Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:44 
 

NaarDeQlote schreef:
Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens :)

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag :D


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:56 
 

ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt kutjebef dat Deetox en Geck-o te gelijk draaien. :/

Ik ben natuurlijk aanwezig op de meeting. Zie je twee meter met een Hardtraxx shirt dan weet je dat ik het ben. gelukkig kent de helft mij al. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Gelukkig kent de helft mij al. :P

Nietus :cry:
Ik denk dat ik bij Deetox sta :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, de meeste willen bij Deetox staan, dus doen we daar dan maar een meeting! :D Vooraan bij de booth natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting tijdens Coone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Meeting tijdens Coone?


Op de parkeerplaats dan maar xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of tijdens Alphaverb? Lekker midden op de dag en ik denk niet dat iemand naar PP/Code Black/HSB gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Ophidian doen mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook bij deetox aanwezig!
Plan juist al meerdere meetings daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag :D


Ik ga zoeken! Alleen niet tijdens Alex Kidd & Kutski. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Of tijdens Alphaverb? Lekker midden op de dag en ik denk niet dat iemand naar PP/Code Black/HSB gaat..

Alphaverb zal toch wel de meeste mensen trekken hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben zeker aanwezig bij alphaverb en daarna phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er nog een meeting? Zoja waar+hoelaat? :$

Edit: dit wordt mijn 50e hardstyle feestje zie ik net..! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Komt er nog een meeting? Zoja waar+hoelaat? :$

Edit: dit wordt mijn 50e hardstyle feestje zie ik net..! :yay:


We meeten bij The Hardstyle Boiz toch?

Nog niks van ze gehoord, maar hun naam spreekt me wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
pecola-tje schreef:
Komt er nog een meeting? Zoja waar+hoelaat? :$

Edit: dit wordt mijn 50e hardstyle feestje zie ik net..! :yay:


We meeten bij The Hardstyle Boiz toch?

Nog niks van ze gehoord, maar hun naam spreekt me wel aan :)


Bolle knapen die alleen maar de hitjes draaien, en beweren bij Fusion Records te gaan tekenen binnenkort.

Ik heb er mijn twijfels bij, maar het zijn hele vriendelijke gasten. Waren vorig jaar ook in Nederland voor Defqon.1.

Als je grote bolle Aussies ziet staan vooraan bij Nitrouz, Toneshifterz en/of Code Black dan zijn zij het. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:07 
 

Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is


Is dat RED? Ik ben daar alleen tijdens het vuurwerk dus ik skip de meeting dan. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is

Waarom niet bij Alpha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is

Waarom niet bij Alpha?

Omdatie in ruim 2 uur net zoveel plaatjes draaien als TNT in een uurtje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten