Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Altijd weer dezelfde vragen die terugkeren, ongelooflijk.

Heb er geen problemen mee, je kunt het beter nu weten dan wanneer je daar voor de poort staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 03:02 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Ookecht. Was iemand op partyflock die had echt een hele waslijst verzameld. Kan hem niet zo terugvinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:55 

Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.

Thanks. :) Ohja en wat betreft die vraag uit de andere topic, ik studeer inderdaad op Erasmus, 2e jaars ;)

@Firetrap, ik zie het probleem niet van mijn vraag. Hij had niet door dat het 18+ feest was en ik heb nog annuleringsverzekering. Mocht er hier iemand zijn die zegt dat de organisatie heel streng is dan bespaar ik hem z'n €20 en een solo terugreis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:24 

Hardtraxx Addict

jordifcg schreef:
Firetrap schreef:

Ookecht. Was iemand op partyflock die had echt een hele waslijst verzameld. Kan hem niet zo terugvinden

Chukkels geloof ik, maar weet niet meer in welk topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:38 

Hardtraxx Veteran

@Ordinary. Het gaat erom dat er geen standaard is per feest qua beveiligingsstrengheid. Ze doen allemaal random checks, dus het is altijd geluk of pech hebben. Je kan het geluk wel opzoeken door op een drukker tijdstip binnen te komen, dan nemen ze vaak minder tijd om dat soort dingen aan bezoekers te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog twee tickets voor Hardshore in de aanbieding, 15 euro per stuk. Doe even een PM bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 23:03 

Hardtraxxer

Zou niet gaan ivm examen nu net kaarten gewonnen via atmozfears dus toch maar kijkje nemen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:51 

Hardtraxx Veteran

Weersvoorspellingen zijn ook omgeslagen zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:04 

Hardtraxx Veteran

Ja kutzooi :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:08 

Hardtraxxer

Ha, alsnog een kaartje gewonnen via B-Front dus das helemaal mooi. Erg veel zin in dit feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Weertje komt wel goed hopelijk. ^^ Zin aan dit feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:27 

Donateur

Zin aan! :) Alleen wel net mn auto kapot gegaan :( , gelukkig dan al weer vervangend vervoer geregeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Echt heel veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:17 

Artiest

Tot morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 01:49 

Hardtraxx Addict

Ik hoop dat je er de Still Here remix nog eens opgooid :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 03:56 

Hardtraxx Veteran

hoe kom je in valburg xd ik kom met 9292 tot aan valburg maar watergoed, neuj bestaat niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ik zie jullie allemaal daar jongons! Spreek me gerust aan. Donkerblauwe Welcome shirt en bordeaux rooie broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:08 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier vandaag! Helaas ben ik er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Was wel oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:42 

Hardtraxxer

Prima dagje gehad, sfeer was goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 01:53 

Hardtraxx Veteran

Bazen feest! Theracords stage was genieten geblazen!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een dik eerste festival voor mij. Theracords stage was idd ernstig goed vertoeven. Ik vond ook de opzet van het feest een goed idee.
Het weer was uitstekend, niet te warm, niet te koud, regelmatig zon.
Ik heb me er dus uitstekend vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:45 

Prima feestje gehad :yes:

+ Sfeer op de TC stage, en dan nog niet eens zozeer qua losgaan maar vooral qua gezellig- en vriendelijkheid. Heb echt met heel veel onbekenden een praatje gemaakt, jammer dat ik zo slecht ben met namen. Was hier in m'n eentje naar toe gegaan, maar heb me geen moment alleen gevoeld :D
+ 'een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen', werd van tevoren aangekondigd.. Nou ik schrok wel even toen ik voelde dat het nog harder waaide dan tijdens BTB, maar dat was achteraf niet nodig. Heb m'n oordoppies niet in gehad, maar het stond ook niet te zacht vond ik.
+ lekker veel ruimte, heb de hele dag achterin gestaan, beviel prima. Kon er lekker m'n eigen ding doen, zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik continu aangestaard werd, wat bij veel feestjes wel het geval is.
+ ik vond het b2b/solo concept zeer geslaagd :)
+ lekker snelle bediening bij de bar

- de pendelbussen op de heenweg, ik moest eerst nog werken dus was pas om half 5 op station Elst.. Bleek dat dat net de tijd was waarop de buschauffeurs hun pauze hadden ingepland, om kwart over 5 ging de eerste pas weer :')
- de sfeer op de main was om te janken, ben er alleen het laatste uurtje geweest maar wát een verschil met de TC stage. Misschien had ik verder naar voren moeten lopen, maar ik heb eigenlijk niemand zien losgaan. Stond direct naast het strand op de planken, en dan nog proberen er talloze mensen zich er met geweld doorheen te wurmen, ipv over het lege strand te lopen..
- mensen links achterin tijdens D&R die zo erg VDK zijn dat ze denken dat het wel grappig is om tegen zoveel mogelijk mensen aan te beuken :sleep:

Muzikaal gezien kan ik het eerlijk gezegd allemaal niet meer precies plaatsen wie wat draaide, maar wat me nog wel (in negatieve zin) bijstaat is dat Thera Grote dikke bassplaat draaide en dat D&R van de 30 minuten dat ze solo draaiden, ongeveer 20 minuten hardcore was (wat ik persoonlijk een beetje jammer vind, maar goed, ieder zijn smaak).
Positieve uitschieters zijn er natuurlijk ook meer dan genoeg geweest, maar dat zijn er iets teveel om op te noemen denk ik :D maar het blijft natuurlijk geweldig om gewoon rond een uur of 7 al tracks als The Sexual Thrill, Done with my Stash en ADKOT te horen.

Al met al, als er volgend jaar weer een TC stage is ben ik weer van de partij, zo niet dan wordt het een twijfelgeval, want buiten de TC was het verder niet heel veel bijzonders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:00 

Hardtraxx Addict

Waaaw, wat een geniale dag bij de Theracords stage! Thera die Delete uitnodigt om wat nieuwe tracks te draaien en jongens, die waren ziek! Wat zijn z'n tracks live toch genieten zeg, gaat nergens meer over! High Voltage en Thera vond ik echt de 2 bazen van de dag, heerlijk! Verder erg blij dat Adaro Like A Boss nog draaide, die plaat is live zo vet! Als er volgend jaar terug een TC stage is, ben ik er sowieso terug bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:17 

Hardtraxxer

Prima feestje voor die 20 euro! :thumbup:

Moest helaas tot 3 uur werken dus we waren pas rond half5 aanwezig, maar ik had het idee dat ik op dat moment nog niet zo heel veel had gemist. Het weer was goed, af en toe een windje maar dat dat heb je als je aan het water staat.
Ik vond het wel opvallend om te zien dat het bij de Theracords stage over het algemeen drukker was dan op de main, wellicht komt dat ook wel omdat hier gewoon veel Theracords fans te vinden waren ^^
Door de kleinschaligheid van het feestje veel bekenden tegengekomen waardoor de sfeer ook gewoon goed was!

+ Theracords stage (+ geluid)
+ Gezelligheid
+ Weer
+ Goede controle -> ik hoorde van enorm veel mensen dat er om ID gevraagd werd, vind de controles op grotere feesten altijd maar minimaal, hier dus niet.

- Vervelende oudere mannen die iedereen en alles aanraken wat ze tegenkomen, heb me daar echt wel aan gestoord.

Ook leuk om te zien dat de hele omgeving (omwonenden) even kwamen buurten, krijgen ze toch een beetje een idee van hoe en wat.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten