Ik ben altijd geil, dat weet jewrote:Haha ik dacht dat jij dat waswrote: Iris die gaat bloedgeil lopen doen daar, duh
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Oewrote:Ik ben altijd geil, dat weet jewrote:Haha ik dacht dat jij dat waswrote: Iris die gaat bloedgeil lopen doen daar, duh![]()
jongens en meisjes wel on topic blijven he !
:')
Nou ja... Iris brengt wel leven in de brouwerij!wrote:jongens en meisjes wel on topic blijven he !
Daar beneden wel jawrote:Nou ja... Iris brengt wel leven in de brouwerij!wrote:jongens en meisjes wel on topic blijven he !
Is dat jouw openingszin?wrote:Daar beneden wel jawrote:Nou ja... Iris brengt wel leven in de brouwerij!wrote:jongens en meisjes wel on topic blijven he !
"Jij brengt wel leven in de brouwerij zeg! Vooral daar beneden."
Ja, straight to business jwt.wrote: Is dat jouw openingszin?
"Jij brengt wel leven in de brouwerij zeg! Vooral daar beneden."
Ik draai er geen touwtjes om heen.
Oke oke, wat doe jij aan naar de meeting?wrote:oke genoeg... nou on-topic IK MEEN HET !
Die hebben helemaal geen pakjes.wrote:nudisten pakje
doe me korte broek aan met de Friese vlag en me space shirt 
Waarom gaat het bij jou nou altijd over Friesland of over space?wrote:doe me korte broek aan met de Friese vlag en me space shirt
hallo jij vraagt wat ik aan doe ..wrote:Waarom gaat het bij jou nou altijd over Friesland of over space?wrote:doe me korte broek aan met de Friese vlag en me space shirt
Niet weer wat over Friesland of space.wrote:hallo jij vraagt wat ik aan doe ..wrote:Waarom gaat het bij jou nou altijd over Friesland of over space?wrote:doe me korte broek aan met de Friese vlag en me space shirt
ach laat ook maar..
met jou valt niet te praten
Uh... Robert is niet diegene waarbij 2/3e van z'n post uit drugsonderwerpen bestaatwrote:Waarom gaat het bij jou nou altijd over Friesland of over space?wrote:doe me korte broek aan met de Friese vlag en me space shirt
Ja, dat zeg je nu!wrote:ach laat ook maar..met jou valt niet te praten
Deze negeren we maar even.wrote: Uh... Robert is niet diegene waarbij 2/3e van z'n post uit drugsonderwerpen bestaat
Ontopic mensen. Degene die offtopic blijft gaan krijgt een waarschuwing. Bij 3 zwaaien we je uit.
Ontopic.
Ontopic.
Toch ga je er op inwrote:Deze negeren we maar even.wrote: Uh... Robert is niet diegene waarbij 2/3e van z'n post uit drugsonderwerpen bestaat
Maar we kunnen wel meeten in de black area
Waarom in de Black area?wrote:Toch ga je er op inwrote:Deze negeren we maar even.wrote: Uh... Robert is niet diegene waarbij 2/3e van z'n post uit drugsonderwerpen bestaat![]()
Maar we kunnen wel meeten in de black area
Nou een keer wat anders :p variatie is altijd leuk
silver mag ook..
Maar het zou toepasselijker zijn als we in violet meeten
Maar het zou toepasselijker zijn als we in violet meeten