inderdaad, en elke keer verbaasde het me nog meer dat jij ook in die hoek was :')wrote:Hahah, ik kwam jou inderdaad wel een aantal keer tegen, en steeds weer in een andere hoek van het gelredomewrote: 2) roberttt een paar keer tijdens zijn rondjes door de zaal en mijn zoektocht naar Vik,maar ja liep ook wat af
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
verbaasd me eigenlijk dat iedereen mij zo herkentwrote:6) KSwoosh volgens mij wel zien staan bij de meeting, herkende zijn gezicht van foto's op HT, maar verder niet gesproken ofzo,
Haha lekker makkelijk ja, voor mij werd het steeds moeilijker om me username uit te sprekenwrote:verbaasd me eigenlijk dat iedereen mij zo herkentwrote:6) KSwoosh volgens mij wel zien staan bij de meeting, herkende zijn gezicht van foto's op HT, maar verder niet gesproken ofzo,wel fijn
Gelukkig wisten heel veel mijn naam ook al, was daar niet echt in een praat bui xD
Je zou maar zo naam hebben als skoedelefloeps, dan heb je een kut avond
-
G
nee rcm010 danwrote:Gelukkig wisten heel veel mijn naam ook al, was daar niet echt in een praat bui xD
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Anders ik wel, toen sloeg die inwrote:Hier ook weer kippenvel, maar vooral vanwege de setjeswrote:Aftermovie brengt me weer helemaal terug in de sfeer; lang niet meer gehad van een aftermovie!Zelfs door de psychedelics sunshine edit word ik weer vrolijk.
Toch wel een paar mensen van HT gezien die avond, buiten Piaaa waar ik mee was dan.
Kswoosh bij muntjesverkoop gezien, maar was gelijk weer weg haha.
Dakpan aan t begin van de avond tegen gekomen en ff een uurtje mee lopen ouwehoeren en stampen, altijd lachen als ik hem tegen kom
Later op de avond nog ff met Robster staan ouwehoeren bij de WC's en met Tel en Oostzanert bij vreetkraam.
Bij Team Blue ff wezen beuken met Rik die vol op z'n plaat ging bij Psychedelic Trip haha.
Na het feest Pnxrmx en Sainen tegen gekomen en ff mee staan lullen. En volgens mij heb ik decoupeerzaag (die maat van James) nog ff voorbij zien springen haha.
En nog iemand gesproken die van HT was maar zoals altijd versta ik dr geen zak van wanneer iemand z'n naam zegt, dus als je t was roep maar haha.
Kswoosh bij muntjesverkoop gezien, maar was gelijk weer weg haha.
Dakpan aan t begin van de avond tegen gekomen en ff een uurtje mee lopen ouwehoeren en stampen, altijd lachen als ik hem tegen kom
Later op de avond nog ff met Robster staan ouwehoeren bij de WC's en met Tel en Oostzanert bij vreetkraam.
Bij Team Blue ff wezen beuken met Rik die vol op z'n plaat ging bij Psychedelic Trip haha.
Na het feest Pnxrmx en Sainen tegen gekomen en ff mee staan lullen. En volgens mij heb ik decoupeerzaag (die maat van James) nog ff voorbij zien springen haha.
En nog iemand gesproken die van HT was maar zoals altijd versta ik dr geen zak van wanneer iemand z'n naam zegt, dus als je t was roep maar haha.
nee jonge jou kwam ik tegen in de gang.wrote:Mij ook gewoon vergetenwrote:ik heb gister 3 gasten gezien en die zeiden dat ze van Hardtraxx waren maar ik hun nick gewoon niet verstaan.
Zelf echt gewoon een rete hoop hardtraxxers tegen gekomen, vraag me niet weer wie allemaal, teveel om op te noemen
Ben volgens mij niet eens op de meeting geweest maar wel de hele avond in de buurt ervan gestaan 
-
G
aaaah, had et ff gezegdwrote:Kswoosh bij muntjesverkoop gezien, maar was gelijk weer weg haha.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha op Qountdown zei PNXRMX twee keer zijn username en toen verstond ik het nog niet, toen zei hij ja die met de rode dollar! Toen was het zo van ooooh jawrote:nee rcm010 danwrote:Gelukkig wisten heel veel mijn naam ook al, was daar niet echt in een praat bui xD
Je zou maar zo naam hebben als skoedelefloeps, dan heb je een kut avondof LNDRTJN
Btw robert wij staan ook nog op de foto
Dat is de vraag, ik heb echt geen idee. volgens mij www.dekabouter.nl ofzo geen idee jo 
op partyfreakz.de staat de meeting foto er niet tussen
of ik heb er overheen gekeken
Hard Bass foto's staan er nog niet op 
op partyfreakz welwrote:Hard Bass foto's staan er nog niet op
Nee, je moet kijken bij Nederlandse feesten, staat alleen Qlimax 2010 en 2009 tussen.
bij mij stond hardbass er wel al tussenwrote:Nee, je moet kijken bij Nederlandse feesten, staat alleen Qlimax 2010 en 2009 tussen.
Ja, bij mij stond Gelredome erbij en daaronder alleen Qlimax feesten
Was een half uur geleden
Nu idd error
Heb ook site error, zullen ze er wel opkomen nu XDwrote:bij mij stond hardbass er wel al tussenwrote:Nee, je moet kijken bij Nederlandse feesten, staat alleen Qlimax 2010 en 2009 tussen.als je dan naar gelredome gaat, maar nu heb ik op die site en server error
Ja was gezellig met je gepraat te hebben en ondertussen nog ff flink uit onze plaat gaan!wrote:Was de hele groep kwijt helaas... dus ook niet meer naar de meeting geweest, alleen maar aant zoeken geweest.
Laatste twee uur maar ergens gaan staan en toevallig nog flevoboys tegen gekomen
Was een top feestje, dat weer wel
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha goeie vraag jawrote:Dat is de vraag, ik heb echt geen idee. volgens mij http://www.dekabouter.nl ofzo geen idee jo
-
G
http://www.dekabouter.com/index.php?opt ... &Itemid=32wrote:Haha goeie vraag jawrote:Dat is de vraag, ik heb echt geen idee. volgens mij http://www.dekabouter.nl ofzo geen idee jowas wel iemand van HT, met een gewone camera.
dus
Zie geen bekende.
Meeting foto is volgens mij van partyfreakz.
meetingfoto heb ik gemist volgens mij
sta ik sws wel met iemand op de foto? ben niet zo'n fotomens
gelukkig maar, want kzie mezelf niet graag terug op een feestje
sta ik sws wel met iemand op de foto? ben niet zo'n fotomens
gelukkig maar, want kzie mezelf niet graag terug op een feestje
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Meetingfoto is idd partyfreakz, maar die site is mega sloom
Als iemand hem vindt post hem aub
Als iemand hem vindt post hem aub