Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens 
wrote:Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens
wrote:Zal wel even proberen langs te hobbelen, zie ik kasper en chukkels ook weer eens
wrote:wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag

wrote:wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag

Nietuswrote:Gelukkig kent de helft mij al.
Op de parkeerplaats dan maarwrote:Meeting tijdens Coone?
Ik ga zoeken! Alleen niet tijdens Alex Kidd & Kutski.wrote:wie mij wil vinden moet gaan zoeken bij orange stage zaterdag
Alphaverb zal toch wel de meeste mensen trekken hier?wrote:Of tijdens Alphaverb? Lekker midden op de dag en ik denk niet dat iemand naar PP/Code Black/HSB gaat..
We meeten bij The Hardstyle Boiz toch?wrote:Komt er nog een meeting? Zoja waar+hoelaat?![]()
Edit: dit wordt mijn 50e hardstyle feestje zie ik net..!
Bolle knapen die alleen maar de hitjes draaien, en beweren bij Fusion Records te gaan tekenen binnenkort.wrote:We meeten bij The Hardstyle Boiz toch?wrote:Komt er nog een meeting? Zoja waar+hoelaat?![]()
Edit: dit wordt mijn 50e hardstyle feestje zie ik net..!
Nog niks van ze gehoord, maar hun naam spreekt me wel aan
Is dat RED? Ik ben daar alleen tijdens het vuurwerk dus ik skip de meeting dan.wrote:Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is
Waarom niet bij Alpha?wrote:Ik stel voor:
14:30 bij TNT
Ik mag hopen dat iedereen er tegen die tijd wel is