Tjah ik kom wel gwn en als ik het te druk vind ga ik wel terug naar me hometown groep
zie ik dan wel weer
zie ik dan wel weer
Mijn gedachten. 3 kwart van die lijst komt de username me niet eens bekend voor. :')wrote:Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
haha had ik op Fusion ookwrote:Mijn gedachten. 3 kwart van die lijst komt de username me niet eens bekend voor. :')wrote:Naja, zie wel of ik er ben, wordt me eigenlijk toch wel wat te massaal.
klopt, dat vraag ik ook meestalwrote:Ik herken denk ik allen degene die vaak in et off-topic of feesten gedeelte posten
of degene met vette avatars
wacky raceswrote:wat zeg jij dan, een lachende hond
MUTTLEY!!wrote:wacky raceswrote:wat zeg jij dan, een lachende hondhond..
Spongebobwrote:wat zeg jij dan, een lachende hond
Lasershow plaatjewrote:Spongebobwrote:wat zeg jij dan, een lachende hond
wrote:ach denk dat de meeste me naam wel kennen.
en Patrickwrote:Spongebobwrote:wat zeg jij dan, een lachende hond
Jah sommige mensen onthou je sws, gewoon die veel posten (onzin of nietwrote:wrote:ach denk dat de meeste me naam wel kennen.
haha ja jij heb een beste reputatie opgebouwd, in die 8 maanden ofso dat je hier ben
Ik herken jou nog welwrote:Ik ken er ook nog wel een aantal van Fusion, maar ook veel die ik wel heb gesproken daar en die ik niet zou herkennen![]()
ben benieuwd of mensen mij uberhaubt nog herkennen
Jaa , ik ben wel benieuwd welk persoon er achter jou schuiltwrote:Ik ben ook wel redelijk herkenbaar, maar de mensen die ik wil zien, weten toch wel wie ik ben.
Haha, jou wil ik sowieso ontmoeten kevin.wrote:Jaa , ik ben wel benieuwd welk persoon er achter jou schuiltwrote:Ik ben ook wel redelijk herkenbaar, maar de mensen die ik wil zien, weten toch wel wie ik ben.hahaha
chukkels sowieso!wrote:Haha, jou wil ik sowieso ontmoeten kevin.wrote:Jaa , ik ben wel benieuwd welk persoon er achter jou schuiltwrote:Ik ben ook wel redelijk herkenbaar, maar de mensen die ik wil zien, weten toch wel wie ik ben.hahaha
Neem aan dat robert of chukkels je wel kent? Die mogen mij dan even mooi aan je voorstellen.
Pepepe, kom naar buiten, we gaan ff Rokenwrote: Haha, jou wil ik sowieso ontmoeten kevin.
Neem aan dat robert of chukkels je wel kent? Die mogen mij dan even mooi aan je voorstellen.
Buahah die robertt toch.wrote: chukkels sowieso!Robertt heb ik wel 1x eerder ontmoet, maar die was toen niet in staat om dingen te onthouden
half 1wrote:Buahah die robertt toch.wrote: chukkels sowieso!Robertt heb ik wel 1x eerder ontmoet, maar die was toen niet in staat om dingen te onthouden
Hoe laat ben jij ongeveer te vinden op de afgesproken meeting plek? Dan huppel ik ook even langs
Robert en ik staan vanaf het begin op de meeting plek. Heb oranje hoedje mee en Hard Space shirt :-)wrote:half 1wrote:Buahah die robertt toch.wrote: chukkels sowieso!Robertt heb ik wel 1x eerder ontmoet, maar die was toen niet in staat om dingen te onthouden
Hoe laat ben jij ongeveer te vinden op de afgesproken meeting plek? Dan huppel ik ook even langsmisschien wat eerder, maar ik moet eerst ff kijken waar mijn eigen groep gaat staan, want die wil ik nog kunnen terug vinden namelijk
Of je komt gewoon bij ons staan :Owrote: half 1misschien wat eerder, maar ik moet eerst ff kijken waar mijn eigen groep gaat staan, want die wil ik nog kunnen terug vinden namelijk