Pommer schreef:
Daar begin ik niet meer aan. Doe maar op een rustigere of beter vindbare plek.
Precies, vorig jaar als een malloot daar gestaan, naar boven staan staren, om me heen gekeken en uiteindelijk keihard HARDTRAXX??? staan roepen. Enige resultaat was dat ik erg vreemde blikken van mensen om me heen kreeg, alleen Pecola-tje kunnen vinden toevallig later op de avond rond die plek. Maargoed, mijn gebrek aan het eventueel herkennen van mensen vorig jaar kwam waarschijnlijk omdat ik wappie was, dit jaar niet dus betere kans op succes
En inderdaad, sowieso tijdens team red! Gewoon op een rustige plek die niet te missen is? Of moet het toch een plek zijn met degelijk geluid?