Je hebt mij uiteindelijk gezien in de UV als het goed is?!wrote:ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nou weet neit bij welke meeting jij waswrote:Meetings geslaagd min of meer, foto's coming up zie jullie morgen weer eerst deze bende uit komen ( zit vast op main) help mi!!
Nee leuk je ff gezien te hebben
WAAR DA FOQ waas iedereen tijdens averb
-
G
ik stond rechtsvoorwrote:Nou weet neit bij welke meeting jij waswrote:Meetings geslaagd min of meer, foto's coming up zie jullie morgen weer eerst deze bende uit komen ( zit vast op main) help mi!!![]()
Nee leuk je ff gezien te hebben![]()
WAAR DA FOQ waas iedereen tijdens averb?
euhw, ja liep naar linksvoor, maar daar was het zeg maar gewoon leeg 
-
G
ik stond niet jullie tijdens alphaverb? met met hoofdcoach en zn crewwrote:Stonden wij rechtsvoor ja?Ik dacht meer in het midden?
Ik heb ook wel vrij veel Hardtraxxers gezien gisteren. Paar 'nieuwe' ook 
Ben bij de meetings niet aanwezig geweest. Niet echt tijd voor gehad en is me een beetje ontgaan. 
wrote: Ik heb jou ook nog nooit gezien Blackie..Wanneer doen wij eens meeten?
Qountdown heb ik jou zeker gezien. Daarbij zie ik jou regelmatig op een feest lopen, maar jij kent mij niet
en dat hou ik lekker zo, kan ik je stiekem begluren haha
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Aantal mensen gezien
verder geen tijdsbesef gehad dus ook geen meeting 
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
heb ik jouw gezien??wrote:Je hebt mij uiteindelijk gezien in de UV als het goed is?!wrote:ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Weet iemand waarom massaal iedereen weg ging toen Titan begon? (in de blue geloof ik)
Vond het namelijk wel raar
Omdat t snikheet was in de tent en iedereen wilde afkoelen 
Ik ben toen wel binnen gebleven en geen moment spijt van gehad!
Was weer gezellig met de hardtraxxers!
Omdat Gunz 4 Hire mega populair is en Titan minder. Wel heerlijk dat de halve tent aftaaide, lekker de ruimte gehad om een paar danspasjes te doenwrote:Weet iemand waarom massaal iedereen weg ging toen Titan begon? (in de blue geloof ik)
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ah okwrote:Omdat t snikheet was in de tent en iedereen wilde afkoelen
Was idd heet daar.
Dan zal ik ook op de uitkijk staan, dan hebben we elkaar zo gevondenwrote: Ik zal binnenkort wel eens mee in de gaten houden of ik je zie. Desnoods vraag ik aan iemand van hier of je in de buurt bent.
Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg
.
Deze hele dag gaat voor mij de boeken in als een wereld dag!
True!wrote:Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg.
Ik, Nemesyz en een maat van me hebben 10 meter van de stage voor het midden gestaan, de meeste waren naar Phranticwrote:ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?
Weer een paar 'nieuwe' HT'ers ontmoet en weer veel bekende, het was weer zwaar gezellig
Jou en mikee met z'n 3310wrote:True!wrote:Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg.
Deze hele dag gaat voor mij de boeken in als een wereld dag!![]()
Ik, Nemesyz en een maat van me hebben 10 meter van de stage voor het midden gestaan, de meeste waren naar Phranticwrote:ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?
Weer een paar 'nieuwe' HT'ers ontmoet en weer veel bekende, het was weer zwaar gezellig
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Veel mensen gezien, sommige namen alleen weer vergeten 
-
G
beide langsgeweestwrote:Hou je eraan! Tot dan!wrote: mss kom ik tijdens AV of Zany wel langswippen, maar ik weet et niet zeker
Ondanks dat ik niet alle HT'ers heb gezien, die ik wel graag wilde ontmoeten, toch goed naar m'n zin gehad

Van de meetings zelf wist ik niets, wel wat Ht'ers tegengekomen.
Er was trouwens toch nog een foto bij de Purple gemaakt ?
Er was trouwens toch nog een foto bij de Purple gemaakt ?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ben echt 6/7 keer herkent door mensen
, verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.