Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.

Omdat Ophidian 10 keer vetter is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nando schreef:
Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.

Omdat Ophidian 10 keer vetter is :thumbup:


Phrantic kan je niet zovaak zien ophidian wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.

Dan maar gay, ik zie liever Wasted Penguinz :lol: :lol:
Nee grapje, ik sta dan of bij Alpha twins of bij Nosferatu (meest waarschijnlijk) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Steffnov schreef:
Nando schreef:
Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.

Omdat Ophidian 10 keer vetter is :thumbup:


Phrantic kan je niet zovaak zien ophidian wel ^^

Phrantic kan ik op Ground Zero nog zien, Ophidian nog een behoorlijk tijd op geen enkel feest waar ik ben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:25 
 

patrickjeb schreef:
Of we doen gewoon:
KSwoosh schreef:
voorstel 3:
12:15 tijdens Deetox, Purple

Of
KSwoosh schreef:
voorstel 4:
13:15 tijdens Zany, Blue

Of
KSwoosh schreef:
voorstel 5:
17:45 tijdens Alphaverb, Blue


Volgens mij gaan naar die 3 acts de meeste mensen, naar DP vs WR gaan zo te zien al een aantal niet..

Edit: Chukkels, omdat jij het topic bent gestart, kan je anders een poll toevoegen :P

alle 3 ben ik niet bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
alle 3 ben ik niet bij xd

Lekker dan weer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Waarom niet bij Phrantic? Je bent wel erg gay als je daar weg blijft. Niet dat ik naar de meeting kom btw.

Ik zie jou vast wel ergens voorbij stuiteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeting wordt blijkbaar toch niks doe ga waarschijnlijk ook niet de moeite doen xd
Meeste kom ik waarschijnlijk toch wel te zien die ik wil zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
alle 3 ben ik niet bij xd


Wij ook niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Update de beginpost maar, wellicht kom ik even koekeloeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben bij Deetox en Alphaverb erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik er op het moment zin in heb kom ik zeker wel even bij av meeting!

Deetox ben ik sws niet.. andere stage :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:20 
 

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
alle 3 ben ik niet bij xd

Lekker dan weer. :/

mss kom ik tijdens AV of Zany wel langswippen, maar ik weet et niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meetings schreef:
Mini Meetings:
17:45 Ophidian, Silver
20:15 Igneon System vs Ak-Industry, Silver
18:15 Phrantic, Purple


Gewone Meetings:
12:15 tijdens Deetox, Purple
13:15 tijdens Zany, Blue
17:45 tijdens Alphaverb, Blue


Nog meer verzoekjes voor mini meetings of Grote meetings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mss kom ik tijdens AV of Zany wel langswippen, maar ik weet et niet zeker

Hou je eraan! Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic @ Purple. Daar zal ik namelijk waarschijnlijk alleen staan aangezien mn vrienden ergens anders heen willen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor? Ben waarschijnlijk bij alle 3 de normale meetings! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig bij de meetings in de Silver en bij Deetox. Dat laatste dan als we op tijd op het terrein zijn uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben misschien aanwezig op een van de meetings. In ieder geval te herkennen aan een rood abercrombie shirt met witte letters en een kaal hoofd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:43 
 
Hardtraxxer

Kom denk ik wel ff langs als het lukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom wel even langs stuiteren bij de mini meetings @Silver, waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Focking gezellig tot nu toe lekkere meeting tijdens deetox, Zany was minder wel aantal mensen nog.
Nu lekker main rechter berg zo door naar weet ik wat wachten tot goeie set... Foto's morgen online
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meetings geslaagd min of meer, foto's coming up zie jullie morgen weer eerst deze bende uit komen ( zit vast op main) help mi!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:58 
 
Hardtraxxer

ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten