Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ik zag ook nog G1LL staan en die sprak ik toen aan, bleek dat hun daar stonden terwijl er iets van 30 man van Hardtraxx 5 meter verder op stonden. Dat ONDER de box dat snapte sommige niet volgnsmij hahaa xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:48 

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Nee dat was volgens mij moving madness ofzo. Die had het daar ook over meende ik, iedergeval iemand vroeg aan mij of ik een pil met 1000mg mdma wou.. xd

oooh ja dat kan ook wel
hij had niet eens zn kisten aan -.-

Hahaha, ja ik vroeg aan iedereen of die een pil met 1000 mg mdma moest, waarna ik een aardappel aanbood en van die WTF gezichten kreeg te zien. geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Sta je dan, rond kwart voor 1/ 1 uur bij de 2e box in de lengte, heb je geen idee waar je moet zijn en durf je ook geen mensen aan te spreken om te vragen of ze van hardtraxx zijn :surrender: Later ook nog vrienden kwijtgeraakt, en vrienden gingen daarna gelijk eten, tijdens Team Blue, dus toen ook 3 kwartier alleen gestaan >.< Maar gelukkig zag ik iemand met een pillenshirt diie op mij af kwam, geen idee wat zijn nickname was, maar iig een goeie gast :thumbup: Later PNXRMX ook nog ff gesproken, en Darkbeatz tegengekomen.
Jammer dat ik Maximum niet heb gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Ja hij heeft mij nog gevonden, hij is flink op zen muil gegaan tijdens het losgaan op Psychedelic Trip ghehe^^

lowl, zag er meer losgaan

ik kon toen niet meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Piaaa schreef:
Ja hij heeft mij nog gevonden, hij is flink op zen muil gegaan tijdens het losgaan op Psychedelic Trip ghehe^^

Janken, geniaal hard gegaan toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

+1 :D Wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:08 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Sta je dan, rond kwart voor 1/ 1 uur bij de 2e box in de lengte, heb je geen idee waar je moet zijn en durf je ook geen mensen aan te spreken om te vragen of ze van hardtraxx zijn :surrender: Later ook nog vrienden kwijtgeraakt, en vrienden gingen daarna gelijk eten, tijdens Team Blue, dus toen ook 3 kwartier alleen gestaan >.< Maar gelukkig zag ik iemand met een pillenshirt diie op mij af kwam, geen idee wat zijn nickname was, maar iig een goeie gast :thumbup: Later PNXRMX ook nog ff gesproken, en Darkbeatz tegengekomen.

haha dat was ik dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Addict

Ja, ik heb jou ook nog gezien; we vroegen nog van: Waar is de rest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
djpatt schreef:
Piaaa schreef:

uhmm 2 maanden geleden mn rug gekneusd, blijf je last van houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:23 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Ja, ik heb jou ook nog gezien; we vroegen nog van: Waar is de rest? :P

ja klopt, maar dat was dus niet echt duidelijk, maar later stond je toch nog bij chukkels en robbert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:24 

Hardtraxx Addict

Nee inderdaad :( hehe ja, die stonden eindje verderop :) Maarja, die kwamen we daarna nog 2x tegen ofzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:25 

Hardtraxx Elite

Heb niet veel ht'ers gezien zaterdag, ook maar eventjes op de meeting geweest, was echt veel te druk daar.

Zal morgen even een report schrijven van mn belevingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Heb niet veel ht'ers gezien zaterdag, ook maar eventjes op de meeting geweest, was echt veel te druk daar.

Doe dat maar is ja :P hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:32 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Sainen schreef:

hahaha.

haha, heerlijk ;) ... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Henk-Jan schreef:
Sainen schreef:

hahaha.

haha, heerlijk ;) ... :P

Haha, stoute jongens. Weer nuchter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:34 

Donateur

Half 1 , bij de meeting geweest. Wel aardig wat bekende gezien daaro.
later op de avond nog een paar HTers gespot,(kswooh,beuntie,darkbeatz,Piaa)
Ook de echte en de neppe oostzaner ontmoet.
Maar vond de meeting opzich wel beetje tegenvallen, had graag olijfboompje en pepepe nog willen zien, maar die heb ik niet kunnen vindne. :(
Maar heb wel een superdik feeest gehad!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:40 

Bierkoning

Daveytl schreef:

Iemand vroeg nog naar je maar kweet niet meer wie :D
hoeveel HT'ers stonden er nou bij elkaar, want ik heb het gevoel dat het 1 grote familie was daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:44 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Maar vond de meeting opzich wel beetje tegenvallen, had graag olijfboompje en pepepe nog willen zien, maar die heb ik niet kunnen vindne. :(

ik kwam jou nog aardig vaak tegen toen ik verdwaald was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:52 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:

Ik heb jou ook niet gesproken volgens mij of wel?
ik weet niet meer precies wie wel en wie niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Hoop HT'ers ontmoet :)

Jord-D, chukkels, robbertttttt, KevinRaw, Pattb met zn dikke vette t-shirt :D, hoeksemat, g1ll, rik, oostzaner (tering wat lang), darkbeatz (enge ogen), glimp van pnrmx opgevangen maar was te laat om hem aan te tikken. Nog wel 10 mensen van ht de hand geschud denk ik maar die ben ik allemaal weer vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:54 

Hardtraxxer

2 gasten met pillenshirt aangesproken over hun pillenshirt (geen idee wie het waren..), daarna weer doorgelopen om mn rondje af te maken en mn vrienden te zoeken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Zoals van te voren te verwachten was deze meeting geen succes, massaal en geen goede plek. Maarja, de mensen die ik graag wou zien heb ik wel weer gezien :thumbup:. Heb 3kwartier/uurtje naar Piaa lopen zoeken, maarja, dat was het zeker waard :D. Net zoals het vallen, geen 1 nummer is dat waard, behalve psychedelic trip :D.

Piaaa schreef:
Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

Man man man :sleep:

Ja ik vind dit ook triest man, sommigen gaan echt veel te ver, en vervolgens die "adoratie" op het forum er nog bij vind ik helemaal zonde.

Begrijp me goed, ik heb niets tegen een pilletje, maar die "kats vd kaart" taferelen en dan vooral die aanbidding op het forum vind ik wel ergelijk. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Om half1 even naar de meeting geweest, maar vond t veel te druk daar, dus toen maar weer naar de rest van onze groep gegaan. Vervolgens een aantal rondjes gelopen in de zaal, 'op zoek naar Vik'..nergens meer gevonden!
uiteindelijk kwam hij om 5 voor 7 weer terecht bij onze groep :P

roberttt schreef:
ik kwam jou nog aardig vaak tegen toen ik verdwaald was xd

ik jou ook toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:55 

Donateur

Ik was nog wel aardig voor rede vatbaar gister? :D Mooi feestje jongens! Morgen meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Zoals van te voren te verwachten was deze meeting geen succes, massaal en geen goede plek. Maarja, de mensen die ik graag wou zien heb ik wel weer gezien :thumbup:. Heb 3kwartier/uurtje naar Piaa lopen zoeken, maarja, dat was het zeker waard :D. Net zoals het vallen, geen 1 nummer is dat waard, behalve psychedelic trip :D.

Piaaa schreef:
Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

Man man man :sleep:

Ja ik vind dit ook triest man, sommigen gaan echt veel te ver, en vervolgens die "adoratie" op het forum er nog bij vind ik helemaal zonde.

Begrijp me goed, ik heb niets tegen een pilletje, maar die "kats vd kaart" taferelen en dan vooral die aanbidding op het forum vind ik wel ergelijk. -.-

Je verwoord precies, wat ik eigenlijk ook wou zeggen maar nog maar even voor me hield :)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten