Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:46 

Vik schreef:
Ik vond het geslaagd! :) Kon m'n vrienden nergens vinden en kon niet bellen of smsen, dus ben ik maar heel de avond op de meeting spot gebleven. :D

ja schrale shit daar, Netwerk heletijd aan het trippen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:46 

Donateur

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
iedereen ging lekker op de meeting xd Is wel de laatste keer voor mij geweest om tijdens de meeting wat te nemen, en dat in te laten slaan tijdens de meeting. Want dat zag er op het laatst ook niet meer helder uit bij mij.. ^^

Je kaak lag om half 12 al ergens halverwege de tribune zo hard ging die.. :x

Ja dat gaat nergens over.. is gewoon een tik van mij ofzo XD kan er niets aan doen >.<

Had het in iedergeval niet verwacht, dat het zo erg zou zijn bij mij. Maar ik heb er gewoon nog nooit zo slecht bij gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:47 

Bierkoning

tommetjeuh schreef:
Pommer schreef:
Nando schreef:
Meeting was niet heel erg geslaagd, maar toch veel nieuwe mensen ontmoet en ook bekende gezien.
De groep waar ik de rest van de nacht mee was, was ook erg gezellig! :D

jij ging ook lekker he :D jah iedereen daar trouwens maarja

LOL hij was nuchter xd

Jah weetik maar ik bedoel gewoon lekker in de zin van: lekker los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jah weetik maar ik bedoel gewoon lekker in de zin van: lekker los :P

aah, sorry, misunderstanding :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:48 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
iedereen ging lekker op de meeting xd Is wel de laatste keer voor mij geweest om tijdens de meeting wat te nemen, en dat in te laten slaan tijdens de meeting. Want dat zag er op het laatst ook niet meer helder uit bij mij.. ^^

Ja dat gaat nergens over.. is gewoon een tik van mij ofzo XD kan er niets aan doen >.<

Had het in iedergeval niet verwacht, dat het zo erg zou zijn bij mij. Maar ik heb er gewoon nog nooit zo slecht bij gelopen

Je zag er volgens mij van alle mensen van ht daar t meest van de kaart uit xD Jij was echt leip bezig man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:53 

SoundTunerZ schreef:
Je zag er volgens mij van alle mensen van ht daar t meest van de kaart uit xD Jij was echt leip bezig man :P

aaah! jou was ik ook nog tegen gekomen!
ik verstond eerst dat je zei, Southtunes, daarom dacht ik dat ik je niet kende
maar SoundTunerz, die ken ik wel ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:

Er waren nog wel ergere hoor :P

En idd telefoonbereik was uitermate kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:55 

Donateur

SoundTunerZ schreef:

Beste indruk weer achter gelaten :') gelukkig weet ik zelf niet hoe ik er bij stond. En dat wil ik ook maar zou houden :lol: mijn excuses ervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:03 

Hardtraxxer

Thanks voor de fijne avond, heb echt veel nieuwe mensen leren kennen :thumbsup:

was ik ff blij dat ik eindelijk thuis was tegen 12 uur met die kuttreinen naar belgie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:06 

Vik schreef:
KSwoosh schreef:
Vik schreef:
Ik vond het geslaagd! :) Kon m'n vrienden nergens vinden en kon niet bellen of smsen, dus ben ik maar heel de avond op de meeting spot gebleven. :D

ja schrale shit daar, Netwerk heletijd aan het trippen xd

Maar dat heb ik bij alle grote evenementen.. Qlimax, Defqon, Decibel allemaal hetzelfde gezeik.. Binnenkort maar is gaan klagen bij T-Mobile, want zo schiet het echt niet op.

Ik kon met vodafone gewoon nog sms'n en bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:07 

Hardtraxxer

Ik had eigenlijk ook totaal geen last van geen ontvangst maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:14 

Donateur

dat met smsen zo was echt klote, dacht eerst dat het aan mij lag. Maar dat bleek later toch niet aan mij te ligge, zwaar vervelend vooral als je iedereen kwijt bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:37 

Donateur

Raar, heel de nacht geen last gehad van ontvangst. Heb zelfs kunnen whatsappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de meeting gemist :( was al rond half 12 op de meetingplek. Olijfje en modernization nog ff gesproken. Daarna was het gewoon zo druk, en mn vrienden hadden daar geen zin in :( Verder heb ik nog een korte babbel gemaakt met Mol, Dawasikni, Darkbeatz en PNXRMX ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Tja het was te druk, we kwamen om kwart over 12 pas binnen aan de rechterkant (terwijl meeting links was) en we hadden daar een best plekje gevonden waar we nog wel aardig los konden gaan dus zijn we niet naar de meeting geweest. Kreeg om 5 uur nog wel een sms van roberttt maar helaas moesten we ongeveer die tijd al naar huis (gozer die mee was had een spier verrekt en kon echt niet meer staan)

Ik had wel last van ontvangst, kreeg om 6 uur een sms van me moeder of we al aangekomen waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

Mojo en ik liepen gewoon keertje naar die meetingplek, kijken of we wat zouden tegenkomen: niemand :P
Later liepen we nog Chuk en Robert tegen 't lijf, PNXRMX en Decoupeerzaag ^^
Tja, had nog wel meer lui willen zien op zich :D Maar we gingen hard genoeg ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

Man man man :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Volgensmij moet de topicnaam even veranderd worden, Hardspace Meeting : Hard Space

haha lag het vdk gehalte weer zo hoog? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

ik kwam jou toch tegen ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Was lache, maar heb de gasten die ik wou zien niet gezien helaas! Jezelf voorstellen als emre/opperhoofd blijft leuk haha! xd Maar in het gelderdome was het moeilijk om ff te praten en iedereen te vinden en elkaar voorstelen met je screen naam is nodig, maar is wel echt lame vind ik haha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Was lache, maar heb de gasten die ik wou zien niet gezien helaas! Jezelf voorstellen als emre/opperhoofd blijft leuk haha! xd Maar in het gelderdome was het moeilijk om ff te praten en iedereen te vinden en elkaar voorstelen met je screen naam is nodig, maar is wel echt lame vind ik haha! xd

ja sorry ik ken er een aantal van gezicht. rico kasper en piaa

meer ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Piaaa schreef:

Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Piaaa schreef:

haha lag het vdk gehalte weer zo hoog? xd

Hier in dit topic kan er weer over niets anders gepraat worden, en ben niet bij de meeting geweest dus zou het niet weten, maar geloof best dat het niet op een laag pitje stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
djpatt schreef:
Piaaa schreef:

Klopt

heb je rick nog gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Ja hij heeft mij nog gevonden, hij is flink op zen muil gegaan tijdens het losgaan op Psychedelic Trip ghehe^^
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten