Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?

Je hebt mij uiteindelijk gezien in de UV als het goed is?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Meetings geslaagd min of meer, foto's coming up zie jullie morgen weer eerst deze bende uit komen ( zit vast op main) help mi!!


Nou weet neit bij welke meeting jij was :lol:

Nee leuk je ff gezien te hebben ;)

WAAR DA FOQ waas iedereen tijdens averb :( ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:50 
 

teupie schreef:
mikeee schreef:
Meetings geslaagd min of meer, foto's coming up zie jullie morgen weer eerst deze bende uit komen ( zit vast op main) help mi!!


Nou weet neit bij welke meeting jij was :lol:

Nee leuk je ff gezien te hebben ;)

WAAR DA FOQ waas iedereen tijdens averb :( ?

ik stond rechtsvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

euhw, ja liep naar linksvoor, maar daar was het zeg maar gewoon leeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:14 
 

Vik schreef:
Stonden wij rechtsvoor ja? :P Ik dacht meer in het midden?

ik stond niet jullie tijdens alphaverb? met met hoofdcoach en zn crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook wel vrij veel Hardtraxxers gezien gisteren. Paar 'nieuwe' ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben bij de meetings niet aanwezig geweest. Niet echt tijd voor gehad en is me een beetje ontgaan. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik heb jou ook nog nooit gezien Blackie.. :cry: Wanneer doen wij eens meeten? :$

:nono: :nono: :nono:
Qountdown heb ik jou zeker gezien. Daarbij zie ik jou regelmatig op een feest lopen, maar jij kent mij niet :D :lol:
en dat hou ik lekker zo, kan ik je stiekem begluren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Aantal mensen gezien :thumbsup: verder geen tijdsbesef gehad dus ook geen meeting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:28 
 
Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Ilmar schreef:
ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?

Je hebt mij uiteindelijk gezien in de UV als het goed is?! :D


heb ik jouw gezien??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand waarom massaal iedereen weg ging toen Titan begon? (in de blue geloof ik)

Vond het namelijk wel raar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat t snikheet was in de tent en iedereen wilde afkoelen ;)
Ik ben toen wel binnen gebleven en geen moment spijt van gehad! :thumbup:
Was weer gezellig met de hardtraxxers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Weet iemand waarom massaal iedereen weg ging toen Titan begon? (in de blue geloof ik)

Vond het namelijk wel raar :P

Omdat Gunz 4 Hire mega populair is en Titan minder. Wel heerlijk dat de halve tent aftaaide, lekker de ruimte gehad om een paar danspasjes te doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Omdat t snikheet was in de tent en iedereen wilde afkoelen ;)
Ik ben toen wel binnen gebleven en geen moment spijt van gehad! :thumbup:
Was weer gezellig met de hardtraxxers!


Ah ok :P

Was idd heet daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik zal binnenkort wel eens mee in de gaten houden of ik je zie. Desnoods vraag ik aan iemand van hier of je in de buurt bent. :cool:

Dan zal ik ook op de uitkijk staan, dan hebben we elkaar zo gevonden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg :worship: .
Deze hele dag gaat voor mij de boeken in als een wereld dag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg :worship: .
Deze hele dag gaat voor mij de boeken in als een wereld dag! :worship:


True! :worship:

Ilmar schreef:
ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?


Ik, Nemesyz en een maat van me hebben 10 meter van de stage voor het midden gestaan, de meeste waren naar Phrantic :P

Weer een paar 'nieuwe' HT'ers ontmoet en weer veel bekende, het was weer zwaar gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ruubiie schreef:
Titan draaide trouwens wel een wereldset zeg :worship: .
Deze hele dag gaat voor mij de boeken in als een wereld dag! :worship:


True! :worship:

Ilmar schreef:
ik stond bij alphaverb op de goede plek met teupie, maar niemand gezien?


Ik, Nemesyz en een maat van me hebben 10 meter van de stage voor het midden gestaan, de meeste waren naar Phrantic :P

Weer een paar 'nieuwe' HT'ers ontmoet en weer veel bekende, het was weer zwaar gezellig :D


Jou en mikee met z'n 3310 :clap: had ik daarvoor al even gezien, maar bij alphaverb niet gespot !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij geen enkele Hardtraxxer gezien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:47 
 
Hardtraxxer

Veel mensen gezien, sommige namen alleen weer vergeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:02 
 

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
mss kom ik tijdens AV of Zany wel langswippen, maar ik weet et niet zeker

Hou je eraan! Tot dan!

beide langsgeweest :cool: alleen kwam ik je alleen op de main tegen hahaha Oh en tijdens Da Tweekaz :D schande eigenlijk dat die zo vroeg draaide, maar het stond iig wel goed vol daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik niet alle HT'ers heb gezien, die ik wel graag wilde ontmoeten, toch goed naar m'n zin gehad ^^ :D
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de meetings zelf wist ik niets, wel wat Ht'ers tegengekomen.

Er was trouwens toch nog een foto bij de Purple gemaakt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ben echt 6/7 keer herkent door mensen xd , verder weer genoeg mensen gezien en gesproken.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten