Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad John, de after is bij jullie toch? :yay:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ga weer proberen aanwezig te zijn. probeer wel vaker naar een meeting te komen maar op de meetingtijd wil ik vaak bij mn vrienden blijven omdat ik het zo naar mn zin heb :p gelukkig herken ik nu wat meer mensen van hardtraxx door vorige topics te lezen dus nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken!
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
ga weer proberen aanwezig te zijn. probeer wel vaker naar een meeting te komen maar op de meetingtijd wil ik vaak bij mn vrienden blijven omdat ik het zo naar mn zin heb :p gelukkig herken ik nu wat meer mensen van hardtraxx door vorige topics te lezen dus nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken!


Jah dat had ik ook altijd, maar kdacht bij Qountdown ga ik wel ff, nu moest het wel gezellig worden :D
kzal volgende x nog proberen wat langer te blijven, ik werd alweer meegenomen maar me groepje haha :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:29 
 

Pommer schreef:
Djenz schreef:
ga weer proberen aanwezig te zijn. probeer wel vaker naar een meeting te komen maar op de meetingtijd wil ik vaak bij mn vrienden blijven omdat ik het zo naar mn zin heb :p gelukkig herken ik nu wat meer mensen van hardtraxx door vorige topics te lezen dus nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken!


Jah dat had ik ook altijd, maar kdacht bij Qountdown ga ik wel ff, nu moest het wel gezellig worden :D
kzal volgende x nog proberen wat langer te blijven, ik werd alweer meegenomen maar me groepje haha :P

zekers doen!
altijd nice HT meetingen :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dit was geen gewone meeting op QD. Robert was de enige die niet in lala-land was op het moment van de meeting. Mag opzich wel een wonder heten. Gewoon 25 Hardtraxxers aanwazig op de meeting :woot:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waren het er nog 25 jah?
kheb volges mij niet eens de helft gesproken :(
kzal voor hardbass is een paar x in het leden topic kijken want ik herken jullie allemaal niet xd
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:40 
 

Chukkels schreef:
Maar dit was geen gewone meeting op QD. Robert was de enige die niet in lala-land was op het moment van de meeting. Mag opzich wel een wonder heten. Gewoon 25 Hardtraxxers aanwazig op de meeting :woot:

25 :oh: wtf hoeveel heb ik er dan gemist xd
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robert, Swoozie, Oostzaner, Echte Oostzaner, Rickie, Pommer, Pepepe, Hoofdcoach, Pierre, dawasiknie, PNXRMX, Banaanslak, decoupeerzaag, Mike-O (l), olijfboompje (l), Inno (l), ik en aanhangsels. En dan ben ik vast nog wel wat vergeten :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:51 
 

Er stonden ook een paar vrienden van mij, hoofdcoach, (echte) oostzaner en rickie bij die niet op HT zitten.
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, daarom zei ik 'En aanhangsels' :P

Kwamen wel op een mannetje of 25 ^^
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Yup, daarom zei ik 'En aanhangsels' :P

Kwamen wel op een mannetje of 25 ^^

Ja ik was als enigste helder :thumbsup: Op het dronken zijn na
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Yup, daarom zei ik 'En aanhangsels' :P

Kwamen wel op een mannetje of 25 ^^

Ja ik was als enigste helder :thumbsup: Op het dronken zijn na


en een half olifantje :whistle:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Yup, daarom zei ik 'En aanhangsels' :P

Kwamen wel op een mannetje of 25 ^^

Ja ik was als enigste helder :thumbsup: Op het dronken zijn na


Haha ik dacht dat jij ook aan het schaatsen was :P !
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:49 
 

roberttt schreef:
Ja ik was als enigste helder :thumbsup: Op het dronken zijn na

dronken? na 2 bier? :')
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel wat meer hoor, die gozah zat zich in de trein al lam te zuipen :beer:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

-Wat chukkels zegt
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Robert wat had je dan met dat zakje gedaan? :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we on topic blijven ?
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, dit is een HardBass meeting topic, niet een wat heb je afgelopen feest gedaan topic xd

OT: Voor 12 uur zou prima zijn. Als mensen telefoonnummertjes doorpassen, want waarschijnlijk zitten John, Reinaldo, Robert, Kasper (?) en ik sowieso wel non-stop op de meeting plek. Dus als mensen daar dan een keer vóór 12 uur aanschuiven, kunnen ze weer weg gaan, maar weten ze ook tegelijk de spot voor de echte HT-meeting, die dan tegen Wildstylez LIVE of Team Green zal gaan plaatsvinden?
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:14 
 

Chukkels schreef:
Lol, dit is een HardBass meeting topic, niet een wat heb je afgelopen feest gedaan topic xd

OT: Voor 12 uur zou prima zijn. Als mensen telefoonnummertjes doorpassen, want waarschijnlijk zitten John, Reinaldo, Robert, Kasper (?) en ik sowieso wel non-stop op de meeting plek. Dus als mensen daar dan een keer vóór 12 uur aanschuiven, kunnen ze weer weg gaan, maar weten ze ook tegelijk de spot voor de echte HT-meeting, die dan tegen Wildstylez LIVE of Team Green zal gaan plaatsvinden?

ja precies, was tot nu toe alle keren dik gezellig met zn alle, dus blijven doen!
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

ja idd, het is altijd gezellig met de HTers dus waarom de plek weer verlaten als je met z'n allen gewoon los kan gaan :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook wel de hele tijd met Mandi en een maat van me op de HT plek te vinden :)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kweet nog niet hoelaat ik er ben maar kom ook wel ff langs dan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
patrickjeb schreef:
2e meeting voor mij, moet alleen helaas alleen...
Andere vrienden kunnen niet/nog geen 18.

Niet erg dat ik niemand ken togh? :$

Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting :P
Ook alleen :(


Dan sluit je je toch gewoon aan bij ons groepje :thumbsup:


Gezellig! :D
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
kweet nog niet hoelaat ik er ben maar kom ook wel ff langs dan :thumbsup:

Grappig dat je dat zegt in een topic wat je zelf bent begonnen. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten