Pep gasten winnen van Coke gasten.wrote:Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopenwrote:Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld
Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden
Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn., maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Van mijn hoed moeten ze afblijven
Die mega oranje bril laat ik lekker thuis
Die mega oranje bril laat ik lekker thuis
M
Wat dan? al is zo'n ervaring mee moeten makenwrote:Pep gasten winnen van Coke gasten.wrote:Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopenwrote:Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld
Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden
Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn., maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen
Bij mij heeft ooit al een gast op me oordoppen zitten drukken terwijl ik ze in hadwrote: Wat dan? al is zo'n ervaring mee moeten maken?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij aan de pep gaat en die coke gasten dus even laat zien hoe het werktwrote:Wat dan? al is zo'n ervaring mee moeten makenwrote:Pep gasten winnen van Coke gasten.wrote:Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopen, maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen
?
Correct me if I'm wrong
Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.
Neemt er nog iemand een afvink lijst mee naar binnen? 
Als je naar de meeting gaat is volgens mij de helft onder invloed van pep, dus daar zul je wel zien dat je daar echt niet agressief van wordt.wrote:Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.
Laatst vroeg iemand dat ookal in het drugstopic, waar komen die verhalen vandaan
Ik haal dat uit dit topic van een "ervaren" drugsgebruiker volgens mij genaamd Kevin-Raw en iemand vroeg of iemand ooit iets aggressiefs mee had gemaakt dus vandaar mijn verhaal. Hier het desbetreffende citaat: "als de hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen".wrote:Als je naar de meeting gaat is volgens mij de helft onder invloed van pep, dus daar zul je wel zien dat je daar echt niet agressief van wordt.wrote:Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.
Laatst vroeg iemand dat ookal in het drugstopic, waar komen die verhalen vandaan
9 van de 10 keer gaat het goed, maar toen heb ik gewoon een negatieve ervaring mee gemaakt. Verhalen komen dus ook niet altijd uit de lucht vallen en negatieve ervaringen onthoud je soms beter als positieve. Omdat je niet vaak negatieve dingen mee maakt op een feest.
E
Pep is speedwrote:Ik haal dat uit dit topic van een "ervaren" drugsgebruiker volgens mij genaamd Kevin-Raw en iemand vroeg of iemand ooit iets aggressiefs mee had gemaakt dus vandaar mijn verhaal. Hier het desbetreffende citaat: "als de hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen".wrote:Als je naar de meeting gaat is volgens mij de helft onder invloed van pep, dus daar zul je wel zien dat je daar echt niet agressief van wordt.wrote:Ik dacht juist meer dat pep gasten agressief waren, of ja dat het zo gevraagd werd.
9 van de 10 keer gaat het goed, maar toen heb ik gewoon een negatieve ervaring mee gemaakt. Verhalen komen dus ook niet altijd uit de lucht vallen en negatieve ervaringen onthoud je soms beter als positieve. Omdat je niet vaak negatieve dingen mee maakt op een feest.
wrote:Pep gasten winnen van Coke gasten.wrote:Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopenwrote:Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld
Mike-O schreef:
Dan maken we er een TV-serie van: "Kaakschaatser zoekt vrouw".
hmmm, zag een foto op twitter van de opbouw.
en daar waren ze met allemaal stalen constructies op de grond bezig.
Dus misschien is de stage nieteens aan een 'zijde'
Of ze bouwen hem op de grond op, omdat je er makkelijker bij kan en daarna wordt het op de zijde geplaatstwrote:hmmm, zag een foto op twitter van de opbouw.
of dat hangt eerst boven de grond en word dan met kabels naar het dak gehezen voor de dakbelichtingwrote:Of ze bouwen hem op de grond op, omdat je er makkelijker bij kan en daarna wordt het op de zijde geplaatstwrote:hmmm, zag een foto op twitter van de opbouw.
Klopt !wrote:of dat hangt eerst boven de grond en word dan met kabels naar het dak gehezen voor de dakbelichtingwrote:Of ze bouwen hem op de grond op, omdat je er makkelijker bij kan en daarna wordt het op de zijde geplaatstwrote:hmmm, zag een foto op twitter van de opbouw.
Dus misschien is de stage nieteens aan een 'zijde'klinkt wat logischer niet?
Deze meeting wordt echt een te grote chaos :')
Inderdaad, maar deze plek gaat ook niet werken :')wrote:Deze meeting wordt echt een te grote chaos :')
Als die wel lukt kunnen we alles aanwrote:Inderdaad, maar deze plek gaat ook niet werken :')wrote:Deze meeting wordt echt een te grote chaos :')
Tuurlijk werkt het wel. Iedereen herkent op deze manier wel iemand, paar rondjes lopen in die omgeving en je komt de rest vanzelf tegen 
Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
inderdaad, maarja aangezien er maar 30% op komt dagen, valt het vast wel meewrote:Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
Gewoon een keer op de avond langskomen voor de gezelligheidwrote:Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
Who was there
Nobody has said they're going yet.