maar het was wel gezelligwrote:Ik wist daar het verschil tussen links en rechts niet meer :')wrote:Wat was daar mee dan?wrote:Nou de qountdown meeting dan
Enn weet er ook geen poep meer van
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Jij was bij de QD meeting nog nuchter omdat je niet meer wou snoepen in 2010wrote:Ik wist daar het verschil tussen links en rechts niet meer :')wrote:Wat was daar mee dan?wrote:Nou de qountdown meeting dan
Enn weet er ook geen poep meer van
Hey ik heb niet gefaald, die foto was gewoon gelukt hoorwrote:Haha ik ga naar een feest en mijn doel is : een foto met de grote q in de hand
9 uren de tijd voor en nog falen
Was verders wel een dolle meeting
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha jij was priceless op KOwrote:wrote:Dat weet ik nog wel.
Dat zag er niet goed uit heren.
Maar we dwalen af
QD was me eerste meetingwrote:Hey ik heb niet gefaald, die foto was gewoon gelukt hoorwrote:Haha ik ga naar een feest en mijn doel is : een foto met de grote q in de hand
9 uren de tijd voor en nog falenHad er wel 5 keer voor nodig maar ik was dan ook niet de fotograaf.
Was verders wel een dolle meeting
Welke meeting?wrote: Op KO waren wij de ekte ekte 'meeting' om 1 uur achterin vergeten.
Ik stond gewoon heel de avond achterin en had het er dik naar mijn zin.
Alleen ik zag er ook niet echt triomfantelijk uit met als gevolg deze foto;
Last edited by Olijfboompje on , edited 1 time in total.
Denk dat de meeste HT'ers wel in de blue zijn te vinden? Op een uitstapje naar B-front na misschien.
Ik stond vorig jaar voor 80% bij black en silver.
Maar sinds de Black line up een beetje tegenvalt dit jaar ben ik meer in blue, silver en purple denk ik. Alleen negative a misschien in de black
Maar sinds de Black line up een beetje tegenvalt dit jaar ben ik meer in blue, silver en purple denk ik. Alleen negative a misschien in de black
Jep dit, of uitstapje aan et begin naar Blackwrote:Denk dat de meeste HT'ers wel in de blue zijn te vinden? Op een uitstapje naar B-front na misschien.
Wie gaat er nog meer even naar de silver
Ik ga sowieso overal even buurten denk ik
op brown en green na dan
Ikwrote:Wie gaat er nog meer even naar de silver
ik ga overal kijken nemen altijd gezellig 
Ik ga sowieso even kijken bij Magenta, Brown, Silver. Verder is het afwachten wie ik allemaal mee krijg naar de andere area's 
wrote:Ikwrote:Wie gaat er nog meer even naar de silverSowieso voor D-Passion vs. Ophidian denk.
-
G
dat had ik nou niet van je verwachtwrote:wrote:Ikwrote:Wie gaat er nog meer even naar de ultra violetSowieso voor Brennan Heart denk.
Ik vind dat ultraviolet wel een goede uitvinding eigenlijk. Haalt meeste van het dagjes volk weg bij de main en de blue.
-
G
wel raar dat HHZ daar voor een 2e keer op de avond draaitwrote:Ik vind dat ultraviolet wel een goede uitvinding eigenlijk. Haalt meeste van het dagjes volk weg bij de main en de blue.
Ik moet maar even kijken of ik bij de meeting langs kom. Ben tot op heden nooit bij een HT meeting geweest
.
Ik wil ook zoiezo bij Silver buurten, voor zowel Synapse vs Seizure als Ophidian vs D-Passion 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kan Chukkels niet even de startpost editten met de aanwezigen? 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik ben er misschien. Niet echt behoefte om mensen die ik niet ken te zien
op een paar na dan. En sowieso kijken of ik zin en tijd heb.
Waarschijnlijk ben ik er dus toch :')
Wil jou wel ff meeten, kan ik tenminste wat over je zeggen in het grote, vette, dikke, stoere Hardtraxx-members-die-te-herkennen-zijn-aan-topicwrote:Ik ben er misschien. Niet echt behoefte om mensen die ik niet ken te zienop een paar na dan. En sowieso kijken of ik zin en tijd heb.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hehe ok, ik ben te herkennen aan dat ik bij The Machine vooraan sta, Fusion shirt (waarschijnlijk) en zachte G al kun je dat niet zien