Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:17 
 

HAGHORST - Het geluid dat Haghorst op carnavalsmaandag voortbracht is volgens de politie vergelijkbaar met het geluid van een startende straaljager.

Tijdens een evenement met platte karren dat maandagavond in het dorp werd gehouden, waren een aantal geluidsinstallaties aan elkaar gekoppeld. Dat bracht zoveel carnavalsherrie voort, dat de politie veel klagers aan de telefoon kreeg. Die telefoontjes kwamen niet alleen uit Haghorst zelf, maar ook uit omliggende dorpen als Moergestel.

Metingen
Uit metingen van agenten bleek dat de muziek inderdaad veel te hard stond. Er werd tussen de 99 en 114 decibel gemeten en dat kan volgens de politie blijvende gehoorschade veroorzaken. Daarom moest de organisatie het geluid terugbrengen naar een maximum van 90 decibel, zoals ook in de vergunning van het feest was vastgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:17 
 

HAGHORST - Het geluid dat Haghorst op carnavalsmaandag voortbracht is volgens de politie vergelijkbaar met het geluid van een startende straaljager.

Tijdens een evenement met platte karren dat maandagavond in het dorp werd gehouden, waren een aantal geluidsinstallaties aan elkaar gekoppeld. Dat bracht zoveel carnavalsherrie voort, dat de politie veel klagers aan de telefoon kreeg. Die telefoontjes kwamen niet alleen uit Haghorst zelf, maar ook uit omliggende dorpen als Moergestel.

Metingen
Uit metingen van agenten bleek dat de muziek inderdaad veel te hard stond. Er werd tussen de 99 en 114 decibel gemeten en dat kan volgens de politie blijvende gehoorschade veroorzaken. Daarom moest de organisatie het geluid terugbrengen naar een maximum van 90 decibel, zoals ook in de vergunning van het feest was vastgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeiksnorren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:11 
 

He wat zeg je? Was gister in Haghorst, leuk feestje maar versta je slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Kevin-Raw was vorig jaar trouwens op Dollen Dinsdag helemaal vanuit Delft. Ook echt een baas :worship:


:$

Hahaha!! jaa was echt een topdag! Dit jaar helaas niet kunnen komen ivm met school :/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
He wat zeg je? Was gister in Haghorst, leuk feestje maar versta je slecht..

haha :P ik had m'n doppen in op het moment dat t echt hard ging dus no problem ;)


Kevin-Raw schreef:
Vik schreef:
Kevin-Raw was vorig jaar trouwens op Dollen Dinsdag helemaal vanuit Delft. Ook echt een baas :worship:


:$

Hahaha!! jaa was echt een topdag! Dit jaar helaas niet kunnen komen ivm met school :/ :x

jammer man! ;) moet wel zeggen dat ik haghorst dit jaar vetter vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Henki schreef:
Zooow! wat een sfeer @ haghorst.
hier de sfeer impressie van stuiterbal 2012!
filmpjeuh


Wat is er nou leuk aan elkaar duwen de hele tijd? Vind dat geen sfeer eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Henki schreef:
Zooow! wat een sfeer @ haghorst.
hier de sfeer impressie van stuiterbal 2012!
filmpjeuh


Wat is er nou leuk aan elkaar duwen de hele tijd? Vind dat geen sfeer eerlijk gezegd

nja dit is een slecht voorbeeld. er werd bijna niet geduwd ;) dit zijn gewoon een paar lompe gasten die nooit een hardstyle feest bezocht hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:17 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
Jurheinen schreef:
Henki schreef:
Zooow! wat een sfeer @ haghorst.
hier de sfeer impressie van stuiterbal 2012!
filmpjeuh


Wat is er nou leuk aan elkaar duwen de hele tijd? Vind dat geen sfeer eerlijk gezegd

nja dit is een slecht voorbeeld. er werd bijna niet geduwd ;) dit zijn gewoon een paar lompe gasten die nooit een hardstyle feest bezocht hebben


Je noemt het 'de sfeerimpressie' maar het is eigenlijk niet t goede voorbeeld? Goede impressie dan :P

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het tegen elkaar opspringende debieltjes op een hardstyle feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
RobertV schreef:
Jurheinen schreef:
Zooow! wat een sfeer @ haghorst.
hier de sfeer impressie van stuiterbal 2012!
filmpjeuh

Wat is er nou leuk aan elkaar duwen de hele tijd? Vind dat geen sfeer eerlijk gezegd

nja dit is een slecht voorbeeld. er werd bijna niet geduwd ;) dit zijn gewoon een paar lompe gasten die nooit een hardstyle feest bezocht hebben


Je noemt het 'de sfeerimpressie' maar het is eigenlijk niet t goede voorbeeld? Goede impressie dan :P

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het tegen elkaar opspringende debieltjes op een hardstyle feest..

niet mijn filmpje hoor?

die lompe debielen kan ik ook niet uitstaan en als ze bij mij in de buurt hadden gestaan had ik er dan ook zeker wat van gezegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:52 
 
Hardtraxx Newbie

Pfff 't is nou niet een gigantische mosh pit, en dit was ff gewoon hooguit 10 seconde ff beuken:P 't meest erge wat er kan gebeuren is bier verspilling xD

Het geluid stond inderdaad zo hard dat het een x of 4 uitviel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henki schreef:
Pfff 't is nou niet een gigantische mosh pit, en dit was ff gewoon hooguit 10 seconde ff beuken:P 't meest erge wat er kan gebeuren is bier verspilling xD

Het geluid stond inderdaad zo hard dat het een x of 4 uitviel

zo erg is het idd nog niet maar het is nou niet de ideale ''sfeerimpressie'' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:49 
 

Wat een feest mensen. J-Town bedankt :worship:.

DistractorNL schreef:
Ik word hier zelfs officieel onderscheiden door de prins carnaval van haghorst wat een baas


DistractorNL schreef:
Dat is 'm dan, de enige ekte https://p.twimg.com/AmNxSafCAAEAxqi.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:55 
 

stefaneke schreef:
Wat een feest mensen. J-Town bedankt :worship:.

DistractorNL schreef:
Ik word hier zelfs officieel onderscheiden door de prins carnaval van haghorst wat een baas


DistractorNL schreef:
Dat is 'm dan, de enige ekte https://p.twimg.com/AmNxSafCAAEAxqi.jpg


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Stuiterbal in Haghorst was het leukste onderdeel van carnaval voor mij dit jaar, was een stukje rijden maar zeker de moeite. Één gekke bende was het. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:24 
 

Wat een humor dit!

Citaat:
Niet gek dus, dat er 's middags en 's avonds veel meldingen binnenkwamen bij de politie over geluidsoverlast. De herrie was zo hard, dat zelfs mensen uit het naburige Moergestel klaagden.


Geen woorden voor :P.

Citaat:
Op de Sint Josephstraat in Haghorst bleek dat een aantal geluidswagens hun installaties aan elkaar hadden gekoppeld.


Welkom bij carnaval in de regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:38 
 

Jurheinen schreef:
Henki schreef:
Zooow! wat een sfeer @ haghorst.
hier de sfeer impressie van stuiterbal 2012!
filmpjeuh


Wat is er nou leuk aan elkaar duwen de hele tijd? Vind dat geen sfeer eerlijk gezegd

+1, maar dat is carnaval eigenlijk. Bij elke muziek, als mensen los gaan ben jij lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wat een humor dit!

Citaat:
Niet gek dus, dat er 's middags en 's avonds veel meldingen binnenkwamen bij de politie over geluidsoverlast. De herrie was zo hard, dat zelfs mensen uit het naburige Moergestel klaagden.


Geen woorden voor :P.

Citaat:
Op de Sint Josephstraat in Haghorst bleek dat een aantal geluidswagens hun installaties aan elkaar hadden gekoppeld.


Welkom bij carnaval in de regio.

ja staat een pagina terug ook al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:03 
 

RobertV schreef:
ja staat een pagina terug ook al ;)


Weet ik, ik reageer er enkel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Maandag naar Gessel Open Air geweest echt respect voor de set´s van B-Front en Psyko Punkz alleen 2,5 uur terug gemoeten van Moergestel naar Haaren dat was minder. Gisteren ook even binnengevallen op Freaky Tuesday in Helvoirt geweest, en de set daar van Haarens Trots Noisecult was erg goed. Jammer dat de Hardstyle pas om half 5/kwart voor 5 dan 4uur begon.. Ook op een avond langs geweest hier in Haaren waar ze het nieuwste lied van Noisecult draaien.. en daar stond ik toch wel van te kijken echt een bazentrack :worship:

een super carnaval gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Kick Off was heel nice! De maandag en Dinsdag op J-Town was helemaal gekkenhuis, wat een sfeer :worship:

Respect voor de organisatie van Stuiterbal en Dolle Dinsdag, wat een geregelen, maar O zo Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als andere jaren, een aftermovie in elkaar geknutseld. Gewoon om nog even te kunnen nagenieten van een geweldige carnaval.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

Wat een carnaval weer! Persoonlijk vond ik Dollen Dinsdag het hoogtepunt ondanks een tamme start met die zanger enzo. Stampen voor de kiosk op het Vrijthof blijft koning. En wat ging het los. Er kwamen zelfs mensen die we helemaal niet kende bij ons groep staan om mee los te gaan :P Ran-D heeft werkelijk alles gedraaid wat ik vooraf zou willen horen en afsluiten met Only is altijd feest!
In Haghorst zat de sfeer er ook weer goed in met natuurlijk een mooi gebaar op het einde. Ook weer erg knap geregeld voor een dorp met misschien 800 inwoners... Udenhout vond ik qua sfeer weer een beetje tegenvallen maar met zoveel bekenden vermaak ik me altijd wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Net als andere jaren, een aftermovie in elkaar geknutseld. Gewoon om nog even te kunnen nagenieten van een geweldige carnaval.


Heel leuk om terug te zien, en het vult een heleboel zwarte gaten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke carnaval.

Het was inderdaad een hoop geregel allemaal, maar je krijgt er ook zoveel voor terug :-) Van al die losgaande mensen op Dollen Dinsdag kreeg ik regelmatig kippenvel. Dat geeft toch wel weer wat extra energie voor het komende jaar :-)

Wij hebben met Hilverhood de hele carnaval een camerateam van versepookoe.nl op en rond de wagen gehad die her en der interviews af hebben genomen. Deze filmpjes zullen snel online komen!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten