Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat het wel weten, Julian!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik draai op de talentstage :)
word een hardtrance/ hardstyle tot 2008 setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxxer

Zo jammer dat ik hier niet kan zijn, was het echt perfecte after tentamens feestje geweest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, vervoer geregeld, dus aanwezig, thx Julian :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:07 
 

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Ik draai op de talentstage :)
word een hardtrance/ hardstyle tot 2008 setje

:worship: !

Ik ook! :) Word een UK Happy Hardcore setje :P
http://l5d.nl/sn1d4fe (genre voorbeeld dit dat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:31 
 

jagen op het strand met deze 2!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Xtd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:14 
 
Hardtraxxer

1 ticket te koop voor €15,- !! Verdere info bij aanbod. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
1 ticket te koop voor €15,- !! Verdere info bij aanbod. ;)


Hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, ik ga niet meer.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel onverwacht 2 kaartjes van een vriendin gekregen. Ik alles regelen, vrij voor me werk, vervoer, slaapplek. Krijg ik kaartjes toegestuurd is het er maar 1. Iemand nog een in de verkoop voor een schier prijsje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Heel onverwacht 2 kaartjes van een vriendin gekregen. Ik alles regelen, vrij voor me werk, vervoer, slaapplek. Krijg ik kaartjes toegestuurd is het er maar 1. Iemand nog een in de verkoop voor een schier prijsje? :P

Vraag aan Sander (el mare) heeft 2 gratis kaartjes van mij gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het het via Hessel geregeld (thanks! :worship:). Ik ben er sowieso bij :D Toch bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:34 
 

He, zij waren toch gediskwalificeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
He, zij waren toch gediskwalificeerd? :P

Kregen alleen vermindering, dus kennelijk nog omhoog geknokt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van facebook:

Citaat:
EAW is gearriveerd met het geluid. Beter teveel dan te weinig!
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen...


foto in het feest / stage opbouw forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:54 
 

Aanwezig dankzij een gratis ticket van El Mare :thumbsup:
Kan ik mooi met het bespaarde geld een taxi regelen, want het openbaar vervoer vanaf Elst is niet echt om over naar huis te schrijven zo te zien..

EDIT: Nog mensen die vanuit Brabant met de trein gaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
He, zij waren toch gediskwalificeerd? :P


De organisatie maakt zichzelf echt volstrekt belachelijk. Ook gewoon twee winnaars :lol: dat duo dat tweede werd bakt er niks van. Waarschijnlijk zijn het vriendjes van de organisator want ze stonden ook op BTB Night, dus hebben ze hun gewoon voorrang gegeven terwijl ze 100+ stemmen minder hadden dan de eerste.

Tevens ben ik 3e geworden en daarvoor zou een prijs zijn, maar heb nog niks gezien dus daar moet ik ook weer zelf achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gewonnen, zin aan :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met deze organisatie wat betreft ID check?
Een vriend van 17 wil zich naar binnen hosselen, maar het is toch een aardig eindje terug als hij niet binnen komt hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:23 
 

Ordinary Joe schreef:
Iemand ervaring met deze organisatie wat betreft ID check?
Een vriend van 17 wil zich naar binnen hosselen, maar het is toch een aardig eindje terug als hij niet binnen komt hehe


Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Ordinary Joe schreef:
Iemand ervaring met deze organisatie wat betreft ID check?
Een vriend van 17 wil zich naar binnen hosselen, maar het is toch een aardig eindje terug als hij niet binnen komt hehe


Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.


Bij vrouwen kijken ze niet naar leeftijd maar naar cupmaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd weer dezelfde vragen die terugkeren, ongelooflijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten