Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Waarom laat je mij achter in onzekerheid????¿¿¿¿¿??? :cry:


Omdat het een verassing is, en ik misschien daar ook wel een verassing voor je heb :$
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Waarom laat je mij achter in onzekerheid????¿¿¿¿¿??? :cry:


Omdat het een verassing is, en ik misschien daar ook wel een verassing voor je heb :$

Oeh.... Ben benieuwd! :drool:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:25 
 

Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?

:yes:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:12 
 
Hardtraxx Addict

Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk :)
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk :)

Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Ja ik weet hoe dat gaat met bellen op Defqon, vorig jaar niet kunnen bellen of niks, kreeg alles pas om 4 uur s'nachts aan :cry:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooraan bij Deetox, hoe moeilijk kan het zijn? :P
Verder zal het daar niet eens zo druk zijn gok ik!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ritsurt schreef:
Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk :)

Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.

Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?

Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heetten :P Totdat ik opeens het loudness shirtje zag van kswoosh.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk aanwezig, de zaterdag dan, met een compagnon :cool:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
mikeee schreef:
Ritsurt schreef:
Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk :)

Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.

Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?

Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heetten :P Totdat ik opeens het loudness shirtje zag van kswoosh.


Ja dat had ik op Loudness ook met die shirt. Ik was er vanuit gegaan dat iedereen die die shirt had van Kswoosh op HT zat, en toch kwam 2 mensen aangesproken die me aankeken van : wtf vraag jij me nou :D

Maar heb er zin in :D
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
mikeee schreef:
Ritsurt schreef:
Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk :)

Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.

Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?

Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heetten :P Totdat ik opeens het loudness shirtje zag van kswoosh.

Haha, ja en toen smste ik je net toen je het al even gevonden had, maar me nummer is nog het zelfde ja.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Op beide dagen niet aanwezig. Misschien dat ik her en der nog wel iemand tegenkom.


Dit.

EDIT:

Zo te zien ben ik wel aanwezig :D


KSwoosh schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?


Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshert :$
Was al zo verdrietig op HOH toen ik je niet kon vinden :cry:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien even een kijkje nemen, ligt natuurlijk aan de TT.

Kan ik tenminste weer wat gezichten bij de namen plaatsen :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Misschien even een kijkje nemen, ligt natuurlijk aan de TT.

Kan ik tenminste weer wat gezichten bij de namen plaatsen :P

Je zorgt maar dat je er bent, kan ik je ook ontmoeten :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
kan ik je ook ontmoeten :yay: :yay:

Is niet zoveel bijzonders aan om Toobs te ontmoeten hoor, je mist niks xd xd
Grapje teupie :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Toobs

:list:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:07 
 

Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?


Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshert :$
Was al zo verdrietig op HOH toen ik je niet kon vinden :cry:

hahaha
mooi! :thumbsup:
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzo -.- dat was wel jammer
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degenen die camping gaan, wij hebben zo'n tipi tent van easycamp ofzo :P.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Black Sunrise schreef:
Toobs

:list:

Mijn broertje heet ook zo, dus dan mag ik dat :list:

Ik denk dat ik de hele dag in de blue verblijf, met een enkel uitstapje naar de paars/uv/black ^^
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
sjobie schreef:
Black Sunrise schreef:
Toobs

:list:

Mijn broertje heet ook zo, dus dan mag ik dat :list:

Ik denk dat ik de hele dag in de blue verblijf, met een enkel uitstapje naar de paars/uv/black ^^

Ik hoop dat hij psychisch wat beter in order is dan je broertje xd

No offense
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
[
Ik hoop dat hij psychisch wat beter in order is dan je broertje xd

Hahaha hoezo?? Wat is er psychisch mis met mijn broertje?? Ok, het is een kutkind, maar voor de rest ligt die niet overhoop met zichzelf ofzo :x :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 03:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?


Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshert :$
Was al zo verdrietig op HOH toen ik je niet kon vinden :cry:

hahaha
mooi! :thumbsup:
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzo -.- dat was wel jammer


Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoor :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:30 
 

Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzo -.- dat was wel jammer


Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoor :D

ik snap het verband niet met mijn post, maar jazeker
heb er zin in man!
ik heb gehoord dat het wss niet gaat regenen, dus dat is mooi!
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzo -.- dat was wel jammer


Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoor :D

ik snap het verband niet met mijn post, maar jazeker
heb er zin in man!
ik heb gehoord dat het wss niet gaat regenen, dus dat is mooi!


Ja jij zegt meeten bij de bus, maar we gaan samen met de bus dus ik volg jou ook niet helemaal :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten