Denk dat er dus niet een echt een tijd is waarop alle HT'ers samen komen maar gewoon een plek linksvoor waar een grote groep HT'ers staan en waar je je gewoon bij kan aansluiten op elk tijdstip 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben er waarschijnlijk ook wel ff 
Vind dit zelf een heel goed idee.wrote:Denk dat er dus niet een echt een tijd is waarop alle HT'ers samen komen maar gewoon een plek linksvoor waar een grote groep HT'ers staan en waar je je gewoon bij kan aansluiten op elk tijdstip
Mocht dit zo zijn, zal ik wel meerdere keren langs komen stuiteren
-
G
sowieso, maar wel eerst een meeting waarbij de meeste samenkomenwrote:Denk dat er dus niet een echt een tijd is waarop alle HT'ers samen komen maar gewoon een plek linksvoor waar een grote groep HT'ers staan en waar je je gewoon bij kan aansluiten op elk tijdstip

Als ze dezelfde setup als vorig jaar hanteren, of dezelfde setup als Qlimax 2010, dan is de 2e set boxen van links en van voor denk ik een goede optie. Dan sta je linksvooraan, maar niet te ver naar links, en niet te ver vooraan.
Ja lijkt mij ook een redelijk goede plek. Is dat niet een beetje naast de regie (iig bij Qlimax vorig jaar)?

Als we afspreken RECHT onder die box moet het zeker lukken, moet wel iedereen recht eronder komen, en niet 10m ervanaf
Last edited by DarkBeatz on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Moet wel te vinden zijn toch! Je pakt gewoon je mobiel, maakt een foto in de lucht en zoekt een oranje vlek op 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha allemaal van die hoedjes, wel vet! Maar kun je niet b2s vragen of ze het hardtraxx meeting bord met de truss omhoog willen laten 
Ik heb ook een hoedje gekocht, 2,95 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Ik heb ook een hoedje gekocht, 2,95
Die dondert uit elkaar als je hem op zet, mijne was 10 eu ofzo
-
B
ik heb een hoedje van papier
wrote:
Als we afspreken RECHT onder die box moet het zeker lukken, moet wel iedereen recht eronder komen, en niet 10m ervanaf
-
B
gewoon hele avond daar hardtraxx stampplek dus?
Yep... ik ga daar sowieso de hele avond rondhangen, en hopelijk volgen anderen hetzelfde voorbeeldwrote:gewoon hele avond daar hardtraxx stampplek dus?
Er zullen sowieso 20 man staan die een Oranje hoed hebben, dus als je dat niet ziet ben je of kats van de kaart of je bent gewoon blind 
ik doe dat niet, je kent me welwrote:Yep... ik ga daar sowieso de hele avond rondhangen, en hopelijk volgen anderen hetzelfde voorbeeldwrote:gewoon hele avond daar hardtraxx stampplek dus?
Voor mij precies hetzelfde, maar wil het bij Hardbass wel proberen, en meer van de show genieten.! en vooral foto's &Filmpjes een beetje maken van het feest, want laatste feesten hbe ik da niet echt gedaanwrote:ik doe dat niet, je kent me welwrote:Yep... ik ga daar sowieso de hele avond rondhangen, en hopelijk volgen anderen hetzelfde voorbeeldwrote:gewoon hele avond daar hardtraxx stampplek dus?ik kan niet stil staan staan
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Heb ik ook wel is last vanwrote: ik kan niet stil staan staan
Ik sta ook echt niet stil, maar ik weet gelukkig wel nog altijd de weg terug te vinden. Tenminste, Qlimax was de laatste keer dat mij dat NIET was gelukt en aangezien het sindsdien alleen maar minder is, moet het deze keer ook wel lukken 
het is mij nog nooit gelukt, ik dwaal altijd ergens af. En ik ben bang dat het hier ook weer het geval iswrote:Ik sta ook echt niet stil, maar ik weet gelukkig wel nog altijd de weg terug te vinden. Tenminste, Qlimax was de laatste keer dat mij dat NIET was gelukt en aangezien het sindsdien alleen maar minder is, moet het deze keer ook wel lukken
-
G
waarom niet et midden, das veel beter
zie je veel meer