Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 12:29 
 

patrickjeb schreef:
Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting :P
Ook alleen :(

respect dat je zo alleen gaat ^^ zou ik toch niet zoeken elk feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
kweet nog niet hoelaat ik er ben maar kom ook wel ff langs dan :thumbsup:

Grappig dat je dat zegt in een topic wat je zelf bent begonnen. :P


haha jah maar het lijkt er een beetje op dat er gewoon een HT stampplek is en niet echt een meeting vandaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
haha jah maar het lijkt er een beetje op dat er gewoon een HT stampplek is en niet echt een meeting vandaar :D


Beter van wel, want het lijkt me wel geniaal om te knallen met z'n alle! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Pommer schreef:
haha jah maar het lijkt er een beetje op dat er gewoon een HT stampplek is en niet echt een meeting vandaar :D


Beter van wel, want het lijkt me wel geniaal om te knallen met z'n alle! :love:

Haha, ik kom jou toch standaard wel tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:
Pommer schreef:
haha jah maar het lijkt er een beetje op dat er gewoon een HT stampplek is en niet echt een meeting vandaar :D


Beter van wel, want het lijkt me wel geniaal om te knallen met z'n alle! :love:

Haha, ik kom jou toch standaard wel tegen :P


Haha ja gelukkig wel, dan hoeven we elkaar niet steeds te zoeken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kom ook altijd iedereen tegen, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik om 12 uur al de weg kwijt. dus verwacht niet dat ik aanwezig ben op de meeting, misschien wel lichamelijk maar geestelijk sowieso niet.

En pepepepepepe kom ik altijd tegen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting :P
Ook alleen :(

respect dat je zo alleen gaat ^^ zou ik toch niet zoeken elk feest :P


Kheb mn kaarten al voor XQ en Hard Bass en heb er toch wel zin in, Ga ze niet verkopen :innocent:
Dus heb eigenlijk geen keuze :$

Achjaaa gewoon gezellig met zn alle daar een dikke HT stampplek maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting :P
Ook alleen :(

respect dat je zo alleen gaat ^^ zou ik toch niet zoeken elk feest :P


Kheb mn kaarten al voor XQ en Hard Bass en heb er toch wel zin in, Ga ze niet verkopen :innocent:
Dus heb eigenlijk geen keuze :$

Achjaaa gewoon gezellig met zn alle daar een dikke HT stampplek maken :D

goede instelling :D ik ga ook vaak alleen :P en dan ontmoet ik wat lui van hardtraxx ergens, altijd vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik kom ook altijd iedereen tegen, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik om 12 uur al de weg kwijt. dus verwacht niet dat ik aanwezig ben op de meeting, misschien wel lichamelijk maar geestelijk sowieso niet.

En pepepepepepe kom ik altijd tegen:P

Tja, mensen die voorbestemd zijn zullen elkaar altijd vinden.
Die geestverruimende middeltjes brengen onze kosmossen bij elkaar.
Telepathie dit dat zus zo

Hardbass wordt weer hard met alle leuke mensjes :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga mijn best doen om er te zijn :D ... ik heb er in ieder geval machtig veel zin in :P En hopelijk word de meeting niet net zoals op Qlimax >.< sta ik daar in men 1ntje te wachten :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
patrickjeb schreef:
Achjaaa gewoon gezellig met zn alle daar een dikke HT stampplek maken :D

goede instelling :D ik ga ook vaak alleen :P en dan ontmoet ik wat lui van hardtraxx ergens, altijd vet :D


Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
roberttt schreef:
patrickjeb schreef:
Achjaaa gewoon gezellig met zn alle daar een dikke HT stampplek maken :D

goede instelling :D ik ga ook vaak alleen :P en dan ontmoet ik wat lui van hardtraxx ergens, altijd vet :D


Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D

Mij zie je sowieso wel voorbij komen denk ik :P
Ben niet te missen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Ik kom ook altijd iedereen tegen, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik om 12 uur al de weg kwijt. dus verwacht niet dat ik aanwezig ben op de meeting, misschien wel lichamelijk maar geestelijk sowieso niet.

En pepepepepepe kom ik altijd tegen:P

Tja, mensen die voorbestemd zijn zullen elkaar altijd vinden.
Die geestverruimende middeltjes brengen onze kosmossen bij elkaar.
Telepathie dit dat zus zo

Hardbass wordt weer hard met alle leuke mensjes :D :thumbsup:


Hahaha ja ik had ook een soort van telepathie tijdens fusion met Banaanslak :P ik wilde iets vertellen en toen begon hij net over hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha inderdaad, mij herken je ook zo maar. Kaak gaat 120x p minuut na links en rechts. Tong hangt half uit de mond ofzo :P lopen gaat vaag. Als je zo iemand tegen komt, ben ik het :

patrickjeb schreef:
Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D


En ik kende ook niemand eerst :D maar maakt niets uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D


Heb ik ook nogsteeds last van :P maar het komt vanzelf wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er nu al zin in! Wordt m'n 2e feestje met HT'ers erbij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
patrickjeb schreef:
Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D


Heb ik ook nogsteeds last van :P maar het komt vanzelf wel wat :)


Haha had ik ook met Qountdown, kdacht dat ik er toen aardig wat gesproken had maar volgens mij was het niet eens de helft xd
maarja op zo'n stampplek waar iedereen is en iedereen met elkaar lult merk je vanzelf denk ik wel wie er op HT zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Hahaha ja ik had ook een soort van telepathie tijdens fusion met Banaanslak :P ik wilde iets vertellen en toen begon hij net over hetzelfde

:lol:
roberttt schreef:
haha inderdaad, mij herken je ook zo maar. Kaak gaat 120x p minuut na links en rechts. Tong hangt half uit de mond ofzo :P lopen gaat vaag. Als je zo iemand tegen komt, ben ik het :

patrickjeb schreef:
Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D


En ik kende ook niemand eerst :D maar maakt niets uit

Zo lopen er wel meer rond :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jopsem schreef:
patrickjeb schreef:
Ik ken alleen nog niemand, in real tenminste :$
Achjaa, 1x moet 1e keer zijn :D


Heb ik ook nogsteeds last van :P maar het komt vanzelf wel wat :)


Haha had ik ook met Qountdown, kdacht dat ik er toen aardig wat gesproken had maar volgens mij was het niet eens de helft xd
maarja op zo'n stampplek waar iedereen is en iedereen met elkaar lult merk je vanzelf denk ik wel wie er op HT zitten ;)


Haha ja volgens mij hadden wij ook voor 't eerst gemeet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een heleboel op Q-Base gesproken op de meeting alleen waren het toen teveel en ben ik meteen iedereen weer vergeten dus dat is ook niet helemaal ideaal :P maar ik ken nu wel een paar die er eigenlijk altijd zijn dus dat zijn mijn richt punten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:09 
 
Hardtraxx Newbie

miss ga ik jullie ook wel opzoeken haha als het me lukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:37 
 

puckjah schreef:
miss ga ik jullie ook wel opzoeken haha als het me lukt :D

jesus, die meetingen worden echt mega druk met al die nieuwe leden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
puckjah schreef:
miss ga ik jullie ook wel opzoeken haha als het me lukt :D

jesus, die meetingen worden echt mega druk met al die nieuwe leden :P


Herhaling van fusion? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:05 
 

Jopsem schreef:
Herhaling van fusion? :P

geen idee, was dr niet bij :/

denk dat PNXRMX gelijk had met dat ik veel dikke feesten gemist had xd Fusion, Loudness..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jopsem schreef:
Herhaling van fusion? :P

geen idee, was dr niet bij :/

denk dat PNXRMX gelijk had met dat ik veel dikke feesten gemist had xd Fusion, Loudness..

jij bent bijna bij geen feest geweest afgelopen jaar :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten