Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ingang Q :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:07 

Bierkoning

ingang E trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ingang 26 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:11 

Donateur

krijg steeds meer zin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Bij mij ging het altijd te kriebelen op de dag zelf :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
roberttt schreef:

Bij mij ging het altijd te kriebelen op de dag zelf :woot: .

Dat heb ik ook vaak, al hoe wel ik er nu wel al verdomde zin in heb. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:43 

man o man wat heb ik hier zin in!
ff alle sstress van deze week weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 00:52 

Hardtraxxer

MIJN T-shirt is binnen dus het feest kan beginnen
KNALLEN ALS EEN MOEDERBEER
:clap:
:bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 01:03 

Hardtraxxer

RS* schreef:
Pierre schreef:
Dude het is maar mijn dubbelganger
je weet toch wel hoe ik ben,
BEN GEWOON DE BESTE !

:thumbup: :evil: :surrender:

hmm jij bent helemaal niet de beste, jij bent helemaal niks jonge ik beuk je omver xd

jij krijgt je voetjes niet eens omhoog in mijn tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 08:48 

Donateur

Kom ook wel ff checken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:19 

Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
RS* schreef:
Pierre schreef:
Dude het is maar mijn dubbelganger
je weet toch wel hoe ik ben,
BEN GEWOON DE BESTE !

:thumbup: :evil: :surrender:

hmm jij bent helemaal niet de beste, jij bent helemaal niks jonge ik beuk je omver xd

Whaha jongeee.
Als er 1 iemand is die jou en pierre er uit beukt, ben ik het wel.
Was te zien op xxlerator raw :innocent:

greetz, michael

Weeeet ik jongen, ik doe ook ver onder voor je een beetje plagen mag toch wel , zullen het zaterdag zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

joooorrit schreef:
KSwoosh schreef:
man o man wat heb ik hier zin in!
ff alle sstress van deze week weg :P

Haha gelukkig heb ik deze week niet al te veel stress. Vandaag ff dagje vrij :D .
Weet iemand misschien of je met een i phone( t-mobile) goed signaal hebt daar?
HB11 here we comeee! :woot:

Tmobile nooit goed signaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:36 

Hardtraxx Addict

RS* schreef:
Weeeet ik jongen, ik doe ook ver onder voor je een beetje plagen mag toch wel , zullen het zaterdag zien xd

Haha jij kan ook lekker losgaan hoor.
'T is sowieso altijd gezellig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Als het goed is, ligt de bodem van het Gelredome op de meting spot zondag om 10 over 7 30cm lager dan de rest van het stadion :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:02 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Als het goed is, ligt de bodem van het Gelredome op de meting spot zondag om 10 over 7 30cm lager dan de rest van het stadion :yay:

30cm maar?? denk dat vitesse rest van jaar uit moet wijken naar een ander stadion..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:15 

Donateur

doetichem schreef:
Chukkels schreef:

30cm maar?? denk dat vitesse rest van jaar uit moet wijken naar een ander stadion..

Ik wil net zeggen, over 2 weken heb je vitesse - de graafschap , daar zal 90% van et bal bezit op de meeting plek zijn door de afloop op het veld hoor!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:30 

Hardtraxxer

haha als het in het voordeel van de graafschap is, wil ik nog wel ff extra hard stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:57 

Hardtraxxer

doetichem schreef:
haha als het in het voordeel van de graafschap is, wil ik nog wel ff extra hard stampen

Je weet dat ze na 45 minuten van helft verwisselen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 17:04 

Hardtraxxer

eMule schreef:
doetichem schreef:

Je weet dat ze na 45 minuten van helft verwisselen? :$

Dus daarom heeft de Graafschap de kaartjes goedkoper gemaakt, ze denken al dat ze bij voorbaat verliezen omdat er stukje van het stadion verlaagt is en daar continu de bal verliezen. Zal eigenlijk wel moeilijk worden voor bijde teams :') gelukkig hadden ze in de arena juist verhoogd zodat je stampt op de grasmat uit kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:00 

Hardtraxx Beheerder

PNXRMX schreef:
Jor-D schreef:
Dat gaat nooit werken joh. Doe dan gewoon links vooraan tegen de hekken. Makkelijker te onthouden en op te zoeken.

Maargoed, initiatiefnemer; maak de meeting plaats eens definitief. Kan wel eindeloos blijven vragen, maar daar wordt het niet duidelijker op.

Wat nou gaat nooit werken joh. Onder een bepaald stel boxen lijkt me een vrij eenduidige plek hoor. In principe gewoon de 2e boxen van voren tellen en de 2e van links tellen en je bent er, ervan uitgaande van het feit dat er genoeg boxen hangen, maar dat zal wel. Is echt ontzettend makkelijk te vinden. Maar goed, niet iedereen begreep de beschrijving "2e boxen van links en van voren", dus maakte ik ff wat diagrammetjes die eventueel ook inspelen op een situatie waarbij er minder boxen hangen dan verwacht. Als iemand het niet snapt, hoef ik ze niet te meeten :lol:

Hierbij een diagram van stuk meest linksvooraan in het Gelredome (van bovenaf)
STAGE
BOX BOX
BOX BOX <- hieronder de meeting

Met andere woorden: pak de set boxen meest linksvooraan, loop 1 stel boxen naar rechts in de zaal en 1 stel boxen naar achteren.

Zo duidelijker? :/ Weet anders ook niet hoe ik het neer zou moeten zetten, zonder precies te weten hoeveel boxen er gaan hangen.

Nou, ga jij op een stuk van 10 bij 10 meter (?) maar een groepje mensen opzoeken die je niet dagelijks ziet. Ik heb er al moeite mee om m'n vrienden terug te vinden ergens onder een bepaalde box (Op Qlimax). Omdat je namelijk niet constant precies op die plek blijft staan... Daarom leek mij het hek ook beter...

Maargoed, ik zie het zaterdag allemaal wel, als ik niet in de buurt ben, jammer dan :thumbup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld ;)

Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden :P

Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:06 

Donateur

Chukkels schreef:
Daar in de buurt van die box zie je vast een stuk of 20 mensen met oranje hoedjes op. Tik 1 van hun an en je bent op de meeting. Kom op mensen, denk niet te ingewikkeld ;)

Verder zal Robert een A3-papiertje met de tekst ' Hardtraxx Meeting' omhooghouden :P

Als je het dan niet kan vinden, verdien je het geen eens om op de meeting te zijn.

Ik denk dat die oranje hoedjes het beste zijn om indd op af te lopen :thumbup: , maar moet je er wel voor zorgen dat die hoedjes niet worden afgepakt door een stel coke gasten, die altijd lekker triest doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:18 

Hardtraxx Elite

Dat papiertje gaat het vast lang volhouden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:40 

Hardtraxxer

het zal links voor aan heel erg druk gaan worden aangezien dat er een meeting van 80+ er zal komen heb ik nog van een andere goser vernomen dat daar ergens in de buurt nog een meeting is van 150 :huh:. Dus dat betekent dat het rechts lekker rustig zal worden en genoeg ruimte zal zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:00 

Ik zie wel waar ik sta, bij Qlimax was rechts juist het drukste
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten