En is het ok 30x drukker 
lol? vindt het midden maar iswrote:waarom niet et midden, das veel beterzie je veel meer
lol? vindt het midden maar iswrote:waarom niet et midden, das veel beterzie je veel meer
Eens we iedereen gevonden hebben schuiven wij wel een beetje met je opwrote:waarom niet et midden, das veel beterzie je veel meer
wrote:Eens we iedereen gevonden hebben schuiven wij wel een beetje met je opwrote:waarom niet et midden, das veel beterzie je veel meer
Nou de laatste feestjes dronk ik een flesje per 10 minuten volgens mijwrote:Je hebt maar 1 flesje per uur nodig, dus dat scheelt
wrote:Nou de laatste feestjes dronk ik een flesje per 10 minuten volgens mijwrote:Je hebt maar 1 flesje per uur nodig, dus dat scheelt![]()
maarja dat was dan ook in de HMH (cheap)
op de afgelopen HB helemaal nietwrote:+ dan ben je 3,5 uur onderweg als je drinken wil halen
Ik ga altijd lekker naar buiten, kun je heerlijk afkoelenwrote:Jah uiteraard drink ik ook veel minder water op hardbass dan een feest in de HMH, ook ivm met pissen, moet je die hele kuttribune weer op en zul je net zien dat je het vetste nummer van het feest mist
ik wel, rechts achterinwrote:Dat is toch alleen bij Qlimax? tenminste ik kan me niet herinerren dat ik vorig jaar buiten wc's heb gezien bij hardbass
Oh daar kwam ik nog wel binnenwrote:ik wel, rechts achterinwrote:Dat is toch alleen bij Qlimax? tenminste ik kan me niet herinerren dat ik vorig jaar buiten wc's heb gezien bij hardbass
Rechtsvoorin ook als ik me het goed herinder. (zal wel niet, want ik was behoorlijk van god los)wrote:ik wel, rechts achterinwrote:Dat is toch alleen bij Qlimax? tenminste ik kan me niet herinerren dat ik vorig jaar buiten wc's heb gezien bij hardbass
Soms zit het mee en soms zit het tegenwrote:Godsamme, we hebben het over pissen en nu moet ik. Heb er helemaal geen zin in
Ik heb het opgehouden en nu hoef ik niet meer. Moet er wellicht ook niet meer aan denken, want ik voel het alweer opkomen borrelen...wrote:Soms zit het mee en soms zit het tegenwrote:Godsamme, we hebben het over pissen en nu moet ik. Heb er helemaal geen zin in
of je pist in je eigen mond, dan hoef je niet naar de wc =D hoef je ook niet te drinkenwrote:Ik heb het opgehouden en nu hoef ik niet meer. Moet er wellicht ook niet meer aan denken, want ik voel het alweer opkomen borrelen...wrote:Soms zit het mee en soms zit het tegenwrote:Godsamme, we hebben het over pissen en nu moet ik. Heb er helemaal geen zin in