Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld ;)

Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden :P

Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn.

Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopen :thumbup: , maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen

Pep gasten winnen van Coke gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Van mijn hoed moeten ze afblijven :list:
Die mega oranje bril laat ik lekker thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:18 

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld ;)

Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden :P

Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn.

Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopen :thumbup: , maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen

Wat dan? al is zo'n ervaring mee moeten maken :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 23:46 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:

Bij mij heeft ooit al een gast op me oordoppen zitten drukken terwijl ik ze in had :thumbdown: Ik ben niet de kleinste, maar ik zag in zijn ogen dat hij had gebruikt en een bonk agressie dus ben maar door gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:02 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:

Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij aan de pep gaat en die coke gasten dus even laat zien hoe het werkt :D
Correct me if I'm wrong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:08 

Hardtraxx Elite

Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:12 

Bierkoning

Neemt er nog iemand een afvink lijst mee naar binnen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:13 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.

Als je naar de meeting gaat is volgens mij de helft onder invloed van pep, dus daar zul je wel zien dat je daar echt niet agressief van wordt.
Laatst vroeg iemand dat ookal in het drugstopic, waar komen die verhalen vandaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
Markos schreef:

Als je naar de meeting gaat is volgens mij de helft onder invloed van pep, dus daar zul je wel zien dat je daar echt niet agressief van wordt.
Laatst vroeg iemand dat ookal in het drugstopic, waar komen die verhalen vandaan :/

Ik haal dat uit dit topic van een "ervaren" drugsgebruiker volgens mij genaamd Kevin-Raw en iemand vroeg of iemand ooit iets aggressiefs mee had gemaakt dus vandaar mijn verhaal. Hier het desbetreffende citaat: "als de hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen".

9 van de 10 keer gaat het goed, maar toen heb ik gewoon een negatieve ervaring mee gemaakt. Verhalen komen dus ook niet altijd uit de lucht vallen en negatieve ervaringen onthoud je soms beter als positieve. Omdat je niet vaak negatieve dingen mee maakt op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:32 

Bierkoning

oke genoeg over drugs hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:45 

Markos schreef:
DarkNoize schreef:
Markos schreef:

Ik haal dat uit dit topic van een "ervaren" drugsgebruiker volgens mij genaamd Kevin-Raw en iemand vroeg of iemand ooit iets aggressiefs mee had gemaakt dus vandaar mijn verhaal. Hier het desbetreffende citaat: "als de hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen".

9 van de 10 keer gaat het goed, maar toen heb ik gewoon een negatieve ervaring mee gemaakt. Verhalen komen dus ook niet altijd uit de lucht vallen en negatieve ervaringen onthoud je soms beter als positieve. Omdat je niet vaak negatieve dingen mee maakt op een feest.

Pep is speed
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 01:28 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Mike-O schreef:
Dan maken we er een TV-serie van: "Kaakschaatser zoekt vrouw".
^^^^^^- --> Waar kan ik me inschrijven denk dat ik een goeie kans maak
:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:36 

Hardtraxxer

hmmm, zag een foto op twitter van de opbouw.
en daar waren ze met allemaal stalen constructies op de grond bezig.
Dus misschien is de stage nieteens aan een 'zijde' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:40 

Hardtraxx Elite

infact schreef:

Of ze bouwen hem op de grond op, omdat je er makkelijker bij kan en daarna wordt het op de zijde geplaatst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
infact schreef:

Of ze bouwen hem op de grond op, omdat je er makkelijker bij kan en daarna wordt het op de zijde geplaatst ;)

of dat hangt eerst boven de grond en word dan met kabels naar het dak gehezen voor de dakbelichting :P klinkt wat logischer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:04 

Donateur

tommetjeuh schreef:
Markos schreef:
infact schreef:

of dat hangt eerst boven de grond en word dan met kabels naar het dak gehezen voor de dakbelichting :P klinkt wat logischer niet?

Klopt ! :P Dat zie je ook, want je ziet ook al kabels naar het plafond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Deze meeting wordt echt een te grote chaos :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:15 

Donateur

Rik schreef:

Inderdaad, maar deze plek gaat ook niet werken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:14 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Rik schreef:

Inderdaad, maar deze plek gaat ook niet werken :')

Als die wel lukt kunnen we alles aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk werkt het wel. Iedereen herkent op deze manier wel iemand, paar rondjes lopen in die omgeving en je komt de rest vanzelf tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
rondjes lopen

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:55 

Donateur

Rik schreef:

inderdaad, maarja aangezien er maar 30% op komt dagen, valt het vast wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Gewoon een keer op de avond langskomen voor de gezelligheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er zo'n zin in! Enne als we niet bij de hardbass meeting zijn dan kom je toch wel genoeg tegen denk ik. Die schaatsers van hier merk je toch wel op :P.
Denk dat ik me Digital Punk t-shirt weer aan heb.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten