inderdaad, was een super vette foto. Meende ik 
die kan ik met niet herinneren volges mijwrote:Zie geen bekende.Meeting foto is volgens mij van partyfreakz.
was ik daar bij?
die kan ik met niet herinneren volges mijwrote:Zie geen bekende.Meeting foto is volgens mij van partyfreakz.
Nope, was volgens mij tussen 12 en half 1, vóór de meeting dus zelfs. Maar hij staat er niet tussen, Hard Bass foto's staan er wel op maar óf onze foto was te groot óf hij staat er (nog) niet opwrote:die kan ik met niet herinneren volges mijwrote:Zie geen bekende.Meeting foto is volgens mij van partyfreakz.
was ik daar bij?
hehe nicewrote:http://www.hardstyle-community.de ofso
daar staan ook 1000 foto's ofso![]()
Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt![]()
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!!![]()
Op 1:30 werd ik zo gek!!!![]()
so de tering heerlijk dat moment!!!
View on YouTube
Onze foto met de shirtjes is wel gruwelijkwrote:Nope, was volgens mij tussen 12 en half 1, vóór de meeting dus zelfs. Maar hij staat er niet tussen, Hard Bass foto's staan er wel op maar óf onze foto was te groot óf hij staat er (nog) niet opwrote:die kan ik met niet herinneren volges mijwrote:Zie geen bekende.Meeting foto is volgens mij van partyfreakz.
was ik daar bij?
Ja zag jou als eerste toen had je volgens mij al wat op aan die mooie ronde dopjes te zien hehehewrote:Zelf echt gewoon een rete hoop hardtraxxers tegen gekomen, vraag me niet weer wie allemaal, teveel om op te noemenBen volgens mij niet eens op de meeting geweest maar wel de hele avond in de buurt ervan gestaan
Kan je niet meer herinnerenwrote:-rik
zoiets dacht ik ongeveer
Oh ik bedoel Rickie danwrote:Kan je niet meer herinnerenwrote:-rik
zoiets dacht ik ongeveer
Maar er waren heel veel die me tijdens het rondlopen aanspraken
Hmmm ik ben wel lang, net iets langer dan oostzaner volgens mijwrote:Oh ik bedoel Rickie danwrote:Kan je niet meer herinnerenwrote:-rik
zoiets dacht ik ongeveer
Maar er waren heel veel die me tijdens het rondlopen aansprakendie lange (verwarde hem nog met oostzaner
)
Inderdaad. Ik sta gewoon 33% van al mijn foto's goed erop (nuchter), is een goed gemiddelde hahawrote:
Onze foto met de shirtjes is wel gruwelijken nog normaal ook
Hahah jawrote:Inderdaad. Ik sta gewoon 33% van al mijn foto's goed erop (nuchter), is een goed gemiddelde hahawrote:
Onze foto met de shirtjes is wel gruwelijken nog normaal ook
Ook lol trouwens dat we 3 minuten geposseerd hebben, omdat mijn camera weigerde de flits aan te gooien. En als we ergens ander op richtten, deed de flits het wel
Falende fotograafwrote:Hij stond er toch niet tussen, had alles al 4x doorzocht, op elke volgorde gesorteerd en de foto's waar meer dan 4 mensen op stonden uitvergroot voor het geval dat, maar niks
Heb je nog een foto van mij toevallig?wrote:True, maar heb zo veel nieuwe gezichten gezien dat ik niet helemaal meer weet wie nou wie is.wrote:Kun je ze toch PM'en naar de betreffende personen?
Toevallig nog een foto van mij ?wrote:True, maar heb zo veel nieuwe gezichten gezien dat ik niet helemaal meer weet wie nou wie is.wrote:Kun je ze toch PM'en naar de betreffende personen?
Alleen een foto gevonden van Robin en Modernization, in het begin al. Verder inderdaad niks van ons. Er zijn nu 678 foto's. Sorteer morgen wel op upload datum, hoef ik niet weer eerst de eerste 17 pagina's door te zoekenwrote:Toevallig nog een foto van mij ?wrote:True, maar heb zo veel nieuwe gezichten gezien dat ik niet helemaal meer weet wie nou wie is.wrote:Kun je ze toch PM'en naar de betreffende personen?heb een hardspace shirt aan , zo eentje als Chukkels
PM hem dan maar haha
Er staan nu veel meer foto's op partyfreakz maar kan die van ons nog steeds niet vinden