Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom de main? Heb geen zin om rond te gaan dwalen en denk dat het daar moeilijker zoeken is dan vooraan bij de purple bij Deetox of ergens in de blue bij Alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
denk dat het daar moeilijker zoeken is dan...


MAGENTA doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Precies main vind je het nooooit
Ik vind alpha wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste zijn tijdens A2 naar Phrantic of Crypsis Live en Ophidian draait dan ook dus die liefhebbers hebben we dan ook niet :P
Kan je beter bij Deetox, Alphaverb of Zany doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb bedoelde ik dan ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom niet bij Alpha?

Omdatie in ruim 2 uur net zoveel plaatjes draaien als TNT in een uurtje.

Verb

En ik weet niet of je Technoboy wel eens een uurtje hebt horen draaien maar dat is ook echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Alphaverb bedoelde ik dan ook -.-


Oohw haha :P
Excuse moi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom niet bij Alpha?

Omdatie in ruim 2 uur net zoveel plaatjes draaien als TNT in een uurtje.

Verb

En ik weet niet of je Technoboy wel eens een uurtje hebt horen draaien maar dat is ook echt dramatisch.


Nope, ook geen interesse in. Kan me alleen een TMS show herinneren waarin A² het presteerden slechts 14 tracks in een uur te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik ook niet verder maar heb technoboy om 12 uur op Q-Base even bezig gehoord, dat was ongeveer van hetzelfde kaliber mixwerk als A² wat ook echt dramatisch is inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 08:16 
 

Mee eens, TNT is niet echt geweldig, maar daarom had ik di juist gekozen :P zon dood uurtje is dat :P

voorstel 2:
14:15 tijdens Digital Punk vs Waverider, UV
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mee eens, TNT is niet echt geweldig, maar daarom had ik di juist gekozen :P zon dood uurtje is dat :P

voorstel 2:
14:15 tijdens Digital Punk vs Waverider, UV

Dan ben ik dus echt bij Kwade Hond te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mij hoef je waarschijnlijk dan ook niet te zoeken.
Waarom niet in de blue als de meeste daar dan toch de gehele dag te vinden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of we meeten gewoon niet. Nog makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Of we meeten gewoon niet. Nog makkelijker.

Is goed. Zie maar hoe je bij mij thuis komt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:19 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
voorstel 2:
14:15 tijdens Digital Punk vs Waverider, UV


Ik vind dit eigenlijk wel een goede, waarschijnlijk hebben mijn vrienden toch geen zin om daar heen te gaan, en hoef ik ook niet alleen te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
voorstel 2:
14:15 tijdens Digital Punk vs Waverider, UV


Ik vind dit eigenlijk wel een goede, waarschijnlijk hebben mijn vrienden toch geen zin om daar heen te gaan, en hoef ik ook niet alleen te staan :P

Ja ik denk dat ik daar dan niet aanwezig ben, Deetox ben ik wel bij, verder misschien alphaverb nog. Maar UV gaat hem niet worden (Blue, Purple of Silver ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Of we meeten gewoon niet. Nog makkelijker.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mee eens, TNT is niet echt geweldig, maar daarom had ik di juist gekozen :P zon dood uurtje is dat :P

voorstel 2:
14:15 tijdens Digital Punk vs Waverider, UV

Ik zeg doen, hopen dat ze Death Sentence draaien en dat Waverider een headshot krijgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of we doen gewoon:
KSwoosh schreef:
voorstel 3:
12:15 tijdens Deetox, Purple

Of
KSwoosh schreef:
voorstel 4:
13:15 tijdens Zany, Blue

Of
KSwoosh schreef:
voorstel 5:
17:45 tijdens Alphaverb, Blue


Volgens mij gaan naar die 3 acts de meeste mensen, naar DP vs WR gaan zo te zien al een aantal niet..

Edit: Chukkels, omdat jij het topic bent gestart, kan je anders een poll toevoegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Of we meeten gewoon niet. Nog makkelijker.

Is goed. Zie maar hoe je bij mij thuis komt. -.-

Tsss jou wil ik toch wel meeten snoes.
Alleen de ekte ekte Hardtraxx Elite. Ga niet rollen met die n0obs jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zany of Alphaverb dan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut voorstellen zeg -.- Defqon en dan nog naar acts gaan die je 7 keer deze zomer zult zien xd afijn, gaat gerust uwen gang, van de genoemde namen zul je me alleen bij Deetox vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook alleen bij Deetox te vinden, en daar is het ook makkelijk meeten. In de blue is het toch weer een grote chaos, en heb geen zin om daar mijn tijd te verdoen door eindeloos te gaan zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
voorstel 4:
13:15 tijdens Zany, Blue

Lijkt mij prima, daar ben ik sowieso :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel als je naar Deetox gaat, vooraan. Ga je naar Zany, rechts vooraan of ook midden voor? :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten