Prima feestje gehad

+ Sfeer op de TC stage, en dan nog niet eens zozeer qua losgaan maar vooral qua gezellig- en vriendelijkheid. Heb echt met heel veel onbekenden een praatje gemaakt, jammer dat ik zo slecht ben met namen. Was hier in m'n eentje naar toe gegaan, maar heb me geen moment alleen gevoeld
+ 'een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen', werd van tevoren aangekondigd.. Nou ik schrok wel even toen ik voelde dat het nog harder waaide dan tijdens BTB, maar dat was achteraf niet nodig. Heb m'n oordoppies niet in gehad, maar het stond ook niet te zacht vond ik.
+ lekker veel ruimte, heb de hele dag achterin gestaan, beviel prima. Kon er lekker m'n eigen ding doen, zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik continu aangestaard werd, wat bij veel feestjes wel het geval is.
+ ik vond het b2b/solo concept zeer geslaagd
+ lekker snelle bediening bij de bar
- de pendelbussen op de heenweg, ik moest eerst nog werken dus was pas om half 5 op station Elst.. Bleek dat dat net de tijd was waarop de buschauffeurs hun pauze hadden ingepland, om kwart over 5 ging de eerste pas weer :')
- de sfeer op de main was om te janken, ben er alleen het laatste uurtje geweest maar wát een verschil met de TC stage. Misschien had ik verder naar voren moeten lopen, maar ik heb eigenlijk niemand zien losgaan. Stond direct naast het strand op de planken, en dan nog proberen er talloze mensen zich er met geweld doorheen te wurmen, ipv over het lege strand te lopen..
- mensen links achterin tijdens D&R die zo erg VDK zijn dat ze denken dat het wel grappig is om tegen zoveel mogelijk mensen aan te beuken
Muzikaal gezien kan ik het eerlijk gezegd allemaal niet meer precies plaatsen wie wat draaide, maar wat me nog wel (in negatieve zin) bijstaat is dat Thera Grote dikke bassplaat draaide en dat D&R van de 30 minuten dat ze solo draaiden, ongeveer 20 minuten hardcore was (wat ik persoonlijk een beetje jammer vind, maar goed, ieder zijn smaak).
Positieve uitschieters zijn er natuurlijk ook meer dan genoeg geweest, maar dat zijn er iets teveel om op te noemen denk ik

maar het blijft natuurlijk geweldig om gewoon rond een uur of 7 al tracks als The Sexual Thrill, Done with my Stash en ADKOT te horen.
Al met al, als er volgend jaar weer een TC stage is ben ik weer van de partij, zo niet dan wordt het een twijfelgeval, want buiten de TC was het verder niet heel veel bijzonders