Jor-D schreef:
Dat gaat nooit werken joh. Doe dan gewoon links vooraan tegen de hekken. Makkelijker te onthouden en op te zoeken.
Maargoed, initiatiefnemer; maak de meeting plaats eens definitief. Kan wel eindeloos blijven vragen, maar daar wordt het niet duidelijker op.
Wat nou gaat nooit werken joh. Onder een bepaald stel boxen lijkt me een vrij eenduidige plek hoor. In principe gewoon de 2e boxen van voren tellen en de 2e van links tellen en je bent er, ervan uitgaande van het feit dat er genoeg boxen hangen, maar dat zal wel. Is echt ontzettend makkelijk te vinden. Maar goed, niet iedereen begreep de beschrijving "2e boxen van links en van voren", dus maakte ik ff wat diagrammetjes die eventueel ook inspelen op een situatie waarbij er minder boxen hangen dan verwacht. Als iemand het niet snapt, hoef ik ze niet te meeten

Hierbij een diagram van stuk
meest linksvooraan in het Gelredome (van bovenaf)
STAGE
BOX BOX
BOX
BOX <- hieronder de meeting
Met andere woorden: pak de set boxen meest linksvooraan, loop 1 stel boxen naar rechts in de zaal en 1 stel boxen naar achteren.
Zo duidelijker?

Weet anders ook niet hoe ik het neer zou moeten zetten, zonder precies te weten hoeveel boxen er gaan hangen.
Nou, ga jij op een stuk van 10 bij 10 meter (?) maar een groepje mensen opzoeken die je niet dagelijks ziet. Ik heb er al moeite mee om m'n vrienden terug te vinden ergens onder een bepaalde box (Op Qlimax). Omdat je namelijk niet constant precies op die plek blijft staan... Daarom leek mij het hek ook beter...
Maargoed, ik zie het zaterdag allemaal wel, als ik niet in de buurt ben, jammer dan