Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:13 
 

Seth! schreef:
wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.


Daar in Udenhout / Haaren / Hilvarenbeek merk ik dat wel ja. In Moergestel in 2010 heb ik daar niks van gemerkt. In Haghorst was/is een stuk kleinschaliger en naar mijn idee was het mede doordat het kleiner opgezet is een stuk gezelliger. Maargoed, ik trek me dan weer niks aan van die andere mensen, je bent er met je eigen groep(en) en bekenden uit de omgeving en hoeft je niet te ergeren aan die onbekenden. Het is immers carnaval voor een reden. Ik bekijk het ook niet vanuit de standpunt van een organisatie, en weet niet wat dit voor een organisatie betekend.

En hoeveel mensen die hier op Hardtraxx dit topic bekijken komen nou echt richting de pleinfeesten komen carnavallen? Het is vooral de mond-op-mond communicatie in de omgeving die zorgt voor meerdere bezoekers. Het wordt eigenlijk door iedereen als "onwijs gaaf" beschouwd en zo gaan steeds meer mensen die het originele carnaval beu zijn en hier van horen een kijkje nemen. Het is een van de nadelen van succes.

Dit topic dient meer het doel om de gene uit de omgeving die elkaar eigenlijk toch allemaal wel persoonlijk kennen een communicatie kanaal te bieden om te speculeren / discusseren over het aankomende carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seth! schreef:
wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.


Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden. Er komt wel steeds meer volk bij, volk dat ook voor de organisatie onbekend is (vaak kent de organisatie aardig wat volk, omdat het allemaal dorpen zijn waar iedereen elkaar een beetje kent). Wanneer iemand zich misdraagt die bekend is bij de organisatie is zo iemand makkelijker aan te spreken op zijn/haar gedrag.

Ik denk wel dat het plaatsen van hekken en beveiliging (om eigen consumpties te voorkomen) hier al het een en ander in doet. Dat scheelt al glaswerk, levensgevaarlijk als er een of andere mafkees tussen zou lopen die een stuk glas pakt bij eventuele ruzie. Weet verder niet hoe het allemaal zit qua organisatie en beveiliging, maar een aantal man beveiliging dat rond loopt op zo'n plein is misschien niet eens zo'n slecht idee (weet niet of dit vorig jaar als zo was, niet op gelet eigenlijk).

Ik ben er in ieder geval weer bij en ga er gewoon vanuit dat het net als afgelopen jaar zonder problemen gaat verlopen.

Edit: lees nu de post van Stefan, eigenlijk sluit ik me daarbij aan en is dit een aanvulling van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil nog wel even op het kleinschaligheid inhaken.

De meeste feesten zijn niet meer kleinschalig, in udenhout en hilvarenbeek gaat het bijv. om feesten van meer dan 3.000 man. Deze zijn idd omhekt en er loopt beveiliging. ze zijn commercieel en kosten een flinke berg met geld. en dat zal in 2012 alleen nog maar meer zijn.

En toch behouden deze feesten hun sfeer!

Dus ook dit jaar zal het weer een top carnaval worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:45 
 

Yes, hier zat ik min of meer ook op te wachten!

Ben vanaf maandags met Carnaval alleen thuis dus ben altijd wel in voor feestje
smaandags is meestal Hardstyle Carnaval bij de Bora Bora in valkenswaard dus die doe ik altijd mee
en dinsdags kan ik nog zien (ik rijd dan toch zoiezo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:46 
 

styl0w schreef:
levensgevaarlijk als er een of andere mafkees tussen zou lopen die een stuk glas pakt bij eventuele ruzie.


Ik kan me vaag nog een zekere persoon uit Middelbeers herinneren die afgelopen jaar nogal lomp bezig was met het gooien van bierflesjes vanaf J-Town. Ik denk dat je wel weet wie ik wel bedoel.

Ik vind het een goede zaak dat bezoekers geen glaswerk meer mee mogen nemen naar de pleinfeesten. Ik kan me voorstellen dat het een grote overlast kan zijn voor de organisatie en potentiƫle conflicten een stuk rustiger kan laten verlopen.

