Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook maar beslote om hierheen te gaan. Lekker klein en gezellig met een dikke line-up, super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :)
Hopelijk alsnog eentje winnen, zit eigenlijk met geld tekort maar wou per se gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:36 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ticket binnen :)
Hopelijk alsnog eentje winnen, zit eigenlijk met geld tekort maar wou per se gaan :$


Met al die winacties van de dj's moet dat wel lukken volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twice schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ticket binnen :)
Hopelijk alsnog eentje winnen, zit eigenlijk met geld tekort maar wou per se gaan :$


Met al die winacties van de dj's moet dat wel lukken volgens mij :P

Jaaaa met die van jullie bijvoorbeeld

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... tif_t=like
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=575213839185130&set=a.427198840653298.96816.186147594758425&type=1&theater&notif_t=like


Origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jee meegedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Jee meegedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:19 
 
Hardtraxxer

Hmm na een kaartje gekocht te hebben voor Dance Valley is de portemonnee eigenlijk zo goed als leeg, duimen dat het een keertje meezit met de winacties dan maar! :whistle:

Echt een goed bedacht concept voor een feestje als dit, prima line-up op de main en een TC stage is ook altijd fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:02 
 
Hardtraxxer

Idd een erg goed concept, hoop voor ze dat het uitverkocht raakt. Dan zal ik volgend jaar zeker aanwezig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:24 
 
Hardtraxxer

oh ja staat er een beetje vaag. t gaat er niet om dat het uitverkocht moet zijn dat ik er volgend jaar naartoe ga. Maar als het succesvol is zullen ze het volgend jaar weer zo doen en dan zal ik zeker aanwezig zijn. (dit jaar kan ik niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er heel vet uit. Kan helaas niet. Volgend jaar aanwezig proberen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Simplicity & Udex gediskwalificeerd voor de contest :') zal wel likes kopen zijn geweest, sneeeuuuuu. Jammer dat ik nog een concurrent had :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha meen je deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Staat onder hun DJ naam, over het wel en wee is nog niet gecommuniceerd. Btw Bram, 2e en 3e plek krijgen ook een "prijsje", houden we er toch nog wat aan over voor de moeite :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooh sweet haha thanks voor de heads up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Staat onder hun DJ naam, over het wel en wee is nog niet gecommuniceerd. Btw Bram, 2e en 3e plek krijgen ook een "prijsje", houden we er toch nog wat aan over voor de moeite :P.


Dan maar hopen dat het geen Hardshore sleutelhanger is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

2 kaartjes te koop voor 15 euro per stuk! Scheelt je dus een euro of 7. PM maar even bij interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:39 
 
Hardtraxxer

Hoppa kaartje gewonnen door Degos & Re-done helemaal top! en nu zaterdag lekker heel de dag knallen op de THERACORDS water stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:50 
 

Twijfel nog een beetje, ik denk dat dit echt een geweldig feest gaat worden, maar helaas gaat er niemand uit mn vriendengroep mee, ben dus ook op OV aangewezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Gaat echt een geweldig feest worden! Nog meer mensen die vanaf venlo de trein pakken of daar tussen in ?

Zou je trouwens in dat water mogen zwemmen? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal er echt als een stekker van dat ik niet kan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen, nu nog overleggen met Mick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:33 
 

stefan_helmond schreef:
Kaartjes gewonnen, nu nog overleggen met Mick.

gewoon komen en niet vergeten: we staan bij de theracords area.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten