Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:

Tja wat voor kosten hebben ze nou echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:

Tja wat voor kosten hebben ze nou echt?


Boekingskosten van artiesten, ook van volgende evenement.
Wellicht een aanbetaling voor locatie, aanbetaling horeca uitbesteding etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:

Tja wat voor kosten hebben ze nou echt?


Boekingskosten van artiesten, ook van volgende evenement.
Wellicht een aanbetaling voor locatie, aanbetaling horeca uitbesteding etc


Dat klinkt wel logisch, maar volgende evenementen sla ik over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 08:10 
 
Hardtraxx Newbie

Update Hoek At Sea!

Beste,
Zoals jullie weten hebben wij Hoek At Sea helaas moeten verplaatsen. Er was veel onduidelijkheid de laatste weken over hoe en wat. Wij hebben ervoor gekozen om Hoek at Sea naar volgend jaar April (exacte datum maandag bekend) te verplaatsen. Dit met de reden dat wij niet weer het risico willen lopen om het te verplaatsen.

Wij zijn achter de schermen druk bezig met 2 aankomende evenementen in samenwerking met pkhs: Hard Dance Hoek x PKHS hard presents: A New Story en Hard Dance Hoek x PKHS hard presents: The Beginning Of Hardstyle. Wij hebben jullie 3 mogelijkheden gegeven.

1. Of je tickets van Hoek At Sea omwisselen naar 1 van de bovenste evenementen.
2. Je geld terug krijgen
3. Of je kaart houden voor Hoek At Sea

Om het ons wat makkelijker te maken hebben wij er voor gekozen dat jullie je tickets voor hoek at sea gewoon kunnen gebruiken wanneer je wilt. Je hoeft dus geen tickets om te wisselen. Voor degene die hun geld terug willen gaan wij volgende week mee beginnen!

Wij hopen jullie hier voldoende geïnformeerd mee te hebben. En wij hopen jullie natuurlijk allemaal te zien op Hoek At Sea!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 08:18 
 
Hardtraxx Newbie

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:

Tja wat voor kosten hebben ze nou echt?


Wij hebben meer kosten dan jullie denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne mogelijkheden! Hoe kunnen wij ons geld terug krijgen?

HoekatSea schreef:
Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
Als ze het al terug kunnen betalen.. :lol:

Tja wat voor kosten hebben ze nou echt?


Wij hebben meer kosten dan jullie denken...


Misschien was het wat kort de bocht, ik zat vooral uit de hoek (pun?) te denken dat jullie een nieuwe orga zijn, een feest hebben dat niet doorging en dus ook amper kosten (behalve loon van de organisatie). Daarnaast was het gebrek aan communicatie een kleine trigger :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
(behalve loon van de organisatie).

Lijkt me niet geheel logisch om als kleine, beginnende organisatie loon uit te gaan keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Je wilt toch wel brood op de plank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Je wilt toch wel brood op de plank :P

Snap ik, maar ik neem aan (ja aanname) dat deze jongens het niet als broodwinning doen maar als hobby/extra bijverdienste (lijkt me ook niet een verstandig om je (vooral in deze tijd) financieel afhankelijk te laten zijn van een nieuw event/organisatie). Daarnaast is het volgens mij een soort ongeschreven regel dat je bij je eerste events 'je verlies moet nemen' en het pas later winstgevend gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:41 
 
Hardtraxx Newbie

Wij doen alles vrijwillig en houden hier niks of nauwelijks aan over nu zeker niet meer. Nu draaien we inderdaad verlies. Als hoek at sea door was gegaan hadden wij wel winst gepakt.

Volg onze ontwikkelingen op fb. Omtrent geld terug etc moet je ons privé contacten. Overigens mogen jullie ook je kaartjes voor hoek at sea elders gebruiken.
Onze communicatie is een verbeter puntje en daar proberen we aan te werken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Wij doen alles vrijwillig en houden hier niks of nauwelijks aan over nu zeker niet meer. Nu draaien we inderdaad verlies. Als hoek at sea door was gegaan hadden wij wel winst gepakt.

Volg onze ontwikkelingen op fb. Omtrent geld terug etc moet je ons privé contacten. Overigens mogen jullie ook je kaartjes voor hoek at sea elders gebruiken.
Onze communicatie is een verbeter puntje en daar proberen we aan te werken. :)



Als als als....
Als mijn oom een vrouw was, dan was het mijn nicht... en dat is nu ook niet.
Jullie hebben een risico genomen met dat feest om er maar op in te springen, en ja, nu de ballen gebrand he
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
HoekatSea schreef:
Wij doen alles vrijwillig en houden hier niks of nauwelijks aan over nu zeker niet meer. Nu draaien we inderdaad verlies. Als hoek at sea door was gegaan hadden wij wel winst gepakt.

Volg onze ontwikkelingen op fb. Omtrent geld terug etc moet je ons privé contacten. Overigens mogen jullie ook je kaartjes voor hoek at sea elders gebruiken.
Onze communicatie is een verbeter puntje en daar proberen we aan te werken. :)



Als als als....
Als mijn oom een vrouw was, dan was het mijn nicht... en dat is nu ook niet.
Jullie hebben een risico genomen met dat feest om er maar op in te springen, en ja, nu de ballen gebrand he



Je tante bedoel je, je oom kan wel een nicht zijn maar dat is weer heel wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enfin, geen koffie gehad deze morgen en meteen deze fouten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 12:22 
 
Hardtraxx Newbie

Als als als...
wees blij dat mensen het nog proberen een feest te geven straks heb je helemaal niks meer.. en loopt ook iedereen te klagen.
Wij hebben dit risico genomen en we moeten helaas deze verplaatsen. Maar we geven wel 2 feestjes met pkhs. En we geven ter compensatie ook nog eens 20 eu korting op degene die al een kaartje hadden. Dus zo verschrikkelijk zijn wij ook weer niet.. maar lekker blijven klagen allemaal dan komen wij er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Als als als...
wees blij dat mensen het nog proberen een feest te geven straks heb je helemaal niks meer.. en loopt ook iedereen te klagen.
Wij hebben dit risico genomen en we moeten helaas deze verplaatsen. Maar we geven wel 2 feestjes met pkhs. En we geven ter compensatie ook nog eens 20 eu korting op degene die al een kaartje hadden. Dus zo verschrikkelijk zijn wij ook weer niet.. maar lekker blijven klagen allemaal dan komen wij er wel.


Jullie laten jullie ook wel erg kennen door op deze manier te reageren. Als organisatie moet je hier boven staan, hoe moeilijk dat ook is. De kritiek die jullie te horen krijgen is zeker niet ongegrond, dus trek een lering uit de punten die zijn benoemd in dit topic. Naar mijn idee hebben jullie alle betalende bezoekers een drietal prima compensaties aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Als als als...
wees blij dat mensen het nog proberen een feest te geven straks heb je helemaal niks meer.. en loopt ook iedereen te klagen.
Wij hebben dit risico genomen en we moeten helaas deze verplaatsen. Maar we geven wel 2 feestjes met pkhs. En we geven ter compensatie ook nog eens 20 eu korting op degene die al een kaartje hadden. Dus zo verschrikkelijk zijn wij ook weer niet.. maar lekker blijven klagen allemaal dan komen wij er wel.


Voor zo lang het duurt, een keer het labeltje veiligheidsregio en de horeca is weer mooi terug bij af. En dan? Geen feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

PEPii schreef:
HoekatSea schreef:
Als als als...
wees blij dat mensen het nog proberen een feest te geven straks heb je helemaal niks meer.. en loopt ook iedereen te klagen.
Wij hebben dit risico genomen en we moeten helaas deze verplaatsen. Maar we geven wel 2 feestjes met pkhs. En we geven ter compensatie ook nog eens 20 eu korting op degene die al een kaartje hadden. Dus zo verschrikkelijk zijn wij ook weer niet.. maar lekker blijven klagen allemaal dan komen wij er wel.


Jullie laten jullie ook wel erg kennen door op deze manier te reageren. Als organisatie moet je hier boven staan, hoe moeilijk dat ook is. De kritiek die jullie te horen krijgen is zeker niet ongegrond, dus trek een lering uit de punten die zijn benoemd in dit topic. Naar mijn idee hebben jullie alle betalende bezoekers een drietal prima compensaties aangeboden.


Ik reageer alleen op de kritiek die gegeven wordt. En inderdaad volgens mij hebben wij gewoon een prima oplossing gevonden dus vind ik dat er ook wat minder geklaagd mag worden. Want niet alle organisaties zouden überhaupt dit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 17:16 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.


Er is hier van de week een bericht over geplaatst. Je kan niet van een organisatie verwachten dat dit binnen 2 weken terug wordt betaald. En wees blij dat wij het doen want niet iedereen doet dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Broken Balance schreef:
Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.


En wees blij dat wij het doen want niet iedereen doet dat!

Je laat het klinken als een privilege ipv een recht? Heb de geschiedenis van dit topic niet gelezen hoor maar in Nederland als een event word afgelast, dan heb je recht op teruggave van het volledige bedrag dat je betaald hebt voor de kaart(en), inclusief eventuele reserverings- en/of servicekosten.

De oplossingen die je geboden hebt daar hoeft iemand niet mee akkoord te gaan.
Dat het lang kan duren voordat er word terug betaald is logisch. Maar een bericht dat het in gang word gezet o.i.d. hoort wel in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Broken Balance schreef:
Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.


En wees blij dat wij het doen want niet iedereen doet dat!


Man man man, wat een reactie van een organisator
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 19:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Broken Balance schreef:
Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.


Er is hier van de week een bericht over geplaatst. Je kan niet van een organisatie verwachten dat dit binnen 2 weken terug wordt betaald. En wees blij dat wij het doen want niet iedereen doet dat!


Dit event is al een maand geleden verplaatst, toen werd al de optie geboden voor terugbetaling waar niet op werd gereageerd. Kan zo een paar screenshots sturen als je wilt. Dus niks 2 weken.

Wat nou wees blij, ken je de Nederlandse wet? Succes met de optie niet bieden, binnen de korste keren krijg je dan een aantal gerechtelijke bevelen en incassobureaus aan je deur en een mokerdikke boete. Zoals Nuracore zei ben je aan de wet verplicht de optie te bieden naast een voucher. Bij verzoek om terugbetaling vanuit de klant MOET je die inwilligen.

Wees gewoon slim en handel die terugbetalingen snel af. Dan kunnen jullie je focussen op de volgende evenementen en blijft je naam iig intact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

HoekatSea schreef:
Broken Balance schreef:
Als jullie nu ook nog daadwerkelijk gaan terugbetalen...

Sommige verzoeken staan namelijk al weken open, wat zeggen is wat anders dan doen. Ondertussen konden er wel vrolijk andere artiesten worden geboekt en feesten worden georganiseerd namelijk.


Er is hier van de week een bericht over geplaatst. Je kan niet van een organisatie verwachten dat dit binnen 2 weken terug wordt betaald. En wees blij dat wij het doen want niet iedereen doet dat!


Gvd. Logic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet echt meer interesse in één van de alternatieven, Ik hoef mijn geld zelf niet meer terug :thumbdown:

Ik wacht wel tot Rebellious weer doorgaat :slow:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten