Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende

Voorkeur tijd van meeting?
Poll eindigt op 26 jun 2011 01:20
15.30 @ Deepack (BLUE) 23%  23%  [ 12 ]
15.30 @ Kodex (PURLPE) 19%  19%  [ 10 ]
16.45 @ E-Force (PURPLE) 17%  17%  [ 9 ]
16.45 @ Alphaverb (BLUE) 42%  42%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 53
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Nou een keer wat anders :p variatie is altijd leuk ^^ silver mag ook..
Maar het zou toepasselijker zijn als we in violet meeten

In Magneta :love:

Ik dacht gewoon de main? :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is niet haalbaar jo :p
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk was de meeting al @ my crib, maar sommige mensen... :whistle:

Dus laten we gewoon de Blauw aanhouden, dat is denk ik het beste ^^

Ik zie immers waarschijnlijk al genoeg kleurtjes die dag en de Blue weet ik wel te vinden :yes:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sommige mensen regelen gewoon vrij en meeten bij chukkels én op Defqon. :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Sommige mensen regelen gewoon vrij en meeten bij chukkels én op Defqon. :whistle:

Kijk, dat zijn de ekte ekte! :cool:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

gewoon Blue doen, dat lijkt me wel het makkelijkst en de meesten zijn toch wel redelijk vaak bij blue te vinden denk ik, of ze vinden het iig niet erg om er ff heen te gaan
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Sommige mensen regelen gewoon vrij en meeten bij chukkels én op Defqon. :whistle:

ben jij er ook :love:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Iris93 schreef:
Sommige mensen regelen gewoon vrij en meeten bij chukkels én op Defqon. :whistle:

ben jij er ook :love:

natuurlijk, ik ben overal :beer:
Maar ehm, blue is wat mij part ook prima ^^
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue lijkt me ook wel het meest logisch. Nu nog even de TT afwachten :)
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:50 
 

Hoofdcoach schreef:
Ben toch met Banaanslak Nando enz. dus ik zal het niet vergeten xd

Hm, net zoals op KO zeker? :P
Bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik d'r bij ben :) Ligt idd aan de TT, maar ik ben waarschijnlijk bijna de hele dag wel in de Blue te vinden dus moet wel goed komen!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Blue wordt mijn thuisbasis, naar de Red voor Beuk-Front en naar de Purple voor The Machine en E-Force en misschien nog voor Chris 1 en Kodex.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat stemmen wel wat handiger is als er een time table is. :P Maar ik heb gestemd op 17.00-18.00.

Dan is iedereen sowieso wel binnen, en zou het zelf chill vinden dat ik de eerste uurtjes eerst beetje bij me eigen groep kan blijven, beetje inkomen en dan na een paar uurtjes ff tuissenuit me groep ga om lekker naar de meeting te gaan als het me uitkomt op dat moment iig. ^^
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:38 
 
Hardtraxxer

Aanwazig
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:41 
 
Hardtraxxer

Ook mij lijkt me het, het handigst om op de TT te wachten.. Kom maar op met die TT dan :P !!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie lijkt me dus duidelijk, vrijwel iedereen zegt Blue. Alleen idd even de TT afwachten. Rond uur of 2/3 lijkt me wel het beste?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ben toch met Banaanslak Nando enz. dus ik zal het niet vergeten xd

Hm, net zoals op KO zeker? :P

:huh:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ben toch met Banaanslak Nando enz. dus ik zal het niet vergeten xd

Hm, net zoals op KO zeker? :P

:huh:

Dat weet ik nog wel.
Dat zag er niet goed uit heren.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou de qountdown meeting dan :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dat weet ik nog wel.
Dat zag er niet goed uit heren.

:innocent:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:32 
 

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Hm, net zoals op KO zeker? :P

:huh:

Dat weet ik nog wel.
Dat zag er niet goed uit heren.

Op KO waren wij de ekte ekte 'meeting' om 1 uur achterin vergeten :P.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou de qountdown meeting dan :lol:

Wat was daar mee dan?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:
Nou de qountdown meeting dan :lol:

Wat was daar mee dan?

Ik wist daar het verschil tussen links en rechts niet meer :')
Enn weet er ook geen poep meer van
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:26 
 

Ik weet nog heel goed dat dawasiknie de hele avond bezig was om een foto te maken waar het leek alsof ie het Q logo in ze hand had :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ik ga naar een feest en mijn doel is : een foto met de grote q in de hand

9 uren de tijd voor en nog falen :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten