Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was ook in de begin van de avond, voor de opening nog volgens mij. Valt ook wel te zien, iedereen ziet er nog fris en fruitig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Was ook in de begin van de avond, voor de opening nog volgens mij. Valt ook wel te zien, iedereen ziet er nog fris en fruitig uit.


Jaa indd!! , en robertt is nog niet met ze ogen aan het tongzoenen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Was ook in de begin van de avond, voor de opening nog volgens mij. Valt ook wel te zien, iedereen ziet er nog fris en fruitig uit.


Jaa indd!! , en robertt is nog niet met ze ogen aan het tongzoenen :lol:

Ja waarom ik dat ook steeds deed, serieus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
daar staat nog niet eens de helft op xd en ik ook niet :(
ach ja, kheb wel mega veel mensen gezien, en het was me een partij gezellig!


Als iedereen op 1 foto had gemoeten hadden we de halve zaal nodig gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Leipe foto :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
http://www.hardstyle-community.de ofso

daar staan ook 1000 foto's ofso :x

Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt :innocent:
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!! :love:

Op 1:30 werd ik zo gek!!! :woot: :drool: so de tering heerlijk dat moment!!!




Echt vet filmpje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha toen ik Feel My Fire aan het filmen was en Pounding Senses erin werd gemixt gooide ik bijna mn camera weg van blijdschap. Daarna helemaal uit mn pan gegaan met iemand die ik niet kende maar wel snoeihard stond te rammen op dat nummer.

Love it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pounding Senses was echt geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha toen ik Feel My Fire aan het filmen was en Pounding Senses erin werd gemixt gooide ik bijna mn camera weg van blijdschap. Daarna helemaal uit mn pan gegaan met iemand die ik niet kende maar wel snoeihard stond te rammen op dat nummer.

Love it!


Dat is echt heerlijk om met onbekenden snoeihard te beuken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Haha toen ik Feel My Fire aan het filmen was en Pounding Senses erin werd gemixt gooide ik bijna mn camera weg van blijdschap. Daarna helemaal uit mn pan gegaan met iemand die ik niet kende maar wel snoeihard stond te rammen op dat nummer.

Love it!


Dat is echt heerlijk om met onbekenden snoeihard te beuken :woot:


Dat was dus voor mij met de HT'ers haha, dat zijn eigenlijk ook onbekenden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind jullie allemaal stomme kneuzen dus ik was lekker helemaal niet op die heel naar uitziende poep meeting, stelletje gore dekzwabbers!







:cry:

Ik heb er een hele hoop gezien maar niemand die mij even kwam troosten op de tribune. Zat er gewoon met 38,5 graad en te trillen van de griep op de tribune aan de zijkant. Meerdere pillenshirts, oranje hoeden, een hardtraxx shirt, een lange meneer met schuin haar en een meneer met een hardstyle shirt gezien maar niemand die mij zag (misschien omdat ik een vest incl. capusjonnie op me kop had)! En ik maar huilen en spierpijn hebben terwijl ik nog geen seconde had gestampt. Te vermoeid om me telefoon te pakken om iemand te smsen (sorry voor wie zich aangesproken voelt) en te moe om door het publiek heen naar de meeting te komen... Maar ik WAS ER GODVERDOMME WEL JA (omdat ik eigenwijs ben en niet ziek in bed thuis wou blijven liggen)! Alleen wel van een afstandje...



Ik zeg op naar Master én Knock-Out én Loudness! Doen we dit even over. JA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Maar ik WAS ER GODVERDOMME WEL JA (omdat ik eigenwijs ben en niet ziek in bed thuis wou blijven liggen)! Alleen wel van een afstandje...





:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markos schreef:
maarten1410 schreef:
Maar ik WAS ER GODVERDOMME WEL JA (omdat ik eigenwijs ben en niet ziek in bed thuis wou blijven liggen)! Alleen wel van een afstandje...


:worship:


:thumbup: Jaa op Loudness en Knockout gaan we 100x zo hard te keer om HardBass voor jou in te halen!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso op knock out :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

das kut maarten :oh: maar wel vet dat je toch gegaan bent :thumbsup:
nog wel een beetje naar je zin kunnen hebben dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik vind jullie allemaal stomme kneuzen dus ik was lekker helemaal niet op die heel naar uitziende poep meeting, stelletje gore dekzwabbers!







:cry:

Ik heb er een hele hoop gezien maar niemand die mij even kwam troosten op de tribune. Zat er gewoon met 38,5 graad en te trillen van de griep op de tribune aan de zijkant. Meerdere pillenshirts, oranje hoeden, een hardtraxx shirt, een lange meneer met schuin haar en een meneer met een hardstyle shirt gezien maar niemand die mij zag (misschien omdat ik een vest incl. capusjonnie op me kop had)! En ik maar huilen en spierpijn hebben terwijl ik nog geen seconde had gestampt. Te vermoeid om me telefoon te pakken om iemand te smsen (sorry voor wie zich aangesproken voelt) en te moe om door het publiek heen naar de meeting te komen... Maar ik WAS ER GODVERDOMME WEL JA (omdat ik eigenwijs ben en niet ziek in bed thuis wou blijven liggen)! Alleen wel van een afstandje...



Ik zeg op naar Master én Knock-Out én Loudness! Doen we dit even over. JA!

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:00 
 

maarten1410 schreef:
Ik zeg op naar Master én Knock-Out én Loudness! Doen we dit even over. JA!

doen we! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zat ik net op dat tijdstip op de tribune! :cool: Iets te hard van stapel gegaan haha!

Had me ook niet aangemeld voor de meeting, net hier pas aangemeld.. Maar ik was hier aan het rondkijken op forum en kwam op eens een bekende naam tegen! Haha, geweldig dat dit wordt georganiseerd ;)

Houd het bij de volgende feesten maar goed in de gaten of er weer zoiets plaatsvindt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

back2daparty schreef:
Kevin-Raw schreef:
http://www.hardstyle-community.de ofso

daar staan ook 1000 foto's ofso :x

Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt :innocent:
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!! :love:

Op 1:30 werd ik zo gek!!! :woot: :drool: so de tering heerlijk dat moment!!!




Echt vet filmpje :woot:



Ik heb serieus alle lasers gemist haha! Was waarschijnlijk te druk aan het stampen! :P Volgende keer ga ik
zeker meer van de lichtshow genieten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
nog wel een beetje naar je zin kunnen hebben dan? :P

Beetje haha. Dacht toen ik er was dat ik alles wel goed mee kreeg maar nu in de setjes achteraf nog eens luister blijk ik toch een hoop gemist te hebben haha. Tis niet allemaal blijven hangen door al dat snot en slijm in me oren denk ik. Maar het was ook wel eens vet om de show eens goed te bekijken en de bass kwam extra hard aan in me kop(pijn) haha.


Knock-Out gaat em zeker goed worden, kijk daar nu extra extra extra naar uit door afgelopen zaterdag terwijl ik nog niet eerder een knock-out heb gehad... Ben benieuwd maar vind het nu al vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die strobos bij dat filmpje tijdens Pounding Senses waren ook zooo vet!!! :worship: Helemaal los!

Helaas dus ook de meeting gemist (vergeten te kijken wanneer hij was.. :$ ), maar misschien heeft iemand me wel gezien: ik had een zwart Theracords shirt aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:04 
 

dawasiknie schreef:
Haha toen ik Feel My Fire aan het filmen was en Pounding Senses erin werd gemixt gooide ik bijna mn camera weg van blijdschap. Daarna helemaal uit mn pan gegaan met iemand die ik niet kende maar wel snoeihard stond te rammen op dat nummer.

Love it!

Haha toen feel my fire bezig was liep ik verdwaald rond met een aardappel in mijn hand, iemand heeft dat ook nog gefilmd hier van HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:
Haha toen ik Feel My Fire aan het filmen was en Pounding Senses erin werd gemixt gooide ik bijna mn camera weg van blijdschap. Daarna helemaal uit mn pan gegaan met iemand die ik niet kende maar wel snoeihard stond te rammen op dat nummer.

Love it!

Haha toen feel my fire bezig was liep ik verdwaald rond met een aardappel in mijn hand, iemand heeft dat ook nog gefilmd hier van HT :P


Mooie aardappelboer! :D Dat filmpje moet dus maar snel gepost worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:51 
 

Haha stond er al: http://www.youtube.com/watch?v=aXrR7XGHAv8 @ 1.50 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe the fuck kom jij aan een aardappel eigenlijk?? :D Wat een mooie actie! Je houdt hem vast alsof die goud waard is :P
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten