Omdat het een verassing is, en ik misschien daar ook wel een verassing voor je hebwrote:Waarom laat je mij achter in onzekerheid????¿¿¿¿¿???
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Oeh.... Ben benieuwd!wrote:Omdat het een verassing is, en ik misschien daar ook wel een verassing voor je hebwrote:Waarom laat je mij achter in onzekerheid????¿¿¿¿¿???
-
G
Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?
wrote:Ik ga proberen aanwezig te zijn!
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk 
Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.wrote:Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ja ik weet hoe dat gaat met bellen op Defqon, vorig jaar niet kunnen bellen of niks, kreeg alles pas om 4 uur s'nachts aan 
Vooraan bij Deetox, hoe moeilijk kan het zijn?
Verder zal het daar niet eens zo druk zijn gok ik!
Verder zal het daar niet eens zo druk zijn gok ik!
Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?wrote:Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.wrote:Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk
Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heetten
Natuurlijk aanwezig, de zaterdag dan, met een compagnon 
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ja dat had ik op Loudness ook met die shirt. Ik was er vanuit gegaan dat iedereen die die shirt had van Kswoosh op HT zat, en toch kwam 2 mensen aangesproken die me aankeken van : wtf vraag jij me nouwrote:Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?wrote:Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.wrote:Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk
Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heettenTotdat ik opeens het loudness shirtje zag van kswoosh.
Maar heb er zin in
Haha, ja en toen smste ik je net toen je het al even gevonden had, maar me nummer is nog het zelfde ja.wrote:Die van jou is nog altijd hetzelfde als op Hard Bass?wrote:Moet je even nummers uitwisselen bvb met paar en anders als we voor staan bij Deetox en dan ook echt voor moet het wel te vinden zijn.wrote:Ga ook proberen om aanwezig te zijn, tijdens Loudness was het echt super leuk
Ik hoop dat de meeting wat beter te vinden is als toen op hard bass. Ik heb daar toen nog aan 2 andere gasten met een rood t-shirt gevraagd of ze toevallig ook mike heettenTotdat ik opeens het loudness shirtje zag van kswoosh.
Dit.wrote:Op beide dagen niet aanwezig. Misschien dat ik her en der nog wel iemand tegenkom.
EDIT:
Zo te zien ben ik wel aanwezig
Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshertwrote:Ik ga proberen aanwezig te zijn!
Was al zo verdrietig op HOH toen ik je niet kon vinden
Misschien even een kijkje nemen, ligt natuurlijk aan de TT.
Kan ik tenminste weer wat gezichten bij de namen plaatsen
Je zorgt maar dat je er bent, kan ik je ook ontmoetenwrote:Misschien even een kijkje nemen, ligt natuurlijk aan de TT.
Is niet zoveel bijzonders aan om Toobs te ontmoeten hoor, je mist nikswrote:kan ik je ook ontmoeten![]()
Grapje teupie
-
G
hahahawrote:Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshertwrote:Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?![]()
mooi!
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzo
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Voor degenen die camping gaan, wij hebben zo'n tipi tent van easycamp ofzo
.
Mijn broertje heet ook zo, dus dan mag ik datwrote:wrote:Toobs
Ik denk dat ik de hele dag in de blue verblijf, met een enkel uitstapje naar de paars/uv/black
Ik hoop dat hij psychisch wat beter in order is dan je broertjewrote:Mijn broertje heet ook zo, dus dan mag ik datwrote:wrote:Toobs![]()
Ik denk dat ik de hele dag in de blue verblijf, met een enkel uitstapje naar de paars/uv/black
No offense
Hahaha hoezo?? Wat is er psychisch mis met mijn broertje?? Ok, het is een kutkind, maar voor de rest ligt die niet overhoop met zichzelf ofzowrote:[
Ik hoop dat hij psychisch wat beter in order is dan je broertje
Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoorwrote:hahahawrote:Ga je geen seconde alleen laten hoor Swooshertwrote:Ik ga proberen aanwezig te zijn!
maar nog maar even op de TT wachten?![]()
mooi!![]()
desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzodat was wel jammer
-
G
ik snap het verband niet met mijn post, maar jazekerwrote:Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoorwrote:desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
want op HOH was me telefoon dus leeg een uur voor het einde fzodat was wel jammer
heb er zin in man!
ik heb gehoord dat het wss niet gaat regenen, dus dat is mooi!
Ja jij zegt meeten bij de bus, maar we gaan samen met de bus dus ik volg jou ook niet helemaalwrote:ik snap het verband niet met mijn post, maar jazekerwrote:Je zit gewoon bij mij in de bus toch? Als begeleider zal ik je zakken niet fouilleren hoorwrote:desnoods meeten we elkaar weer bij de bus!
heb er zin in man!
ik heb gehoord dat het wss niet gaat regenen, dus dat is mooi!