Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:38 

Bierkoning

GReddy schreef:
even duidelijkheid voor me zelf is de meeting plaats en tijd al vast ? zo juist wat waar hoe laat ???

Er is geen specifieke moment, je kan op elk moment op de HT stampplek aansluiten, die is ergens links vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:38 

Nog 18 Dagen :yay: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Nog 18 Dagen :yay: :slow:

:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:
Nog 17 Dagen :yay: :slow:

:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:28 

Hardtraxx Veteran

Kunnen ze niet gewoon zo'n kalender uitbrengen voor hardbass, dat je elke dag een hokje open maakt en dan muntjes kan winnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Kunnen ze niet gewoon zo'n kalender uitbrengen voor hardbass, dat je elke dag een hokje open maakt en dan snoepjes kan uitpakken :woot:

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:37 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: ja dat is beter ja :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:07 

Hardtraxx Veteran

Ik tel 62 man voor de meeting :woot: hopen dat ook iedereen komt, dan kan je pas een goede groepsfoto maken haha

Hopen dat ik deze keer wat spraakzamer ben en meer namen onthoud dan bij fusion :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:16 

Hardtraxx Veteran

Laten we gewoon een tijd afspreken. Dan komt iedereen op dat tijdstip gewoon langs. En dan verder over de avond verspreid ook.

Handigste is, dat als je binnen komt, je de spot even op gaat zoeken. 99% kans dat er al een aantal Hardrtraxxers staan, waaronder ik, want ik ben er al vanaf het begin. Dan weet je de spot en weet je ook op wie je moet letten. Dat is het handigste, want meestal is het dan nog niet zo super druk als je binnen komt (ervan uitgaande dat je niet na 1 uur binnen komt druppelen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:24 

Hardtraxx Veteran

Anders ga ik en mn maatjes gelijk bij aankomst naar de spot, hoef ik in ieder geval later niet zoeken in de drukte. Jullie me wel verschijnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:40 

2e set boxen van links en van voor, 00:00?
lijtk mij wel nice meeting plek ^^
grote kans dat ik daar ook vanaf het begin in de buurt ben te vinden, ik heb iig mijn Hardstyle shirt aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 08:46 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik en nando er ook wel aan het begin al staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:33 

Hardtraxx Elite

Wij staan er ook gewoon van het begin al met 7m :D (Make that 11 met Christian, Robert, James en Mandi er ook nog bij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:39 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Wij staan er ook gewoon van het begin al met 7m :D (Make that 11 met Christian, Robert, James en Mandi er ook nog bij)

Jaa komt goed , 2e rij boxxe van links!! :D Is nog niet zeker, want we weten niet op de opbouw hetzelfde wordt, maar ik gok op 90% dat de bozze hetzelfde hangen!! :D
Dus misschien de BEGINPOST alvast veranderen! :D Nu nog een mooie tijd verzinnen, en dat definitief zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:46 

Donateur

eigenlijks wil ik de meeting wel is goed mee maken, zonder dat ik de volgende dag niks meer weet.

Dus om 11 uur lijkt me wel leuke tijd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:53 

Donateur

roberttt schreef:
eigenlijks wil ik de meeting wel is goed mee maken, zonder dat ik de volgende dag niks meer weet.

:lol: Dan is nog niet iedereen er denk, mijn bus vertrekt om 8 uur, dus als alles meezit ben ik dan wel binnen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:11 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

:lol: Dan is nog niet iedereen er denk, mijn bus vertrekt om 8 uur, dus als alles meezit ben ik dan wel binnen! :thumbup:

oke, maar als het om 1 uur wordt gehouden. Vind ik ook best. Maar reken dan niet op mijn geestelijke aanwezigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:14 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Wij staan er ook gewoon van het begin al met 7m :D (Make that 12 met Christian, Robert, James, Mandi en Joost er ook nog bij)

Aanhang ftw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:27 

Hardtraxx Addict

ik kom ok nog wel even langs stuiteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ben er ook sowieso al vanaf het begin met Tommetjeuh en misschien meer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Wij zijn er nooit nog om 12uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:02 

Donateur

p-stylez schreef:
Wij zijn er nooit nog om 12uur :P

waarom niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

meestal komen we rond die tijd bij de kluisjes en dan rustig drank halen en dan gaan we ergens plaatsnemen. Ik wil altijd wel vanaf 10 uur, maar die andere gasten houden dat nooit vol haha. Alhoewel we vorig jaar ook bij Hardbass om half 12 al binnen waren. Ik zal wel even rondvragen of ze nu eerder willen :), ik kan ook gewoon zeggen dat ze niets te willen hebben omdat ik bob ben :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:24 

Hardtraxx Addict

Onze bus is iets van half 12 / 12 uur pas bij het Gelredome, en dan zijn we nog niet eens binnen .. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Eventtravel :thumbsup:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten