Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:59 

Donateur

Rik schreef:
Zoals van te voren te verwachten was deze meeting geen succes, massaal en geen goede plek. Maarja, de mensen die ik graag wou zien heb ik wel weer gezien :thumbup:. Heb 3kwartier/uurtje naar Piaa lopen zoeken, maarja, dat was het zeker waard :D. Net zoals het vallen, geen 1 nummer is dat waard, behalve psychedelic trip :D.

Piaaa schreef:
Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

Man man man :sleep:

Ja ik vind dit ook triest man, sommigen gaan echt veel te ver, en vervolgens die "adoratie" op het forum er nog bij vind ik helemaal zonde.

Begrijp me goed, ik heb niets tegen een pilletje, maar die "kats vd kaart" taferelen en dan vooral die aanbidding op het forum vind ik wel ergelijk. -.-

er was niet 1 bij de meeting die echt kats vd kaart was. Dus dat viel allemaal nog wel mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rik schreef:
Zoals van te voren te verwachten was deze meeting geen succes, massaal en geen goede plek. Maarja, de mensen die ik graag wou zien heb ik wel weer gezien :thumbup:. Heb 3kwartier/uurtje naar Piaa lopen zoeken, maarja, dat was het zeker waard :D. Net zoals het vallen, geen 1 nummer is dat waard, behalve psychedelic trip :D.

Piaaa schreef:
Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

Ja ik vind dit ook triest man, sommigen gaan echt veel te ver, en vervolgens die "adoratie" op het forum er nog bij vind ik helemaal zonde.

Begrijp me goed, ik heb niets tegen een pilletje, maar die "kats vd kaart" taferelen en dan vooral die aanbidding op het forum vind ik wel ergelijk. -.-

er was niet 1 bij de meeting die echt kats vd kaart was. Dus dat viel allemaal nog wel mee..

Eigenlijk wil ik er niet op in gaan, maar ik vraag me wel af wie er dan echt nuchter waren, dat zullen er ook niet veel zijn geweest ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Hoop HT'ers ontmoet :)

Jord-D, chukkels, robbertttttt, KevinRaw, Pattb met zn dikke vette t-shirt :D, hoeksemat, g1ll, rik, oostzaner (tering wat lang), darkbeatz (enge ogen), glimp van pnrmx opgevangen maar was te laat om hem aan te tikken. Nog wel 10 mensen van ht de hand geschud denk ik maar die ben ik allemaal weer vergeten :P

je bedoeld djpatt ;) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:03 

daniel anders wel erg xd

btw, pics van de kabouter staan oinline:
robbie en ik, chukkie op dr achtergrond, en wazige kerel links :P [me pupillen lijken groot, maar ik was hier gewoon nuchter, robert was ik de hele avond kwijt xd]
Afbeelding

@piaa: ik, tot half 5 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Nee dat was volgens mij moving madness ofzo. Die had het daar ook over meende ik, iedergeval iemand vroeg aan mij of ik een pil met 1000mg mdma wou.. xd

oooh ja dat kan ook wel
hij had niet eens zn kisten aan -.-

Hahaha, ja ik vroeg aan iedereen of die een pil met 1000 mg mdma moest, waarna ik een aardappel aanbood en van die WTF gezichten kreeg te zien. geniaal :D

haha held, DE AARDAPPELMAN! :worship: ik stond er ook tussen maar dat weten jullie niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
daniel anders wel erg xd

btw, pics van de kabouter staan oinline:
robbie en ik, chukkie op dr achtergrond, en wazige kerel links :P
Afbeelding

@piaa: ik, tot half 5 :P

Dan ben jij 1 van de weinigen, je gaat mij niet vertellen dat Chukkels en Robbert op die foto nog helder zijn :)
Maargoed, genoeg erover
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:05 

Bierkoning

@Piaaa
iedereen mag toch voor zichzelf beslissen of ie wat gebruikt? :)
en bij de een heeft het ergere bijwerkingen dan bij de ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Ik zou erover ophouden dus doe ik dat nu ook :)
Ik denk dat een deel van het forum hier heel goed begrijpt wat ik bedoel en het daar ook roerend mee eens is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:07 

Bierkoning

Oke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:07 

@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist? :cry: :cry: ik stond gewoon hele tijd bij hun xd

en wie soeiso nuchter waren:
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzaner
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Ik zou erover ophouden dus doe ik dat nu ook :)
Ik denk dat een deel van het forum hier heel goed begrijpt wat ik bedoel en het daar ook roerend mee eens is

die opmerking wat je op mijn vraag gaf gister was heerlijk :P

ik vroeg of je al bij de meeting was geweest ;)

Hardtraxx Veteran

ik heb gister 3 gasten gezien en die zeiden dat ze van Hardtraxx waren maar ik hun nick gewoon niet verstaan. :P

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist? :cry: :cry: ik stond gewoon hele tijd bij hun xd

rico en piaa kwam ik achterin tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dat met smsen zo was echt klote, dacht eerst dat het aan mij lag. Maar dat bleek later toch niet aan mij te ligge, zwaar vervelend vooral als je iedereen kwijt bent :lol:

Ik vond het niet erg, heb me uitermate vermaakt met het rondjes lopen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:09 

djpatt schreef:
KSwoosh schreef:

die heb ik ook gezien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:
KSwoosh schreef:

die heb ik ook gezien >.<

Je had me best even aan kunnen tikken hoor ... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:12 

Bierkoning

oostzaner schreef:
ik heb gister 3 gasten gezien en die zeiden dat ze van Hardtraxx waren maar ik hun nick gewoon niet verstaan. :P

Misschien was ik dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:14 

Donateur

Ik ben gewoon een keer dawasiknie Niet tegen gekomen :oh: beetje jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

De meeste heb ik gezien op de meeting. Maximize en Remkovzki kwam ik tegen tijdens het lopen. Piaa, dawasiknie, vik en almighty in de gang. Khadber in de trein die kwam net terug uit frankrijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ben gewoon een keer dawasiknie Niet tegen gekomen :oh: beetje jammer :(

Ik pepepe niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:16 

Piaaa schreef:
Je had me best even aan kunnen tikken hoor ... :)

volgens mij had ik dat wel gedaan...
of was dat bij GILL.... hmmmm ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:20 

oostzaner schreef:

Daar was ik een van, kale kop 1.90 oor ringen :P
Heb Chukkels, Robert, Rico, Oostzaner, G1ll, Molletje, Jor-D, Kswoosh, Sainen, klos?, Vik? weet niet helemaal precies meer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rik schreef:

Piaaa schreef:

Maar jouw definitie van vd kaart is waarsch. Anders als die van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

movingmadness had ik wel verstaan. :P
maar er was één gast met een baardje en krulletyjes haar en die heb ik echt niet verstaan. :P

na een tijdje ook ik kwam Jor-d tegen in de gang, maar ik was zo moe dat ik hem alleen een low 5 gaf en door liep. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

mijn gewoon vergeten :nono:
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten