Hahaha geniaalwrote:
Linksonderin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:wrote:goed idee, maar ik zie geen afbeelding

nu?
wrote: Hahaha geniaal![]()
wrote:wrote:wrote:goed idee, maar ik zie geen afbeelding
nu?
Dat herkennen mensen wel ja
-
G
of zullen we witte pakken dragen met puntmutsen? dat valt pas op!wrote:Olijfboompje's groepje had oranje hoeden als oriëntatiepunt, misschien moeten Hardtraxxers gele puntmutsen dragen als oriëntatiepunt?
mss ook nog een brandend kruis voor et licht fzo
Je maakt mij hier toch niet belachelijk he knulwrote:of zullen we witte pakken dragen met puntmutsen? dat valt pas op!wrote:Olijfboompje's groepje had oranje hoeden als oriëntatiepunt, misschien moeten Hardtraxxers gele puntmutsen dragen als oriëntatiepunt?
mss ook nog een brandend kruis voor et licht fzo
-
G
aber natürlich nicht!wrote:Je maakt mij hier toch niet belachelijk he knul
Gelukkigwrote:aber natürlich nicht!wrote:Je maakt mij hier toch niet belachelijk he knul
Ik weet niet of je duits kan, maar hij zegt van wel (aber natürlich). Daarna scheld hij je ook nog eens uit voor 'nicht'! Ik zou het niet pikken! 
-
G
wrote:Ik weet niet of je duits kan, maar hij zegt van wel (aber natürlich). Daarna scheld hij je ook nog eens uit voor 'nicht'! Ik zou het niet pikken!
wrote:Ik weet niet of je duits kan, maar hij zegt van wel (aber natürlich). Daarna scheld hij je ook nog eens uit voor 'nicht'! Ik zou het niet pikken!
Ik ben toch veel te lief op feesten voor iedereen
-
B
Meeting op Hard Bass lijkt me zeker gezellig! 
Jaa het is alleen moeilijk te plannen, vanwege de drukte, mar uiteindelijk zullen we toch wel allemaal bij elkaar staanwrote:Meeting op Hard Bass lijkt me zeker gezellig!
-
B
Hoe meer zielen hoe meer vreugd 
Als we dan met zooooooo onwijs veel mensen gaan is er dan nog wel plek voor andere 
Ik meld me wel aan zal er bij zijn

Ik meld me wel aan zal er bij zijn
kzal proberen ff te komen, ligt wel aan mn persoonlijke toestand dan 
Ik ga proberen te komen, mits het een beetje te doen is met de drukte
hopelijk wordt het net zo'n drukke en gezellige meeting als met Fusion the next level 
Moeilijk om hier een meeting te houden denk ik
Misschien is het daarom wel verstandig om de meeting vroeg op de avond te plannen. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja, vroeg meeten en die plek dan als standaard HT plek houdenwrote:Moeilijk om hier een meeting te houden denk ikMisschien is het daarom wel verstandig om de meeting vroeg op de avond te plannen.
Ik kom wel ff buurten, lees een dag van te voren wel waar ik moet wezen 
Idd wel een goed idee. Dan zou ik eigenlijk zeggen meteen aan het begin van de avond. Wie weg wilt gaat dan gewoon weg, maar dan weet iedereen iig de standaard plek.wrote:Ja, vroeg meeten en die plek dan als standaard HT plek houdenwrote:Moeilijk om hier een meeting te houden denk ikMisschien is het daarom wel verstandig om de meeting vroeg op de avond te plannen.
-
G
sowieso niet beginwrote:Idd wel een goed idee. Dan zou ik eigenlijk zeggen meteen aan het begin van de avond. Wie weg wilt gaat dan gewoon weg, maar dan weet iedereen iig de standaard plek.wrote:Ja, vroeg meeten en die plek dan als standaard HT plek houdenwrote:Moeilijk om hier een meeting te houden denk ikMisschien is het daarom wel verstandig om de meeting vroeg op de avond te plannen.
gewoon om 12 uur, in het midden vooraan, 10 meter van de stage af, klaar.
2e meeting voor mij, moet alleen helaas alleen...
Andere vrienden kunnen niet/nog geen 18.
Niet erg dat ik niemand ken togh?
Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting
Ook alleen
Andere vrienden kunnen niet/nog geen 18.
Niet erg dat ik niemand ken togh?
Bij XQDBSTF kom ik ook ckr naar meeting
Ook alleen