Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Je weet ook niet of het weer korte of lange zijde is. Dat scheelt ook een hoop.
ik mag hopen dat ze gewoon korte doen, het is geen Qdance he

Want? Ik heb geen ervaring met de korte zijde, maar vond de lange zijde anders prima werken.
niet naar qlimax geweest?
zo wel, dan weet je dat het kut is om de volgende redenen:
-je ziet totaal niks van de show, omdat die alleen vanaf de tribune goed te zien is
-in het midden staan is niet te doen, omdat dat enorm klein is ivm wanneer de korte zijde gebruikt wordt
-aan de zijkanten is het kouder
-het is zo schijt ver lopen om drinken te halen
maar het is gewoon, het was op qlimax mega kut, en hopen dat ze dat gezien hebben, want dat wil ik niet nog een keer meemaken!