Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Haha jij bent wel te vinden als je weer je oranje hoed op doet :D gaan we ff stampe

Haha, dit keer zijn het zelfs 9 oranje hoeden binnen onze groep :P
Ik heb een ei geel shirt aan :P
Maatje van mij precies hetzelfde maar dan blauw :P

Anders herken ik jou wel joh :cool:
Ik ga wel rondlopen met spandoeken met jullie foto's erop :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

haha dat was zo chill met qountdown, we stonden echt precies onder die Q :D
makkelijk te vinden en je was zo bij de bar en wc's
maarja Gelredome is natuurlijk wel wat groter, maar kga waarschijnlijk met een groepje mensen die echt hard gaan ergens anders staan dan de rest van de 70 man ofzo, er zijn nogal wat mensen voor wie het hun eerste feestje wordt, en ze hoeven ons niet allemaal helemaal naar de klote te zien gaan, waarna het halve dorp weer gaat lullen dat je aan de drugs zit :mad: (dat gebeurde dus na IQ dit jaar)
maarja ik hoop dat ik ze dan mee kan krijgen naar links voor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ga hier niet aan beginnen, ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik ga hier niet aan beginnen, ^^


:cry: Wat bedoel je?

GA JE NIET!! :( ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Word ook mijn eerste grote feestje, maar kom denk wel even langs kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
ik ga hier niet aan beginnen, ^^


:cry: Wat bedoel je?

GA JE NIET!! :( ??

ga niet naar de meeting, bij Qlimax was het me ook niet gelukt :whistle: of ik moet bij toeval in de buurt zijn van de meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
ik ga hier niet aan beginnen, ^^


:cry: Wat bedoel je?

GA JE NIET!! :( ??

ga niet naar de meeting, bij Qlimax was het me ook niet gelukt :whistle: of ik moet bij toeval in de buurt zijn van de meeting.


Ik heb je nummer, dus wordt gewoon smsen! :thumbup: Als ik me beeldscherm nog kan lezen tenminste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet ook niet of het weer korte of lange zijde is. Dat scheelt ook een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:00 
 

Khadber schreef:
Je weet ook niet of het weer korte of lange zijde is. Dat scheelt ook een hoop.

ik mag hopen dat ze gewoon korte doen, het is geen Qdance he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Je weet ook niet of het weer korte of lange zijde is. Dat scheelt ook een hoop.

ik mag hopen dat ze gewoon korte doen, het is geen Qdance he ;)

Want? Ik heb geen ervaring met de korte zijde, maar vond de lange zijde anders prima werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kheb liever de korte zijde, als je nu niet in het midden stond kon je de lasers en al die shit niet echt mooi zien
en kan nog wel wat dingen bedenken :D
maar ik zou er ook weer niet kapot van zijn als het aan de lange zijde is, maar liever niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:56 
 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Je weet ook niet of het weer korte of lange zijde is. Dat scheelt ook een hoop.

ik mag hopen dat ze gewoon korte doen, het is geen Qdance he ;)

Want? Ik heb geen ervaring met de korte zijde, maar vond de lange zijde anders prima werken.

niet naar qlimax geweest?
zo wel, dan weet je dat het kut is om de volgende redenen:
-je ziet totaal niks van de show, omdat die alleen vanaf de tribune goed te zien is
-in het midden staan is niet te doen, omdat dat enorm klein is ivm wanneer de korte zijde gebruikt wordt
-aan de zijkanten is het kouder
-het is zo schijt ver lopen om drinken te halen

maar het is gewoon, het was op qlimax mega kut, en hopen dat ze dat gezien hebben, want dat wil ik niet nog een keer meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was bij Qlimax. Ik vond het heel vet werken juist. Iedereen die kwam kijken stond lekker op de (sta) tribunes te chillen waar ze horen. Verder stond ik een beetje aan de linkerkant (dus ver weg van ingang E). Daar ging het optimaal los met echt ruimte zat om los te gaan. De koudere zijkanten kwamen door de buiten opgestelde WC's. En ver lopen voor een bar vond ik niet. Ik stond er met 1 minuut en had met 1 minuut mijn drankje: perfecto dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

de bar was je idd snel, maar dan moest je wel aan de zijkanten staan, mijn groep wou zo nodig in et midden staan dus ik was wel ff bezig de hele tijd...(wel mooie show gezien :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stel voor om een vaste Hardtraxx-plek aan te houden. Onder de 2e boxen van links en van voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie jullie toch wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Zie jullie toch wel :)

Joh jij bent ook niet te missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Ik stel voor om een vaste Hardtraxx-plek aan te houden. Onder de 2e boxen van links en van voor :thumbsup:

denk niet dat je er van uit kan gaan dat het dezelfde opzet is als bij qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier ben ik aanwezig uiteraard. Zal ik me na me hebben voorgesteld op de site ook eventjes echt voorstellen haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
PNXRMX schreef:
Ik stel voor om een vaste Hardtraxx-plek aan te houden. Onder de 2e boxen van links en van voor :thumbsup:

denk niet dat je er van uit kan gaan dat het dezelfde opzet is als bij qlimax


Maakt niet echt uit toch, sowieso zullen er wel minstens 2 rijen en 2 kolommen aan boxen zijn zeg maar. Geluid is zelfde opzet als Qlimax 2010 of anders Hardbass 2010 lijkt me, dus moet wel kunnen. Belangrijkste is iig een handig orientatiepunt zodat je spacend de groep niet kwijt raakt, plus elkaar makkelijk kunt vinden enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Maakt niet echt uit toch, sowieso zullen er wel minstens 2 rijen en 2 kolommen aan boxen zijn zeg maar. Geluid is zelfde opzet als Qlimax 2010 of anders Hardbass 2010 lijkt me, dus moet wel kunnen. Belangrijkste is iig een handig orientatiepunt zodat je spacend de groep niet kwijt raakt, plus elkaar makkelijk kunt vinden enzo :)


Ja precies, gewoon wat punten waar je op kan letten om de groep steeds terug vind, lukte op Thrillogy ook aardig gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje's groepje had oranje hoeden als oriƫntatiepunt, misschien moeten Hardtraxxers gele puntmutsen dragen als oriƫntatiepunt? :P

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

goed idee, maar ik zie geen afbeelding :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
goed idee, maar ik zie geen afbeelding :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Linksonderin :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten