Hahahahaha GENIAALwrote:Haha stond er al: View on YouTube @ 1.50
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik had inderdaad iemand zien lopen met een aardappel!! 
-
M
Haha hij was ook goudwaardwrote:Hoe the fuck kom jij aan een aardappel eigenlijk??Wat een mooie actie! Je houdt hem vast alsof die goud waard is
Bij de patatkraam netjes gepakt
Geniaal! Gewoon elk feest vanaf nu rondlopen met een aardappel, altijd herkenbaar blijven héwrote:Haha hij was ook goudwaardwrote:Hoe the fuck kom jij aan een aardappel eigenlijk??Wat een mooie actie! Je houdt hem vast alsof die goud waard is
![]()
had je m bij Qlimax toevallig ook al? iemand heeft daar toen een aardappel tegen mij aangegooid, en vond t op dat moment ook n beetje raarwrote:Haha hij was ook goudwaardwrote:Hoe the fuck kom jij aan een aardappel eigenlijk??Wat een mooie actie! Je houdt hem vast alsof die goud waard is
![]()
Ja ik zei ook al dat die hem maar elk feest weer moet meenemen! Als je dan per ongeluk een aardappel tegenkomt weet je iig aan wie je hem moet teruggeven/gooienwrote:had je m bij Qlimax toevallig ook al? iemand heeft daar toen een aardappel tegen mij aangegooid, en vond t op dat moment ook n beetje raarwrote:Haha hij was ook goudwaardwrote:Hoe the fuck kom jij aan een aardappel eigenlijk??Wat een mooie actie! Je houdt hem vast alsof die goud waard is
![]()
-
M
hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen 
laat maar, wil het eigenlijk niet weten.
In je reetwrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
2 berichten er boven staat 't nog. Van de patatkraam.wrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Alsof je een aardappel mee naar binnen probeert te nemenwrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
Op the qontinent zag ik een paar nederlanders met een ui, paprika, tomaat enz in hun locker, hun waren heel paranoia dat we het wouden stelenwrote:Alsof je een aardappel mee naar binnen probeert te nemenwrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
wrote:Op the qontinent zag ik een paar nederlanders met een ui, paprika, tomaat enz in hun locker, hun waren heel paranoia dat we het wouden stelenwrote:Alsof je een aardappel mee naar binnen probeert te nemenwrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
laat maar, wil het eigenlijk niet weten.![]()
Ik neem wel eens paar mandarijnen mee (op Hard Bass ook), heerlijk zijn die tijdens/na een feest
-
G
*hoest*aardappels bij de patatkraam*hoest*wrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
Wil je een slokje water? Je zit zo te hoesten jongen..wrote:*hoest*aardappels bij de patatkraam*hoest*wrote:hoe krijg je ingodsnaam een aardappel mee naar binnen
-
G
ja door al die semi zieke mensen zaterdag [waaronder ik] heb ik weer lekker last van mn keel gekregenwrote:Wil je een slokje water? Je zit zo te hoesten jongen..
water is dan btw niet relax