Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17:00 - 00:00 meeting in de chillout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
17:00 - 00:00 meeting in de chillout.


We hebben een collectief van 6 die voor de tijd wss bij een proeflokaal willen voorzitten. Je bent daar ook welkom he :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

YWalen schreef:
Die bootfeesten zijn toch alleen een manier om controle te vermijden. Als het niet daarom ging dan kan je toch net zo goed het feest op een locatie op het land doen?

Als die 1.5 meter vakken als voldoende worden gezien wanneer komen de binnen feesten of festivals met deze vakjes dan? Lijkt mij heerlijk i.p.v. dat stomme zitten.


Geen idee of je het verhaal over andere boten wel gezien hebt wat hier twee keer stond. Maar dat dachten twee andere bootfeesten recent ook en die zitten met een dikke boete en verplichte sluiting op het moment. Het is specifiek Rotterdam waar ze streng zijn.

Wellicht omdat een boot er wel omzet uit kan halen en een venue niet. De meeste venues zijn wellicht niet groot genoeg. Misschien omdat de boot open buiten is (kan je zien aan fotos). Als ze konden en het was rendabel deden ze het vast wel.


Ja heb het gelezen maar ik snap niet dat op een boot opeens meer zou mogen dan op het vaste land in een buiten gebied of tent o.i.d. behalve als je dus achter gesloten deuren de regels idd overtreedt.

Eerlijk gezegd, zal het me allemaal een worst wezen op het feest zelf. Ben allang blij weer naar iets wat op een feest lijkt te gaan waar ik niet hoef te zitten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zal vast wel een reden voor zijn idd. Welke zien we niet. Lijkt me niet dat je nu bootfeesten gaat organiseren zodat je regels stiekem kan overtreden. Zeker gezien de veel strengere controles vanaf boot, helicopter en de kant is het niet meer zo makkelijk te doen. Plus je hebt twee partijen die de bok zijn bij ontdekking, de organisatie en feestboot zelf.

En idd, ben met deze line up, regels e.d. allang blij. Het is zuur dat je niet met iedereen lekker kan ouwehoeren zoals vanouds. Maar dat kan voor en na en hopelijk in de chill oid wel. We mogen wat ten minste, en al meer dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
17:00 - 00:00 meeting in de chillout.


We hebben een collectief van 6 die voor de tijd wss bij een proeflokaal willen voorzitten. Je bent daar ook welkom he :loving:.

Ja, laten we even contact houden. Is ook een beetje afhankelijk van de mensen met wie ik ga etc. maar ik zal het tegen die tijd van jullie nog wel horen. :thumbup:
(c.c. Jordi, Iris)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
"Kom niet aan mijn vrijheid gekkies"... Jezus man, want als je je vrijheid van weleer koestert ben je een gekkie? Er bestaan ook genoeg mensen die deze situatie verafschuwen maar zich wel aan de regels houden hoor. Lekker veralgemenend weer. :bomb:


Hier gaat zo ontzettend veel mis dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Je hebt hier zoveel vrijheid, ik denk dat jij niet snapt hoeveel vrijheid je eigenlijk echt hebt. In Wit Rusland protesteren mensen momenteel omdat ze van hun dictator af willen. In Noord Korea, China, Rusland en dergelijke landen moet je bang zijn voor je leven als je kritiek op je overheid hebt. Zo zullen er nog tig landen zijn. Hier in Nederland zijn die gekkies constant aan het protesteren voor hun vrijheid terwijl ze helemaal vrij zijn om te protesteren en kritiek te geven. Ironisch vind je niet?

Want laten we wel zeggen, als je het zo gaat bekijken wordt onze vrijheid op alle fronten ingeperkt. We mogen geen wapens bezitten, je mag niet zelf bepalen waar je belastinggeld heengaat, dat je geen drugs mag gebruiken, dat je je aan tig regels in het verkeer moet houden. We moeten nu 1.5m afstand houden vanwege een virus. Maar dit gaat natuurlijk allemaal niet op want wij stemmen op politieke partijen die deze regels namens onze stem bepalen. Als het je dwars zit, ga de politiek in of stem op de Belgische PVV. Je hebt namelijk wel de vrijheid om je stem te laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

zin an
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk persoonlijk dat het bij sommigen gewoon zwaar (tegen)valt dat ze eerst werden warmgemaakt met weinig restricties op de boot en dat die restricties er nu wel zijn. Maar zoals hierboven al is gemeld ben ook ik allang blij dat je met zo'n line-up gewoon mag dansen, ook al is het dan maar met twee personen in een vak. Altijd nog beter dan op een k*teend zitten en niet kunnen dansen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
17:00 - 00:00 meeting in de chillout.


We hebben een collectief van 6 die voor de tijd wss bij een proeflokaal willen voorzitten. Je bent daar ook welkom he :loving:.


Trouwens. Tip van Flip: je kunt beter 10 minuutjes verder lopen naar Kaapse dan naar Bregje. Bregje is niet zo bijzonder, Kaapse is wel leuk. Tenzij je wilt eten maar dan is bij Kaapse ook Fenix open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goede, Kaapse zit ook wel op de route voor ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er best gezellig uit zo'n bootfeest https://streamable.com/680tb5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Ziet er best gezellig uit zo'n bootfeest https://streamable.com/680tb5


Op +- 20 seconden, rechts in beeld zonder shirt en witte, korte broek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus het lijkt me logisch dat ze dit goed willen doen. En ook pls, als je je niet aan de regels kan of wilt houden, blijf dan weg. Ik wil wel een heel feest meemaken en heb geen zin in die "anti-regering en corona is helemaal niet erg en kom niet aan mijn vrijheid" gekkies die het voor de rest gaan verpesten waardoor het vervroegd gestopt wordt. Heb oprecht liever dat bewaking goed controleert en mensen die zich herhaaldelijk er niet aan houden van de boot af janken dan dat we lekker laks doen en het hele feest platgelegd wordt.


Dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus je geeft het nachtleven/evenementen industrie ook gewoon een slechte naam. Er staan 100% mensen te popelen om met hun vingertje te wijzen van 'ZIE JE WEL!!!11!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Plus je geeft het nachtleven/evenementen industrie ook gewoon een slechte naam. Er staan 100% mensen te popelen om met hun vingertje te wijzen van 'ZIE JE WEL!!!11!'


100% eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Plus je geeft het nachtleven/evenementen industrie ook gewoon een slechte naam. Er staan 100% mensen te popelen om met hun vingertje te wijzen van 'ZIE JE WEL!!!11!'


Daarom: Snuiven doen we dus van eigen sleutel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, zin in die eerste punt weer zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo, zin in die eerste punt weer zeg. :love:


Vergt wel wat extra hand oog coördinatie zo op de boot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Remi schreef:
Zo, zin in die eerste punt weer zeg. :love:


Vergt wel wat extra hand oog coördinatie zo op de boot.


Je hebt het wel over Remi hé, Die snuift sneller dan zn schaduw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel voor hetere vuren gestaan, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog maar enkele tickets over. <5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Nog maar enkele tickets over. <5

Het is toch al uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er waren extra tickets toegevoegd. Misschien is het inmiddels voor de tweede keer uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Er waren extra tickets toegevoegd.

My bad, dit had ik gemist dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
simon10pont schreef:
Nog maar enkele tickets over. <5

Het is toch al uitverkocht?


Remi heeft zijn kaartje verkocht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten