Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Goed dat ze nu bezig zijn met de terugbetaling op aanvraag. Een van die gasten van de organisatie zet zich iig goed in. Andere kan er echt beter mee stoppen.


HoekatSea schreef:
Dankjewel! Alleen is degene die zich goed in zet voor terug betalingen ook degene die jij bedoeld om te stoppen.



Denk dat diegene toch heeft geluisterd naar BB
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duurt lang :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een grap deze organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Wat een grap deze organisatie.


HoekatSea schreef:
ik dat er ook wat minder geklaagd mag worden. Want niet alle organisaties zouden überhaupt dit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begint steeds meer comedy capers te worden dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu we het er toch over hebben, is het misschien mogelijk om oude vrienden als hardstylboy, teupie en kaboem te unbannen en er tijdens de lockdown hier gewoon een ontzettend pestzooitje van te maken?? Dit schiet ook niet echt op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nu we het er toch over hebben, is het misschien mogelijk om oude vrienden als hardstylboy, teupie en kaboem te unbannen en er tijdens de lockdown hier gewoon een ontzettend pestzooitje van te maken?? Dit schiet ook niet echt op


Zonder enige twijfel doen.

Maar als ik hoor dat degene die over de refunds gaat de inlogcodes kwijt is... En die vanwege zijn zware dyslexie geen damage control kan doen (even laten weten wat er gebeurd is, wat er nog moet gebeuren en wat andere partijen nog moeten doen)... Maar vanavond dat wel wil doen, want dan heeft die tijd omdat... En dan nog besluitloos rond dobberen over 7 november feest (en niet verantwoordelijkheid nemen hierover)

Ja, dan kun je deze organisatie ook wel afschrijven. Geloof dat Martin nog wel graag wil en zeker alles op wil lossen.. Maar Dani.. ja :lol: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou Rakkietakkie deze organisatie inmiddels al afgeschreven hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zou Rakkietakkie deze organisatie inmiddels al afgeschreven hebben?

Jep, ter waarde van 5 cent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog maar eens Eventix gemaild of die Martin geautoriseerd is om iets te doen of niet. Die ander, Dani, heb ik geen hoge pet van op.
Als daar niks uit komt rij ik misschien even die kant op om even langs die jongens te gaan om verhaal te halen. 'T is maar 20 minuten rijden dus dat is wel de moeite om die tunnel even door te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 11:34 
 
Hardtraxx Newbie

Omdat er nu veel onduidelijkheid is over het geld terug betalen etc etc
Zal ik hier even uitleggen hoe of wat.

3 weken geleden zijn wij begonnen met alle refunds door voeren. Nadat ik dat had gedaan zei eventix dat het 3 tot 5 werkdagen zal duren dat het geld binnen was. Ik dacht mooi opgelost en klaar niet wetende dat ik nog een gele knop moest indrukken voor de uiteindelijke betaling. Nu heb ik de overboeking gedaan en is eventix aan het kijken of die binnen is. Zodra dat binnen is heeft iedereen zijn geld terug. En kan ik en Martin eindelijk door met het volgende voor zover dat nog gaat lukken...

Ik hoop oprecht dat dit zsm voor iedereen is afgerond want ook wij vinden heel deze situatie niet leuk! Zeker niet omdat geld onze hele opzet niet was omdat we amper winst zouden pakken hier op. Dus voor degene die dat ook denken dit is zeker niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 08:33 
 
Hardtraxxer

En jongens? geld binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe eens een gok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk heeft Remi z'n geld terug. En daarbij is Hard dance Hoek heel gul geweest en is Dani met een bosje bloemen (wel Dahlia's natuurlijk he, want dat zijn de beste) langs gestuurd om het goed te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, rakkietakkie. Het is inmiddels wel duidelijk dat je helemaal niks met deze organisatie hebt. Je hoeft echt niet op ieder bericht te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 11:22 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Doe eens een gok.


man man man :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ja natuurlijk heeft Remi z'n geld terug. En daarbij is Hard dance Hoek heel gul geweest en is Dani met een bosje bloemen (wel Dahlia's natuurlijk he, want dat zijn de beste) langs gestuurd om het goed te maken.

Maar Remi accepteerde de excuses van Dani niet, gaf hem 5 cent mee en ging naar boven verder gamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, patrickjeb. Het is inmiddels wel duidelijk dat je helemaal niks met rakkietakkie hebt. Je hoeft echt niet op ieder bericht te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf vooral wel reageren. Dat doet mij steeds dit topic weer bekijken naar vermaak :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Blijf vooral wel reageren. Dat doet mij steeds dit topic weer bekijken naar vermaak :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal bij de vriendelijke jongens nog eens een balletje opgooien. Hebben we hier weer wat input.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zal bij de vriendelijke jongens nog eens een balletje opgooien. Hebben we hier weer wat input.

Gewoon voor 5 cent meegeven Remi, werkt altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:17
Door jou verzonden
18 minuten geleden
Hebben jullie nog nieuws over die storting / overboeking die jullie gedaan hebben? En een terugbetaling? We zijn weer een weekje verder.

Hard Dance Hoek
stuurde dit
een paar seconden geleden
Hebben contact gehad. Wachten nog op een mail van eventix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spannend!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten