Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ach ja merk het wel, maar ben verder ook niet lang aanwezig geweest bij de meeting. Omdat ik kwijt raakte en daardoor helft van de avond alleen was :cry:


Een aantal mensen waren er nog niet en ik was zo lief om ze op te zoeken. Heb toen de hele zaal een paar keer rond gelopen en met veel mensen gepraat, maar niet met diegene die ik zocht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ach ja merk het wel, maar ben verder ook niet lang aanwezig geweest bij de meeting. Omdat ik kwijt raakte en daardoor helft van de avond alleen was :cry:


haha ik heb nog wel een mooie van ons 2 robertt op me pc! :D

en die kan indd niet online gepubliceerd worden!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Ach ja merk het wel, maar ben verder ook niet lang aanwezig geweest bij de meeting. Omdat ik kwijt raakte en daardoor helft van de avond alleen was :cry:


haha ik heb nog wel een mooie van ons 2 robertt op me pc! :D

en die kan indd niet online gepubliceerd worden!! :lol:

Sta ik ook nog met jou op de foto? Heb geen flauw idee meer met wie ik allemaal op de foto sta, weet alleen DarkBeatz en Sjefke. Ow ja, en de meeting pic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Ach ja merk het wel, maar ben verder ook niet lang aanwezig geweest bij de meeting. Omdat ik kwijt raakte en daardoor helft van de avond alleen was :cry:


haha ik heb nog wel een mooie van ons 2 robertt op me pc! :D

en die kan indd niet online gepubliceerd worden!! :lol:

Sta ik ook nog met jou op de foto? Heb geen flauw idee meer met wie ik allemaal op de foto sta, weet alleen DarkBeatz en Sjefke. Ow ja, en de meeting pic :P

Was er een meeting pic? die heb ik gemist dan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sta ook nog met sjefke op de foto, heerlijke foto dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:05 
 

oostzaner schreef:
ik heb gister 3 gasten gezien en die zeiden dat ze van Hardtraxx waren maar ik hun nick gewoon niet verstaan. :P

Mij ook gewoon vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Rammelslakje schreef:
Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien :)


Jep , jou kwam ik met toeval tegen bij de wc's! :P

Oja voor wie nog dikke filmpjes wil zien, die ik persoonlijk heb gemaakt :$

http://www.kevin--v.hyves.nl


You use candy's?

:worship: held
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik zie ze wel, foto's van mij blijven mooi prive. Hoop ook niet dat ik op teveel foto's sta, want tijdens hardbass was ik nou niet echt bepaald een foto modelletje

Ik heb een hele mooie foto van jou :worship:
Toen we gekke bekken ging trekken op de foto :P Geniale foto :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas.. ik was vergeten te kijken hoe laat de meeting was... :$
Heb een deel van de avond bij wat gasten van het Drugsforum gestaan, omdat een maat van me hun kende. Ook wel chille gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
KSwoosh schreef:
@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist? :cry: :cry: ik stond gewoon hele tijd bij hun xd

en wie soeiso nuchter waren:
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzaner

Ik was ook volledig nuchter :) Al zijden velen die avond van niet :worship:

Altijd leuk he, dat mensen niet willen geloven dat je niet gedronken hebt, of iets gebruikt hebt. :D
Om los te kunnen gaan heb ik het niet nodig, geef mij maar mij goede platen, losgaande dj's en ik ben om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
dj-rico01 schreef:
KSwoosh schreef:
@djpatt: waat!??! hun allemaal gemeet maar mij gemist? :cry: :cry: ik stond gewoon hele tijd bij hun xd

en wie soeiso nuchter waren:
Jor-D [op bier na], patrickjeb [volges mij], hoeksemat, g1ll, oostzaner

Ik was ook volledig nuchter :) Al zijden velen die avond van niet :worship:

Altijd leuk he, dat mensen niet willen geloven dat je niet gedronken hebt, of iets gebruikt hebt. :D
Om los te kunnen gaan heb ik het niet nodig, geef mij maar mij goede platen, losgaande dj's en ik ben om.

Gaan we weer. Ik denk dat niemand hier op Hardtraxx het spul nodig heeft om los te gaan. Het gaat gewoon om dat extra pleziertje dat je erbij krijgt, wat nooit geëvenaard kan worden zonder dat spul ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 02:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoezo gaan we weer? Ik volg niks van die drugstopics van jullie, dus kan ik ook niet weten waar je het nou over hebt.
En ik bedoel het in de zin, van gebruik van pillen omdat je dat de energie geeft om een feest te kunnen volhouden, wat ik zelf dus totale onzin vindt.
maargoed, omdat ''daar gaan we weer'' hou ik me wel afzijdig betreffende dit punt.

Ik ga slapen tjow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is niet een aanval op jou hoor, maar bedoel ermee te zeggen dat er vaker zulke opmerkingen of aannames zijn gemaakt betreffende dat punt, waar enorme discussies van zijn ontstaan op de verkeerde plek ;) Maar goed, heb hierboven al aangegeven dat niemand het doet voor de energie die je krijgt van pillen, voor energie is een ander middeltje voor.

Maar goed, kan er nog steeds met m'n kop niet bij hoeveel Hardtraxxers ik heb gezien. Ik denk dat ik de volgende keer een lijstje en een pen mee neem om iedereen gewoon af te vinken die ik gezien of gesproken heb haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:00 
 

Chukkels schreef:
Is niet een aanval op jou hoor, maar bedoel ermee te zeggen dat er vaker zulke opmerkingen of aannames zijn gemaakt betreffende dat punt, waar enorme discussies van zijn ontstaan op de verkeerde plek ;) Maar goed, heb hierboven al aangegeven dat niemand het doet voor de energie die je krijgt van pillen, voor energie is een ander middeltje voor.

Maar goed, kan er nog steeds met m'n kop niet bij hoeveel Hardtraxxers ik heb gezien. Ik denk dat ik de volgende keer een lijstje en een pen mee neem om iedereen gewoon af te vinken die ik gezien of gesproken heb haha :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:10 
 

om het lijstje af te gaan:

WEL•Jor-D
WEL•roberttt
WEL•Kevin-Raw
WEL•Vik
WEL•Nando
WEL•Chukkels
NIET•P-Stylez
NIET•The Axe
NIET•The Aim0l
NIET•Bolluh
WEL•DarkBeatz
WEL•rcm010
WEL•Olijfboompje
WEL•Inno
NIET•Mike-O
NIET•back2daparty
WEL•Hoofdcoach
NIET•pepepe
WEL•Pommer
WEL•Rik
WEL•KSwoosh
WEL•modernization
NIET•93Wesley93
WEL•Oostzaner
WEL•echte_oostzaner
WEL•Rickie
NIET•hsrobin
WEL•patrickjeb
NIET•Klos
NIET•sainen
NIET•Teknizion
NIET•Mol
WEL•PNXRMX
NIET•pecola-tje
WEL•Hoeksemad
WEL•Timmer
WEL•joooorrit
NIET•Robster
NIET•Maximum
NIET•Daveytl
NIET•Deeltjesversneller
WEL•decoupeerzaag
NIET•The Amethist
NIET•dePipoMadre
NIET•Jopsem
NIET•hdhessel
NIET•Markos
NIET•djpatt
NIET•maarten1410
WEL•Banaanslak
NIET•Pierre
NIET•D-Nemacyst
NIET•Atraxisz
NIET•mrazura
NIET•Oxygene
WEL•Duruz
NIET•Nazale
NIET•Gangsterdwerg
NIET•Marino
WEL•Tommetjeuh
NIET•Uwi
NIET•Pete
NIET•Henk-Jan
NIET•Róeben
NIET•Andyman
NIET•dawasiknie
NIET•wesskeej
NIET•sjoerd13021991
NIET•GReddy
NIET•jeone
NIET•Korey
NIET•malle
NIET•wootum
NIET•Djenz
WEL•MovingMadness
NIET•Dakpan
WEL•G1LL
NIET•WZY
NIET•San Miquel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, sowieso 53 mensen van die lijst heb ik gezien/gesproken. En dat is alleen van de mensen die ik nog weet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Haha, sowieso 53 mensen van die lijst heb ik gezien/gesproken. En dat is alleen van de mensen die ik nog weet :lol:


hahaha dat kwam omdat je alleen maar rondjes aan het lopen was :lol: , ik heb dat voor het eerst niet gedaan, ik dwingde mezelf om te blijven staan en volgas los te gaan!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Haha, sowieso 53 mensen van die lijst heb ik gezien/gesproken. En dat is alleen van de mensen die ik nog weet :lol:


hahaha dat kwam omdat je alleen maar rondjes aan het lopen was :lol: , ik heb dat voor het eerst niet gedaan, ik dwingde mezelf om te blijven staan en volgas los te gaan!! :yay:


Haha ja, heb veel rondjes gelopen, bahalve tijdens Blue, toen was het beuken voor het leven! :woot: Maar ja, een set zoals Green neerzette had ik me niet echt op verheugd en dan is socializen een gezellig alternatief :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 10:53 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Rammelslakje schreef:
Volgens mij heb ik Kevin-Raw, Chuckles, Mike-O en Robert gezien :)


Jep , jou kwam ik met toeval tegen bij de wc's! :P

Oja voor wie nog dikke filmpjes wil zien, die ik persoonlijk heb gemaakt :$

http://www.kevin--v.hyves.nl


Als het niet voor het shirt was dat ik aanhad had niemand mij herkend hoor daar niet van :P

Wel lachen om eindelijk ff een paar mensen van hier te hebben ontmoet, jullie houden ook wel van n feestje is t niet? :lol:

Op naar de volgende !!! :clap:

btw, met wie heb ik die Knock Out Posters nou van de muur lopen halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik zal er vast wel een paar vergeten maar deze heb ik iig (even) gesproken of mee gestampt
-chukkels
-roberttt
-kswoosh
-nando
-tommetjuh
-banaanslak
-hoofdcoach
-vik
-pnxrmx
-rik
-oostzaner
-echte_oostzaner
-darkbeatz
-modernization
-patrickjeb
-olijfboompje
-rcm010
-Jopsem
zoiets dacht ik ongeveer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )


Ik heb jou ontmoet, maar wist op dat moment je naam niet meer! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )


Ojah das waar :D ff vergeten sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )


Ik heb jou gezien ja :P moet nog ff die leuke foto pmen xd maar zit nu nog op school :)
Nog veel meer mensen gezien op de meeting natuurlijk :thumbup: was gezellig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jopsem schreef:
Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )


Ik heb jou ontmoet, maar wist op dat moment je naam niet meer! :$


Kan ik me voorstellen :P Ik ken niet zoveel hardtraxxers dus om in 1x alle namen onthouden kan gewoon niet. Ik heb me misschien ook wel 2 of meerdere keren mezelf aan dezelfde voorgesteld :P

Hoofdcoach schreef:
Jopsem schreef:
Vergeet mij maar weer :P ... ik was op de meeting .. ben later ook nog stuk of 3 keer op de meeting plek geweest :D .. heb echt heel veel mensen ontmoet maar ben helaas veel namen kwijt.

Ik sta ook nog op een foto met men hippie brilletje :P (ben ook de naam van de maker vergeten :/ )


Ik heb jou gezien ja :P moet nog ff die leuke foto pmen xd maar zit nu nog op school :)
Nog veel meer mensen gezien op de meeting natuurlijk :thumbup: was gezellig!!


Ik ben benieuwd hoe die geworden is :P
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten