ohjawrote:mijn gewoon vergetenwrote:@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist?![]()
ik stond gewoon hele tijd bij hun
en wie soeiso nuchter waren:
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzaner
en nando
ohjawrote:mijn gewoon vergetenwrote:@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist?![]()
Zelfs gewone namen heb ik niet allemaal onthouden. Heb het gevoel alsof ik met het halve Gelredome heb staan pratenwrote:ik weet niet meer precies wie ik heb ontmoet, maar teveel in iedergeval. onmogelijke taak om dan die namen te onthoudenvooral omdat er ook nogal gekke namen tussen zitten **
ja kloptwrote:Kasper ik kwam jou trouwens ook nog 2 of 3 keer tegen in de zaal nog voordat ik naar jullie toe kwam![]()
en Chukkels ook met zn hardspace shirt
achja, deze meeting vergeet ik zo snel mogelijk... kwa tijden viel het allemaal niet echt lekker.wrote:Zelfs gewone namen heb ik niet allemaal onthouden. Heb het gevoel alsof ik met het halve Gelredome heb staan pratenwrote:ik weet niet meer precies wie ik heb ontmoet, maar teveel in iedergeval. onmogelijke taak om dan die namen te onthoudenvooral omdat er ook nogal gekke namen tussen zitten **
Ik was ook volledig nuchterwrote:@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist?![]()
Jah t was super chill, want mijn eigen groep stond echt 5 meter van jullie vandaan, dus af en toe ff heen gegaan om te kijken hoe het daar was, maar bij HT ging het toch ff wat meer loswrote:ja kloptwrote:Kasper ik kwam jou trouwens ook nog 2 of 3 keer tegen in de zaal nog voordat ik naar jullie toe kwam![]()
en Chukkels ook met zn hardspace shirttoen liepen we langs elkaar
gingen wij net ff eten halen fzo [wat overigens geen succes was]
das et voordeel van die meetings, allemaal mensen die 100% los willen gaan!wrote:Jah t was super chill, want mijn eigen groep stond echt 5 meter van jullie vandaan, dus af en toe ff heen gegaan om te kijken hoe het daar was, maar bij HT ging het toch ff wat meer loswrote:ja kloptwrote:Kasper ik kwam jou trouwens ook nog 2 of 3 keer tegen in de zaal nog voordat ik naar jullie toe kwam![]()
en Chukkels ook met zn hardspace shirttoen liepen we langs elkaar
gingen wij net ff eten halen fzo [wat overigens geen succes was]
wrote:Nando en tommetjuh zijn trouwes ook echt bazen om bij te staan, wat kunnen die lekker losgaan!
nou ik gaf jou wel een biertje he :p dus je was niet meer nuchterwrote:Ik was ook volledig nuchterwrote:@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist?![]()
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzanerAl zijden velen die avond van niet
Haha sja kan ik niets aan doen dat je niet wou pratenwrote:achja, deze meeting vergeet ik zo snel mogelijk... kwa tijden viel het allemaal niet echt lekker.wrote:Zelfs gewone namen heb ik niet allemaal onthouden. Heb het gevoel alsof ik met het halve Gelredome heb staan pratenwrote:ik weet niet meer precies wie ik heb ontmoet, maar teveel in iedergeval. onmogelijke taak om dan die namen te onthoudenvooral omdat er ook nogal gekke namen tussen zitten **
vooral met zo'n kerel als movingmadness erbij, dam wat was die irritant
Ik jou volgens ook nog kort gesproken maar kan me niet meer echt herinneren hehewrote:Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien
haha dat is waar, ik was ook vdk jongens!wrote:nou ik gaf jou wel een biertje he :p dus je was niet meer nuchterwrote:Ik was ook volledig nuchterwrote:@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist?![]()
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzanerAl zijden velen die avond van niet
Inderdaad, die jongen heeft zich prima gedragenwrote:Robert was volgens mij de enige gedurende de avond die op de kaart was
Jep , jou kwam ik met toeval tegen bij de wc's!wrote:Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien
Leuke foto's van vakantiewrote:Jep , jou kwam ik met toeval tegen bij de wc's!wrote:Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien![]()
Oja voor wie nog dikke filmpjes wil zien, die ik persoonlijk heb gemaakt![]()
http://www.kevin--v.hyves.nl
Zie je de hardbass foto's/filmpjes niet?wrote:Leuke foto's van vakantiewrote:Jep , jou kwam ik met toeval tegen bij de wc's!wrote:Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien![]()
Oja voor wie nog dikke filmpjes wil zien, die ik persoonlijk heb gemaakt![]()
http://www.kevin--v.hyves.nl
Ik heb me lang afstandig gehouden, maar volgens mij sta ik later op de avond/nacht op 2-3 foto's zonder m'n bril op. Was niet de bedoelingwrote:ik zie ze wel, foto's van mij blijven mooi prive. Hoop ook niet dat ik op teveel foto's sta, want tijdens hardbass was ik nou niet echt bepaald een foto modelletje