Het leidde daarentegen tot een grote rotzooi in de bosjes bij het kanaal. Ik kan me herinneren dat ik een keer ben gaan plassen en een paar tassen vol met bierflesjes tegenkwam :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

woon per 1 februari in maastricht, dus wie weet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
woon per 1 februari in maastricht, dus wie weet? :P

in maastricht heb je geen hardstyle met carnaval. wij wonen in brabant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:59 
 

RobertV schreef:
delange schreef:
woon per 1 februari in maastricht, dus wie weet? :P

in maastricht heb je hardstyle met carnaval. wij wonen in brabant.

You did it wrong.
I repaired it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:01 
 

wootum schreef:
biscuit schreef:
wootum schreef:
Venray ben ik echt nog nooit uit geweest, is daar wat te doen?

ja zeker. vrouwen over de straat,
in elke kroeg lekkere en niet nuchtere vrouwen,
geen kleine kinderen,
veel politie,
en veel losgaande mensen in een grote massa.


Hmm, sorry. Maar dan haak ik af...

:thumbdown:

t gaat er ook niet om dat jij nuchter blijft. je moet juist dan ook genoeg gedronken hebben om de vrouwtjes te vozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:23 
 

Biscuit, naait'm aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 23:36 
 
Hardtraxxer

Heb een paar keer mee op de wagen van Haghorst gestaan. Maar misschien dat ik dit jaar weer naar 1 van de pleinen kom ;) Vorig jaar die laatste dag geweest. Dat is ook zon beetje alles wat is blijven hangen :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
woon per 1 februari in maastricht, dus wie weet? :P

*jaloers* Nergens krijg je zo'n vette carnaval als in Maastricht, dus gefeliciteerd :P

Hardstyle carnaval wil ik altijd nog eens meemaken. Hier in 't zuiden is carnaval zou oubollig en ik erger me dan ook de tering aan die verschrikkelijke kutmuziek die er steeds gedraaid wordt. Daarnaast loop ik dit jaar met een andere (grote) groep mee die ontzettend zuigt dus veel zin heb ik er niet in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 09:59 
 

stefaneke schreef:
Biscuit, naait'm aub.

ff dimmen.
ik hoef niet de hele carnaval HS te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier kenne we geen Carnaval.. Of het is er wel maar heel erg klein 'triest'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar Udenhout, Hilvarenbeek en Haghorst geweest was super.. heb zo'n hekel aan de scheit muziek met carnaval... Lekker heel de carnaval hardstyle :thumbup: Bam :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 10:35 
 

biscuit schreef:
stefaneke schreef:
Biscuit, naait'm aub.

ff dimmen.
ik hoef niet de hele carnaval HS te horen.


Het gaat eerder over jouw nutteloos offtopic ondoelgericht gezwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 19:46 
 

biscuit schreef:
stefaneke schreef:
Biscuit, naait'm aub.

ff dimmen.
ik hoef niet de hele carnaval HS te horen.

dan ga je toch lekker naar die kroegen vol kindermuziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even geregeld dat ik vrij ben met carnaval, wel zo makkelijk haha :P
Ben erbij in Udenhout, Moergestel & Hilvarenbeek
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij vieren geen carnaval helaas, maar als ik het wel zou doen zou ik het met een hele hoop bier doen en een hele hoop foute apre ski muziek en geen hardstyle :P Lijkt me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in midden-brabant hebben ze weer mazzel.
Hier komt zoals Rob al zei maandagmiddag ff een dj (en in wat voor een kroeg ook), maar dan ben ik aan het werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seth! schreef:
wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.

Hardtraxx is geen klootjesvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 15:45 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Even geregeld dat ik vrij ben met carnaval, wel zo makkelijk haha :P
Ben erbij in Udenhout, Moergestel & Hilvarenbeek

Staan de Swatsers niet in haghorst dit jaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet niet. Op die plek komt dit jaar als het goed is een grote bar te staan, dus het zal Moergestel worden. ;)

Vik schreef:
Ja vooral voor jou is dat wel makkelijk inderdaad. :P
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat worden. Udenhout vond ik enorm tegenvallen afgelopen keer.
Haghorst en Hilvarenbeek waren top. :)

Vriend van me werd in Udenhout uit het niets uitgescholden door een stel nep marokanen. We liepen langs en toen kreeg ie een duw en begonnen ze vol op m in te bakkesen met een paar man. :thumbdown:
Triest volk

Haha leek me ook wel handig :P
Udenhout viel inderdaad nogal tegen afgelopen jaar. Vooral door het volk wat er rond liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Seth! schreef:
wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.


Ik denk dat de social media daar meer aan bijdraagt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten