Heb nog die foto tijdens Solutio & The I'swrote:Ben echt 6/7 keer herkent door mensen, verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.
Blikken bier smaakten trouwens heerlijk zo in de morgen
Heb nog die foto tijdens Solutio & The I'swrote:Ben echt 6/7 keer herkent door mensen, verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.
Gooi online zou ik zeggenwrote:Heb nog die foto tijdens Solutio & The I'swrote:Ben echt 6/7 keer herkent door mensen, verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.
Blikken bier smaakten trouwens heerlijk zo in de morgen
wrote:Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie
Ja jou en ruben weet ik nog maar verder geen ideewrote:wrote:Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie
Mij ook nogwrote:Ja jou en ruben weet ik nog maar verder geen ideewrote:wrote:Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie
lol was die er ook?wrote:Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.
Oei, dit is niet mijn beste fotowrote:
Haha je bent niet de enigewrote:lol was die er ook?wrote:Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.ik heb echt wat gemist
Y U vergeet mijwrote:Meetings heb ik niks meer van mee gekregenToch nog een aantal mensen gezien:
- Steffnov
- Banaanslak
- Rickie
- Mike
- Black Sunrise (die mij in eerste instantie niet eens herkende)
- Ruubbiiee
en misschien nog wat vergeten mensen

Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feestenwrote:Haha je bent niet de enigewrote:lol was die er ook?wrote:Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.ik heb echt wat gemist
Veel niet gezien helaas
![]()
Die ik gezien heb:
KSwoosh![]()
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol
Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqonwrote:Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feestenwrote:
Haha je bent niet de enigeVeel niet gezien helaas
![]()
Die ik gezien heb:
KSwoosh![]()
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol
Haha, staat me even niet meer bij moet weer even foto voor me zien vorig jaar weet ik nog was met B-front op red toen hadden we toen ook al gesprek overwrote:Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqonwrote:Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feestenwrote:
Haha je bent niet de enigeVeel niet gezien helaas
![]()
Die ik gezien heb:
KSwoosh![]()
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol
Was vlakbij de blue volgensmij
Duidelijk een trollwrote:Waarom filmen mensen bij de eindshow? Wordt sowieso gefilmd door Q-Dance in moeilijk hoge kwaliteit én duizenden anderen filmen het ook.
Ik bedenk me nu dat ik nog Kasper tegen was gekomen dicht bij de blue vlak na G4H, dat was jij zeker die er ook bij liep en me aansprak. Kon je van gezicht wel maar geen naam bij plaatsenwrote:Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqonwrote: Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten
Ja klopt, liep met Kasper!wrote:Ik bedenk me nu dat ik nog Kasper tegen was gekomen dicht bij de blue vlak na G4H, dat was jij zeker die er ook bij liep en me aansprak. Kon je van gezicht wel maar geen naam bij plaatsenwrote:Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqonwrote: Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten
wrote:Wie vroeg mij dan in de Blue of ik de vriend van Anne-floor was? Echt het grootste WTF moment van de dag!!
Sorrywrote: - Black Sunrise (die mij in eerste instantie niet eens herkende)