ook al tegen Job dat ik het wel begrijp maar nog maar moet zien hoe dit geborgd gaat worden. Stel, er staan 9 mensen aan de bar en je denkt: "Ha, ik ben nummer 10". En vervolgens gaat er net nóg 1 iemand er naar toe zodat er 11 man staan, dan stuurt meneer beveiliging je terug. Of je wilt een bekende in een paar vakken verderop groeten, dat mag dus niet. Zie je dat al voor je?


Kijk, een normaal feest was het nooit geweest. Nergens zou dat zo zijn mits je regels gaat overtreden. Dat moet je gewoon verwachten, een normaal feest verwachten is gewoon niet realistisch nu en ook niet eerlijk naar de organisatie.

We kunnen bij dit feest in ieder geval staan, en dansen ipv verplicht zitten/tafel en het duurt langer dan 4 uur.

Als je per se weer de oude vorm wilt moet je gewoon naar een illegaal feest en mogelijk een dikke boete oid krijgen of wachten tot we weer mogen.

Voor nu ben ik al blij dat dit mag. Wees dan ook niet te gretig voordat we dit straks ook niet meer mogen.

Er is btw ook een chill area e.d., dus volgens mij is het niet verplicht in een hok staan voor 7 uur. Daarnaast ben je met 100 man, dus zo ver ben je niet van je bekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
We kunnen bij dit feest in ieder geval staan, en dansen ipv verplicht zitten/tafel en het duurt langer dan 4 uur.

Tot dit nog verder beperkt gaat worden...

Broken Balance schreef:
Daarnaast ben je met 100 man, dus zo ver ben je niet van je bekenden.

Daar gaat het toch niet om? Ook al staan ze 3 meter naast je. Communiceren gaat dus niet door afstand en muziek. En je mag je hok niet uit. Of ze nou 3 of 300 meter verder staan, je kunt / mag er niet bij. Tenzij je mag wisselen van hokje maar je zult zien dat je straks ook nog een eigen hok krijgt en dat je niet mag wisselen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die bootfeesten zijn toch alleen een manier om controle te vermijden. Als het niet daarom ging dan kan je toch net zo goed het feest op een locatie op het land doen?

Als die 1.5 meter vakken als voldoende worden gezien wanneer komen de binnen feesten of festivals met deze vakjes dan? Lijkt mij heerlijk i.p.v. dat stomme zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
We kunnen bij dit feest in ieder geval staan, en dansen ipv verplicht zitten/tafel en het duurt langer dan 4 uur.

Tot dit nog verder beperkt gaat worden...

Broken Balance schreef:
Daarnaast ben je met 100 man, dus zo ver ben je niet van je bekenden.

Daar gaat het toch niet om? Ook al staan ze 3 meter naast je. Communiceren gaat dus niet door afstand en muziek. En je mag je hok niet uit. Of ze nou 3 of 300 meter verder staan, je kunt / mag er niet bij. Tenzij je mag wisselen van hokje maar je zult zien dat je straks ook nog een eigen hok krijgt en dat je niet mag wisselen. ;)


Remi als het je allemaal niet bevalt waarom wil je dan gaan? Je ziet duidelijk zoveel nadelen dat de keuze dan toch heel makkelijk gemaakt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik koop een kaart voor een evenement waar pas later restricties worden opgelegd. Dan mag ik me toch wel afvragen hoe dit zit? Misschien had ik op voorhand inderdaad geen kaart gekocht als dit al bekend was...

Daarbij is er op voorhand duidelijk gecommuniceerd dat er 'gewoon' gedanst mag worden en dat het allemaal wel oké zit wat betreft vrijheid e.d. Als hier dan later op teruggekomen wordt vind ik het niet meer dan terecht dat ik m'n vraagtekens zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:


Tot dit nog verder beperkt gaat worden...


Dat zien we dan wel. Als je daar al vanuit gaat waarom zou je dan een kaart kopen?

Remi schreef:

Daar gaat het toch niet om? Ook al staan ze 3 meter naast je. Communiceren gaat dus niet door afstand en muziek. En je mag je hok niet uit. Of ze nou 3 of 300 meter verder staan, je kunt / mag er niet bij. Tenzij je mag wisselen van hokje maar je zult zien dat je straks ook nog een eigen hok krijgt en dat je niet mag wisselen. ;)


Zoals ik zei, er is wel een chill area, dus je bent niet gebonden aan je hok. Wellicht dat je wel kan wisselen btw, staat nergens specifiek.
Als je zo graag wilt communiceren kan dat daar in de chill toch, of voor/na het feest.

Ik weet niet wat je allemaal verwacht maar dit is nou eenmaal de situatie onder deze restricties. Je kan niet normaal feesten, dus het is ook niet eerlijk om dat te verwachten of om een ticket te kopen en dat te eisen.

Had je nou echt gedacht dat je gewoon lekker bij elkaar kon staan namelijk? Sorry maar een beetje realist had dit wel aan kunnen zien komen. Het kunnen dansen in een zaal collectief waar je staat is al een upgrade van "vrijheid" ipv verplicht aan tafels staan of op badeenden zitten. Dus wat de organisatie zegt is absoluut niet raar.

YWalen schreef:
Die bootfeesten zijn toch alleen een manier om controle te vermijden. Als het niet daarom ging dan kan je toch net zo goed het feest op een locatie op het land doen?

Als die 1.5 meter vakken als voldoende worden gezien wanneer komen de binnen feesten of festivals met deze vakjes dan? Lijkt mij heerlijk i.p.v. dat stomme zitten.


Geen idee of je het verhaal over andere boten wel gezien hebt wat hier twee keer stond. Maar dat dachten twee andere bootfeesten recent ook en die zitten met een dikke boete en verplichte sluiting op het moment. Het is specifiek Rotterdam waar ze streng zijn.

Wellicht omdat een boot er wel omzet uit kan halen en een venue niet. De meeste venues zijn wellicht niet groot genoeg. Misschien omdat de boot open buiten is (kan je zien aan fotos). Als ze konden en het was rendabel deden ze het vast wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten