Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat we in Het grote, vette, dikke, stoere Hardtraxx-members-die-te-herkennen-zijn-aan? topic weer off-topic gingen, doordat we over meeting gingen praten. Leek het me wel leuk idee hier een topic voor aan te maken

Wat was voor jouw de leukste Hardtraxx meeting waar je bij was, poll toevoegen gaat nu nog. Aangezien ik niet weet waar allemaal meetings waren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit op een meeting geweest :( Op Black een poging gedaan maar toen vond ik mikeee niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De minst geslaagde was in ieder geval Euphoria :lol: Ben er nu 4 geweest, Qountdown, Hard Bass, Loudness & Euphoria. Kvond Hard Bass qua meeting het vetst omdat ik toen ook gewoon bleef om te stampen, maar Loudness was gewoon de hele avond lang 1 grote meeting dus dat was ook supernice :worship:

edit: de vetste komt nog: Wish Outdoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben pas naar 4 feesten geweest en pas 1 meeting (Fusion) en die was eigenlijk wel een beetje gefailed aangezien ik nogal vdk was :P Voor de rest geen meeting gehad, maar ben met Scantraxx en Loudness alleen gegaan en dus gewoon met de members los gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bij 2 meetings geweest, beide Loudness-edities.
Hardbass meeting probeerde ik te vinden, maar lukte niet :(
Vervolgens vrienden kwijtgeraakt, waardoor ik een half uur alleen stond.

Beide Loudness-meetingen waren ook faalmeetings IMO.
Bij beiden ging niemand los, en dan lees je nadien: "Oh, wat ging het heerlijk los bij de HT-meeting" :')

Ach ja, volgende keer beter toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het ging ook niet letterlijk op de meeting los, maar daarna toen we met een grote groep achteraan bleven staan, wat alleen maar HT'ers waren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het over de 1e Loudness-editie, waar iedereen naast het podium stond.
Ging vet hard los JO :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het ging ook niet letterlijk op de meeting los, maar daarna toen we met een grote groep achteraan bleven staan, wat alleen maar HT'ers waren ;)


Had eigenlijk wel verwacht dat er wat meer mensen bij de afgelopen Loudness vooraan zouden staan bij Thera, maar heb alleen Hoeksemad (volgens mij) gezien. En toen de muziek uit ging kwam ik er dus achter dat pepepe en plaaggeest er stonden, maar voor de rest ook echt helemaal niemand :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FUSION & LOUDNESS 2010! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:24 
 

Hard Bass :thumbsup: Hele nacht met HT'rs staan stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij is geen 1 meeting geslaagd eigenlijk, omdat ik een kort termijn geheugen heb en niks onthoud
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bij heel wat geweest, die van loudness 1 vond ik t mooist. Eigenlijk vond ik t daar na alleen maar minder leuk worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ben bij heel wat geweest, die van loudness 1 vond ik t mooist. Eigenlijk vond ik t daar na alleen maar minder leuk worden...

Het wordt te druk op de meetings xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
FUSION & LOUDNESS 2010! :thumbsup:


Die van Loudness was idd heel erg geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Nog nooit op een meeting geweest :( Op Black een poging gedaan maar toen vond ik mikeee niet :cry:

Was Idd jammer maar ja volgende keer beter hè ;)
Enigste meeting waar ik mensen heb gesproken was X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fusion meeting met stipt op 1.

Grootste faal qua opkomst was decibel. Grootste faal qua locatie was feestfabriek. Voor het reuzenrad waar 20k mensen stonden en met een breedte van een half voetbalveld was dat niet echt een geschikte locatie op prime time te meeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:28 
 
Artiest

Nooit bij een meeting geweest... ook nooit zoiets gezien op de feestjes waar ik was overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:23 
 

Alleen bij Hardbass meeting geweest, dus heb niet zoveel opties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:32 
 

Nooit geweest

Wish outdoor / Dominator worden de 1e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fusion was met stipt de leukste, sowieso omdat ik heel de avond alleen maar als één grote meeting ervaren heb aangezien we allemaal wel zo'n beetje bij elkaar stonden. Ik ging dr eigenlijk in mn eentje heen maar ben heel de dag alleen maar bij mensen van hardtraxx blijven staan. Was gewoon ontzettend tof! Die wause kop van Kevin die door heel de zaal liep en riep HARDTRAXX MEETING!!! blijft me ook voor eeuwig bij, mooi man!
Dominator was ook erg leuk, bestond maar uit 5 mensen (ik, PNXRMX, Tel, Piaaa en Mol) maar was wel ontzettend gezellig!

Minder vond ik Decibel 2010 (hey Maarten waar de fuck is de rest) en Qlimax 2010, waar ik samen met Tel precies bij de afgesproken plek welgeteld 0 mensen van hardtraxx heb gezien. En ook niet zoals beloofd het grote bord van robert die met zn vage smoel aan de overkant liep te kaakschaatsen :x Oh ja en Tel was na een half uur ook weer pleite. Kortom: was top!

En die op Feestfabriek en InQontrol 2010 kon ik niet eens vinden :')

Die op Loudness was leuk vanwege de foto maar vond het verder een beetje té druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance Presents Fusion uiteraard. Halve zaal Hardtraxxers boven bij Slimmie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:38 
 

De Qlimax 2010 meeting :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik nog niet echt een meeting meegemaakt. Meestal ben ik te laat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Hard Bass en Loudness allebei wel vet. Niet echt geslaagd allebei, maar wel gewoon gezellig gehad met de HT'ers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Volgens mij heb ik nog niet echt een meeting meegemaakt. Meestal ben ik te laat xd

Loudness ttoch ?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic