Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ben echt 6/7 keer herkent door mensen xd , verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.

Heb nog die foto tijdens Solutio & The I's :D
Blikken bier smaakten trouwens heerlijk zo in de morgen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Jurheinen schreef:
Ben echt 6/7 keer herkent door mensen xd , verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.

Heb nog die foto tijdens Solutio & The I's :D
Blikken bier smaakten trouwens heerlijk zo in de morgen :whistle:


Gooi online zou ik zeggen :D , of staat er iemand beroerd op?
Haha, sowieso held dat je lauwe pils drinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik hem geloof ik veel hardtraxxers gezien maar ken ze nooit bij naam alleen de bekenden die ik vaker tegen kom haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:54 
 
Hardtraxxer

Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:58 
 

Jorgvv schreef:
Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie xd

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
Jorgvv schreef:
Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie xd

:list:


Ja jou en ruben weet ik nog maar verder geen idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Jorgvv schreef:
Banaanslak schreef:
Jorgvv schreef:
Wel een aantal mensen gesproken van hardtraxx die ik nog niet kende maar heb zo eigenlijk geen idee wie xd

:list:


Ja jou en ruben weet ik nog maar verder geen idee :P


Mij ook nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:23 
 

jRn schreef:
Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.

lol was die er ook? xd ik heb echt wat gemist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meetings heb ik niks meer van mee gekregen :P Toch nog een aantal mensen gezien:
- Steffnov
- Banaanslak
- Rickie
- Mike
- Black Sunrise (die mij in eerste instantie niet eens herkende :cry: )
- Ruubbiiee
en misschien nog wat vergeten mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Afbeelding

Oei, dit is niet mijn beste foto :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.

lol was die er ook? xd ik heb echt wat gemist xd


Haha je bent niet de enige xd Veel niet gezien helaas :(

Die ik gezien heb:
KSwoosh :worship:
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Meetings heb ik niks meer van mee gekregen :P Toch nog een aantal mensen gezien:
- Steffnov
- Banaanslak
- Rickie
- Mike
- Black Sunrise (die mij in eerste instantie niet eens herkende :cry: )
- Ruubbiiee
en misschien nog wat vergeten mensen :P


Y U vergeet mij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende foto´s:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor verwijder de foto vragen PM graag!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Oh ja, banaanslakkie ook nog eventjes gezien.

lol was die er ook? xd ik heb echt wat gemist xd


Haha je bent niet de enige xd Veel niet gezien helaas :(

Die ik gezien heb:
KSwoosh :worship:
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol

Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Hoofdcoach schreef:

Haha je bent niet de enige xd Veel niet gezien helaas :(

Die ik gezien heb:
KSwoosh :worship:
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol

Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten :$


Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqon
Was vlakbij de blue volgensmij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
mikeee schreef:
Hoofdcoach schreef:

Haha je bent niet de enige xd Veel niet gezien helaas :(

Die ik gezien heb:
KSwoosh :worship:
93wesley93
Ruubie
Mikeee
Jrn
Teknizion
Mol

Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten :$


Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqon
Was vlakbij de blue volgensmij :D

Haha, staat me even niet meer bij moet weer even foto voor me zien vorig jaar weet ik nog was met B-front op red toen hadden we toen ook al gesprek over ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom filmen mensen bij de eindshow? Wordt sowieso gefilmd door Q-Dance in moeilijk hoge kwaliteit én duizenden anderen filmen het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom filmen mensen bij de eindshow? Wordt sowieso gefilmd door Q-Dance in moeilijk hoge kwaliteit én duizenden anderen filmen het ook.

Duidelijk een troll :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
mikeee schreef:
Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten :$


Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqon
Was vlakbij de blue volgensmij :D

Ik bedenk me nu dat ik nog Kasper tegen was gekomen dicht bij de blue vlak na G4H, dat was jij zeker die er ook bij liep en me aansprak. Kon je van gezicht wel maar geen naam bij plaatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik met TiMOTHYb gesproken?

Beetje vreemde gast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Hoofdcoach schreef:
mikeee schreef:
Ik heb jou zeker niet lang gesproken kan me elke keer niet voor me halen wie jij ook alweer bent terwijl ik je al vaker heb gezien op feesten :$


Haha het was idd erg kort! Ik ben lang en had een fusion shirt aan, ik herkende je nog van vorig jaar defqon
Was vlakbij de blue volgensmij :D

Ik bedenk me nu dat ik nog Kasper tegen was gekomen dicht bij de blue vlak na G4H, dat was jij zeker die er ook bij liep en me aansprak. Kon je van gezicht wel maar geen naam bij plaatsen :P


Ja klopt, liep met Kasper! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

Wie vroeg mij dan in de Blue of ik de vriend van Anne-floor was? Echt het grootste WTF moment van de dag!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Wie vroeg mij dan in de Blue of ik de vriend van Anne-floor was? Echt het grootste WTF moment van de dag!! xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
- Black Sunrise (die mij in eerste instantie niet eens herkende :cry: )

Sorry :$ :$
Was op dat moment echt met 50 dingen tegelijk bezig, dus ik herkende je niet meteen xd
En was ik nou van de kaart dan had ik het zelf nog gesnapt, maar dat was ik dus niet hahaha...
Volgende x krijg je wel een dikke knuffel :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten