Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Altijd weer dezelfde vragen die terugkeren, ongelooflijk.

Heb er geen problemen mee, je kunt het beter nu weten dan wanneer je daar voor de poort staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 03:02 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Ookecht. Was iemand op partyflock die had echt een hele waslijst verzameld. Kan hem niet zo terugvinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:55 

Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.

Thanks. :) Ohja en wat betreft die vraag uit de andere topic, ik studeer inderdaad op Erasmus, 2e jaars ;)

@Firetrap, ik zie het probleem niet van mijn vraag. Hij had niet door dat het 18+ feest was en ik heb nog annuleringsverzekering. Mocht er hier iemand zijn die zegt dat de organisatie heel streng is dan bespaar ik hem z'n €20 en een solo terugreis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:24 

Hardtraxx Addict

jordifcg schreef:
Firetrap schreef:

Ookecht. Was iemand op partyflock die had echt een hele waslijst verzameld. Kan hem niet zo terugvinden

Chukkels geloof ik, maar weet niet meer in welk topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:38 

Hardtraxx Veteran

@Ordinary. Het gaat erom dat er geen standaard is per feest qua beveiligingsstrengheid. Ze doen allemaal random checks, dus het is altijd geluk of pech hebben. Je kan het geluk wel opzoeken door op een drukker tijdstip binnen te komen, dan nemen ze vaak minder tijd om dat soort dingen aan bezoekers te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog twee tickets voor Hardshore in de aanbieding, 15 euro per stuk. Doe even een PM bij interesse!