Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt hier nog een keer duidelijkheid over? Op een bepaalde datum ga ik wel gewoon mijn geld terugvragen en dan interesseert het me tbh niet meer wat er met het feest gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Komt hier nog een keer duidelijkheid over? Op een bepaalde datum ga ik wel gewoon mijn geld terugvragen en dan interesseert het me tbh niet meer wat er met het feest gebeurt.


Dit is zojuist op hun Facebook pagina gedropt:

Beste Hard Dance Hoek bezoekers,
Na een goed overleg vandaag met meerdere instanties hebben wij moeten doen besluiten ons feest te moeten verzetten qua datum én locatie.
Wij willen samen met jullie een super dik feest gaan neerzetten maar op de huidige locatie en datum is dit niet mogelijk. Wij hadden met jullie gehoopt op versoepelingen qua regelgeving maar helaas, dat is nu nog niet van de orde.
Als beginnende organisatie zijn wij nog erg zoekend en leren wij iedere dag nog bij. Onze excuses voor wat onduidelijkheid de afgelopen tijd, maar ook wij hebben hier weer van geleerd.
Voor jullie hebben wij een nieuwe locatie uitgezocht en gaan niet 1 maar 2 feesten organiseren .
De mensen die nu al kaarten gekocht hebben kunnen kiezen om deze te gaan gebruiken voor 1 van de 2 nieuwe datums. Mocht je toch liever besluiten niet deel te nemen aan dit waanzinnige feest is geld terug krijgen ook een optie.
Over het nieuwe feest en de datums ervan volgt zo snel mogelijk informatie, wij zijn achter de schermen enorm druk bezig om dit feest zo goed mogelijk te gaan organiseren.
Stay Tunnend & Stay Safe!
Hard Dance Hoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat het verzet is naar een nader te bepalen datum :x

Vindt het ook wel opmerkelijk dat je gelijk een 2e feest er bij organiseert, terwijl je je 1e niet eens fatsoenlijk door kan laten gaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah lol, lekkere timing.

Maar goed, ik ga mijn geld terug vragen. Tegen de tijd dat deze nieuwe evenementen en de coronasituatie bekend is ga ik wel weer kijken om heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha de klant is dus toch koning, ofniet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 23:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Haha de klant is dus toch koning, ofniet xd


Oke Simon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 08:11 
 
Hardtraxx Veteran

oot schreef:

Vindt het ook wel opmerkelijk dat je gelijk een 2e feest er bij organiseert, terwijl je je 1e niet eens fatsoenlijk door kan laten gaan :whistle:


Vind dat nog best slim eigenlijk, je hebt best vaak dat mensen dat op één bepaalde datum niet kunnen, nu hebben ze die inkomstenstroom wss nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Haha de klant is dus toch koning, ofniet xd


Er zit hier een groot verschil in. Hier annuleren ze het event, maar geven daarbij geen nieuwe datum. Rechtsmatig gezien, moet het bedrijf dan het geld terug storten. Dus je staat volledig in je recht om het in deze situatie terug te vragen. Bij het aanbieden van een nieuwe datum, zijn organisaties niet verplicht het geld terug te geven (iedere organisatie doet dit wel, omdat het toch wel netjes is). Dus je opmerking slaat kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dus je opmerking slaat kant noch wal.

Simon in a nutshell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jongens, het was even een gekscherende opmerking naar Broken Balance na mijn strubbelingen met de windrunner en zijn reactie op mijn ongeduld.

patrickjeb schreef:
Simon in a nutshell.

Normaal geef ik geen mallemoer om wat mensen van mij vinden, maar je kent me niet eens. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Jongens, het was even een gekscherende opmerking naar Broken Balance na mijn strubbelingen met de windrunner en zijn reactie op mijn ongeduld.

patrickjeb schreef:
Simon in a nutshell.

Normaal geef ik geen mallemoer om wat mensen van mij vinden, maar je kent me niet eens. :lol:


*mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is gewoon correct Nederlands hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Is gewoon correct Nederlands hoor.

Ach ja, je gebruikt ene keer mij, de andere keer me.
Wel consequent blijven in vorm gebruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De reden dat ik het zo schijf is wellicht om woordherhalingen te voorkomen. Maar je hebt een punt.

OT: Ik ga nog even afwachten wat hier uit de bus komt. Mijn geld terugvragen doe ik alleen als de locatie of datum niet fijn uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand al iets gehoord betreft het terugkrijgen van je geld? Want ik heb een aantal keren contact opgenomen en mij verteld dat ik maar mocht wachten tot ze klaar waren met het regelen van andere feesten en dergelijke. Verder word er ook een beetje vaag om de hete brij heen gedraaid. Wat nog vreemder was: mij werd gevraagd of ik mijn ticket wilde opsturen zodat ze hem alvast konden blokkeren :x

Ondertussen zie ik ze ook andere feesten promoten en de dj's die ze daarvoor geregeld hebben. Ik vind dit ronduit onfatsoenlijk, want je zou juist mogen verwachten dat ze eerst de gedupeerde mensen hun geld zouden terug geven voordat ze weer aan andere feesten beginnen te denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ze hierover ook een berichtje gestuurd maar nog niks terug mogen horen. Lijkt mij netjes om in ieder geval mijn geld terug te hebben voor de oorspronkelijke datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het stoort mij dat ze een volgend feest volop aan het promoten zijn, terwijl ze met dit feest toch nog niet echt hun zaakje op orde hebben. Ik hoop snel op meer duidelijkheid anders is geld terug vorderen de beste oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 15:22 
 
Hardtraxxer

Nieuwe organisatie, feestje cancelled. Sorry voor mijn negativiteit maar joh, wat een verassing!

Goed dat er nieuwe ideeën ontstaan in deze tijd....maar met deze regels, een feestje op een boot!?! Dit zag je van mijlen ver aankomen dat dit in deze tijd niet door kan gaan. Anders waren de financieel sterke organisaties als b2s, Q of AOD allang in dit (bootfeestje) gat gesprongen. Nu denken nieuwe organisaties het wiel (opnieuw) te hebben uitgevonden en regels te willen omzeilen met hun events om het dan uiteindelijk te moeten annuleren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Je krijgt toch al spontaan wantrouwen van de manier van communiceren online :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga m'n geld maar terugvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik ga m'n geld maar terugvragen.

Hoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Remi schreef:
Ik ga m'n geld maar terugvragen.

Hoe?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Remi schreef:
Ik ga m'n geld maar terugvragen.

Hoe?


Maakt me niet uit hoe. Als ze het maar oplossen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Spobbertiet schreef:
Remi schreef:
Ik ga m'n geld maar terugvragen.

Hoe?


Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten