Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangezien er zo te zien weer een flink aantal HT'ers naar Hard Bass gaan, wellicht behoefte aan een meeting?

pecola-tje schreef:
Afbeelding
Waar?
Bij de linkse trap van de voorste bar aan de linkerkant dus.

Hoe laat?
03:15 uur.
Een kwartiertje na Headhunterz (live), zodat iedereen op z'n gemakje die kant op kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wellicht kom ik even langs, moet het wel in de buurt zijn en ik moet zin hebben, meestal niet als ik op Hard Bass ben maarja :P Doe maar tijdens team red daar kan ik wel een stukje van missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wellicht kom ik even langs, moet het wel in de buurt zijn en ik moet zin hebben, meestal niet als ik op Hard Bass ben maarja :P Doe maar tijdens team red daar kan ik wel een stukje van missen.

Jou kom ik denk wel tegen met HJ en mandy, toch?

Anyways, iedereen kent me zo ongeveer al wel. Ik zie jullie vanzelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

Kben eik altijd de meetingen vergeten of wat dan ook dus wss kent niemand me daaro maargoed, ik ben erbij..
Liefst tijdens Team Red ja, beetje int begin uiteraard..
Of dat ik deze keer wel erbij ben zien we dan nog wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Pommer schreef:
Wellicht kom ik even langs, moet het wel in de buurt zijn en ik moet zin hebben, meestal niet als ik op Hard Bass ben maarja :P Doe maar tijdens team red daar kan ik wel een stukje van missen.

Jou kom ik denk wel tegen met HJ en mandy, toch?

Anyways, iedereen kent me zo ongeveer al wel. Ik zie jullie vanzelf :D

Ik heb jou ook pas 1 x goed gezien :( Ik wil je knuffelen en babbelen over bedradingen bij servers en shit. Technoboy is back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Pommer schreef:
Wellicht kom ik even langs, moet het wel in de buurt zijn en ik moet zin hebben, meestal niet als ik op Hard Bass ben maarja :P Doe maar tijdens team red daar kan ik wel een stukje van missen.

Jou kom ik denk wel tegen met HJ en mandy, toch?

Anyways, iedereen kent me zo ongeveer al wel. Ik zie jullie vanzelf :D


Zou kunnen ja, maar ik ben ook met m'n eigen vriendengroep dus ik probeer een beetje af te wisselen haha.

Bier drinken en kut roepen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als voorgaande jaren doen? :P

Citaat:
HARDBASS MEETING HARDTRAXX

Wanneer:
Waar: Onder de 2e linkse speaker van voren.

Dus (opzet speakers)
PODIUM
X X X X
X O X X
X X X X
X X X X
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.

Jou vinden was vorig jaar ook een hel joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me moeilijk bij Hard Bass maar wellicht doe ik een poging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Net als voorgaande jaren doen? :P

Citaat:
HARDBASS MEETING HARDTRAXX

Wanneer:
Waar: Onder de 2e linkse speaker van voren.

Dus (opzet speakers)
PODIUM
X X X X
X O X X
X X X X
X X X X

Vorig jaar is me gelukt om de meeting te vinden daar, maar dat was alleen omdat ik toevallig Kasper zijn Loudness shirtje zag :P

Ook een HTW meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie iedereen wel langsvliegen denk ik, en grote kans dat ik sowieso al bij HJ, mandy en Jurre sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht ik er nog aan denken (betwijfel ik) kom ik ook wel even kijken :P
Tijdens team red lijkt mij ook prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.

Jou vinden was vorig jaar ook een hel joh :P

Haha we stonden allebei bij ´die trap linksvoor´ alleen jij voor de bar en ik achter de bar :P Viel me wel mee dat we daar bereik hadden btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik zie iedereen wel langsvliegen denk ik, en grote kans dat ik sowieso al bij HJ, mandy en Jurre sta.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Oh sorry haha, jou vergeten :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.

Jou vinden was vorig jaar ook een hel joh :P

Haha we stonden allebei bij ´die trap linksvoor´ alleen jij voor de bar en ik achter de bar :P Viel me wel mee dat we daar bereik hadden btw.

Haha inderdaad :P Uiteindelijk toch goed gekomen. En ik mag er niet bij Bas? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ging jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ging jij dan?

Nou nu niet meer nee :( Doorn in mijn ziel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie me vind krijgt een pint! :D haha

wrs wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, als er een tijd en plek wordt afgesproken zal ik kijken of ik t kan onthouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.


Precies, vorig jaar als een malloot daar gestaan, naar boven staan staren, om me heen gekeken en uiteindelijk keihard HARDTRAXX??? staan roepen. Enige resultaat was dat ik erg vreemde blikken van mensen om me heen kreeg, alleen Pecola-tje kunnen vinden toevallig later op de avond rond die plek. Maargoed, mijn gebrek aan het eventueel herkennen van mensen vorig jaar kwam waarschijnlijk omdat ik wappie was, dit jaar niet dus betere kans op succes :thumbup:

En inderdaad, sowieso tijdens team red! Gewoon op een rustige plek die niet te missen is? Of moet het toch een plek zijn met degelijk geluid?
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten